رئال مادرید امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان چلسی است و ناپولی در خانه‌اش از میلان میزبانی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رابرت سانچز، دروازه بان جدید چلسی، در فصل جدید پیراهن شماره یک این تیم را به تن خواهد کرد.
مائوریتسیو پوچتینو درباره برنامه‌ نقل و انتقالاتی چلسی در جهت رسیدن به یک ترکیب متعادل صحبت کرده است و تایید کرد که به دنبال کاهش تعداد بازیکنان این تیم است.
بعد از تغییرات اخیر و پوست اندازی باشگاه چلسی، حالا دروازبان اسپانیایی با سابقه‌ترین بازیکن ترکیب تیم لندنی است.
ایلان مسلیه، دروازه‌بان فرانسوی لیدزیونایتد، تاکید کرد که تنها به شرط فیکس بودن پیشنهاد چلسی را قبول می کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که حکیم زیاش به اندازه کافی توانایی دارد که هر بازی در ترکیب چلسی قرار بگیرد.
آرسنال امشب در دیداری حساس از هفته سی و چهارم لیگ برتر میزبان چلسی است.
طرفداران چلسی از ترکیب انتخاب شده از سوی فرانک لمپارد برای بازی با برنتفورد عصبانی شده‌اند.
میسون مونت، هافبک چلسی، از موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی روی لگن خود خبر داد و ابراز امیدواری کرد به زودی به ترکیب چلسی برگردد.
وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید و اینتر، به شدت از بازی انزو فرناندز در ترکیب چلسی برابر رئال انتقاد کرد و گفت او همه توانش را در زمین نمی‌گذارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی مقابل کادیز تاکید کرد تیمش در بهترین شرایط ممکن برای بازی برگشت با چلسی آماده است.
رئال مادرید امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان چلسی است.
در بازی امشب رئال مادرید و چلسی انتظار می رود که کارلو انچلوتی و فرانک لمپارد تیم‌های خود را را ترکیبی متفاوت نسبت به بازی اخیرشان در لالیگا و لیگ برتر به میدان بفرستند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، تصمیم نهایی خود را درباره ترکیب این تیم در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی گرفت.
رئال مادرید با ترکیب متفاوتی پا به دیدار برابر ویارئال خواهد گذاشت.
"سرمربی بهترین ترکیب تیمش را نمی شناسد." این یک انتقاد معمولی است که متوجه هر سرمربی‌ای خواهد بود که مرتباً در یک تیم در حال کنکاش برای ترکیب برنده تغییراتی ایجاد می کند.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی، شب گذشته برای اولین بار در ترکیب چلسی به میدان نرفت و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.
هواداران چلسی از عملکرد پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی، در ترکیب این تیم راضی نیستند.
گراهام پاتر، مربی چلسی، خوشحال است که اکثر بازیکنان خوب و تاثیرگذارش را برای بازی امشب مقابل میلان در اختیار دارد و بهترین ترکیب ممکن را روانه میدان خواهد کرد.
باکاری سانیا، مدافع سابق منچسترسیتی، مدعی شد رحیم استرلینگ در حال حاضر مانند رهبر در ترکیب چلسی است.
کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی، از توماس توخل، سرمربی سابق این تیم، انتقاد کرد و گفت سرمربی آلمانی او را بی‌دلیل از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشته بود.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می‌تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
تیم دیناموزاگرب در شبی که صادقی محرمی را در ترکیب داشت موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل چلسی شد.
عملکرد سردار آزمون در ترکیب تیم بایرلوکوزن آنقدر نا امید کننده بوده است که خبر می‌رسد باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم جدید است تا در روز‌هایی که سردار نمایش خوبی در ترکیب تیم ندارد مهاجم دیگری به جای وی وارد زمین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ