با اینکه به نظر می‌رسد لیورپول و رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب جود بلینگام، ستاره جوان دورتموند دارد، ولی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این دو باشگاه رقیب قدرتمندی پیدا کرده‌اند: چلسی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، می‌گوید خط دفاعی لیورپول نگرانی بزرگی در دل خود جای داده است.
ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان لیورپول، از مدیران باشگاه به دلیل فعالیت ناکافی در بازار نقل و انتقالات گلایه کرد و گفت نگرانی هواداران را درک می‌کند.
هواداران لیورپول نگران جدایی تیاگو آلکانتارا از این تیم شده‌اند، چرا که هافبک اسپانیایی لوگوی لیورپول را از بیو اینستاگرام خود برداشته است.
برخورد شدید ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول، با یک بازیکن استون‌ویلا در دقایق اولیه دیدار امروز دو تیم هواداران را به شدت نگران سلامت این دو کرد.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، نگران لیورپول نیست و گفت که بدون توجه به نزدیک تر شدن قرمزها، باید روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان تمرکز کنند.
یورگن لیورپول، سرمربی لیورپول، می‌گوید بعد از جدایی روبرتو فیرمینو از این تیم کودی خاکپو جای او را پر خواهد کرد و لیورپول از جدایی ستاره برزیلی‌اش آسیب نخواهد دید.
عدم حضور ارلینگ هالند در تمرین امروز منچسترسیتی در آستانه دیدار مقابل لیورپول باعث شده نگرانی‌ها بابت نرسیدن او به این مسابقه افزایش یابد.
مصدومیت هالند در اردوی نروژ نگرانی پپ را به دنبال داشته است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که این باشگاه باید هرچه زودتر برای خرید بازیکنان مدنظرش اقدام کند.
علاقه جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، به حضور در لیورپول باعث نگرانی شدید مدیران رئال مادرید شده است.
مالک و رئیس سابق کریستال پالاس می‌گوید انتقال نجومی انزو فرناندز به چلسی برای لیورپول خبر بدی است چرا که حالا کار این باشگاه برای جذب جود بلینگام بسیار دشوار خواهد بود.
در روزهایی که پرسپوليس نگران آینده خط حمله خود است، یورگن لوکادیا با فارغ بال تماشاگر جدال لیورپول در انگلیس است.
جردن هندرسون با پایین بودن سطح انرژی و اعتماد به نفس تیم، شرایط فعلی لیورپول را نگران کننده دانست.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که تیمش با معضل جدی در خط دفاعی روبرو نیست.
سِر کنی دالگلیش و بازماندگان فاجعه هیلزبورو از هواداران لیورپول خواستند در بازی امشب مقابل آژاکس به یک دقیقه سکوت به خاطر مرگ ملکه الیزابت احترام بگذارند.
سِر کنی دالگلیش و بازماندگان فاجعه هیلزبورو از هواداران لیورپول خواستند در بازی امشب مقابل آژاکس به یک دقیقه سکوت به خاطر مرگ ملکه الیزابت احترام بگذارند.
ویرژیل فن‌دایک بعد از تساوی 0-0 لیورپول مقابل اورتون از درخشش آلیسون تمجید کرد و گفت لیورپول با وجود ننتیجه بازی امروز روحیه‌اش را از دست نداده و در ادامه فصل بهتر خواهد شد.
یورگن کلوپ نگرانی ها در مورد وضعیت لیورپول را منطقی نمی داند و وعده داد که از بازی فردا برابر بورنموث، به مسیر پیروزی بر می گردند.
دیوگو ژوتا، مهاجم مصدوم لیورپول از هم‌تیمی‌هایش خواست نگرانی را کنار بگذارند و برای تغییر شرایط لیورپول و بازگشت به روزهای خوب دست به دست هم بدهند.
عملکرد ضعیف لیورپول در شروع فصل جدید باعث تعجب و نگرانی هواداران این تیم و بسیاری از فوتبال‌دوستان شده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد تیمش در دیدار برابر منچستریونایتد ابراز ناراحتی کرد.
جلسه کادر فنی منچستریونایتد در آستانه دیدار این تیم مقابل لیورپول به دلیل نگرانی از خطرات امنیتی لغو شد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، به هواداران این تیم توصیه کرد بعد از مصدومیت تیاگو آلکانتارا با اصرار به خرید هر چه سریعتر یک هافبک، باشگاه را مجبور به خرید عجولانه نکنند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، نگران تاثیر حضور ستاره‌های جوان بر عملکرد محمد صلاح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ