دیتمار هامان، ستاره سابق لیورپول و بایرن، به کای هاورتز توصیه کرد بعد از ترک چلسی به بوندس‌لیگا برگردد چرا که رئال مادرید یا آرسنال برای او گزینه‌های مناسبی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به هری مگوایر، مدافع این تیم که به تازگی بازوبند کاپیتانی را از دست داده توصیه کرد هر چه زودتر شیاطین سرخ را ترک کند.
سرمربی تیم ملی الجزایر به ریاض محرز توصیه کرد که در لیگ جزیره به کارش ادامه دهد.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به اریک تن‌هاخ توصیه کرد برای پیروزی مقابل منچسترسیتی در فینال جام حذفی از تاکتیک‌های ژوزه مورینیو در دوران حضورش در چلسی استفاده کند.
جو کول، ستاره سابق چلسی، معتقد است که اریک تن‌هاخ باید داوید دخیا را بفروشد تا بتواند منچستریونایتد را یک سطح بالاتر ببرد.
هافبک تاثیرگذار فولاد معتقد است که برای کسب موفقیت در سال آینده باید از حالا برنامه ریزی کرد.
فرانک لبوف، ستاره سابق چلسی، بعد از شکست خانگی 2 بر صفر آبی‌ها مقابل برنتفورد، به فرانک لمپارد گفت، باید مربیگری در این تیم را رها کند.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که آرسنال نباید تمرکزش را روی مهار ارلینگ هالند بگذارد.
مارتین اودگارد، ستاره آرسنال، معتقد است که تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر باید متمرکزتر و فرصت طلب تر باشد.
در آستانه دیدار امشب چلسی و رئال در لیگ قهرمانان یکی از ستاره‌های سابق چلسی به میخایلو مودریک، خرید جدید این تیم توصیه کرد برای موفقیت وینیسیوس جونیور، ستاره رئال، را الگوی خود قرار دهد.
پی‌اس‌جی تلاش دارد تا قرارداد کیلیان امباپه را تمدید کند ولی فیلیپ لام به این بازیکن توصیه کرد که بهتر است پاریس را ترک کند.
کریستین ویری، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، خویچا کواراتسخلیا، ستاره این روزهای ناپولی، را تشویق کرد به منچستریونایتد ملحق شود و گفت او در این صورت به جرج بست دوم تبدیل خواهد شد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که کیلیان امباپه باید هرچه سریع‌تر به رئال مادرید ملحق شود.
ستاره انگلیسی لورکوزن به کلی در ترکیب این تیم محو شده است.
ستاره تیم بسکتبال بروکلین نتس، خاطره جالبی از اسطوره فقید لیکرز در دوران مصدومیتش تعریف کرد.
ستاره جوان منچسترسیتی برای نجات کریستیانو رونالدو از وضعیت فعلی‌اش، توصیه کرد که به او فرصت داده شود.
ویرجیل فن دایک ستاره تیم ملی هلند و باشگاه لیورپول به کودی خاکپو هم تیمی‌اش در لاله‌های نارنجی توصیه کرد تا به جای منچستریونایتد، به رئال مادرید بپیوندد.
فورلان بهترین بازیکن جام جهانی 2010 به ستاره جوان پرتغال توصیه کرده جهت پیشرفت اتلتیکومادرید را ترک کند و به باشگاهی دیگر ملحق شود.
ویرژیل فن دایک، کاپیتان تیم ملی هلند، معتقد است کودی خاکپو به زودی در مورد تیم جدیدش تصمیم خواهد گرفت.
گوتی و ویکتور سانچس، دو بازیکن سابق رئال، معتقدند که باشگاه مادریدی هیچ نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، انتقال به این باشگاه را بهترین اتفاق سال های اخیر برای خودش توصیف کرد.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، هنوز درک نمی کند که مدیران سابق باشگاه با توصیه توماس توخل، سائول نیگز را به اورلین شوامنی ترجیح دادند و همچنان در حسرت از دست دادن ستاره فرانسوی است.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، هنوز درک نمی کند که مدیران سابق باشگاه با توصیه توماس توخل، سائول نیگز را به اورلین شوامنی ترجیح دادند و همچنان در حسرت از دست دادن ستاره فرانسوی است.
تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، توصیه هایی برای پیشرفت لروی سانه به این ستاره آلمانی داشته است.
درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال کریستین پولیشیچ به منچستریونایتد مطرح است سرمربی او در تیم ملی آمریکا می‌گوید پولیشیچ برای بدست آوردن جایگاه فیکس در چلسی خواهد جنگید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ