وب‌سایت آمریکایی «اکسیوس» در گزارشی به نقل از سه مقام اسرائیلی نوشت که ایران فعلا از تحویل موشک‌های بالستیک خود به روسیه صرف‌نظر کرده، ولی مشخص نیست که آیا در آینده نیز از تحویل این موشک‌ها خودداری خواهد کرد یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عراق برای شناسایی کشوری که به ایران موشک داده بود، یک‌تیم اطلاعاتی را تشکیل داد. این‌نیروهای اطلاعاتی هم توانستند از شماره سریال روی لاشه موشک متوجه شوند منشا تحویل موشک‌ها لیبی بوده است.
ایران با ارائه تسلیحات به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین از روسیه حمایت کرده است. این امر ایالات متحده را نگران کرده است که آن را بخشی از مشارکت رو به رشد دفاعی روسیه و ایران قلمداد می کند. با این وجود، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد مسکو احتمالا به وعده های خود با ایران عمل نخواهد کرد.
برای اولین بار در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲، مجله اسکرامبل نوشت که وزیر دفاع ایران تایید کرد که ایران هواپیمای Su-۳۵SE را دریافت خواهد کرد. این سایت در آن مقطع نوشت: سفارش اولیه ۲۴ فروند Su-۳۵SE برای نیروی هوایی مصر اکنون به نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران تغییر جهت داده خواهد شد.
جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در دیدار سفیر ژاپن و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با موادمخدر تاکید کرد.
مجسمه سرباز ساسانی که قاچاقی وارد انگلیس شده بود پس از اثبات مالکیت که متعلق به ایران است، و بعد از آنکه سه ماه در موزه بریتانیا به امانت نمایش گذاشته شد، تحویل ایران شد.
مولوی شمس‌الدین پهلوان اعلام کرد حکومت افغانستان به زودی فهرست ایرانیان محبوس در افغانستان را تکمیل و روند تحویل این افراد به مقامات قضایی جمهوری اسلامی ایران را آغاز می‌کند.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همزمان با تحویل سال 1402 شمسی در مجتمع مس سونگون حضور یافت
بنابر اعلام سازمان هواشناسی کشور، آسمان اغلب استان ها تا تحویل سال نو بارانی خواهد بود.
شرکت ایران خودرو دیزل از تحویل نخستین سری محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک خود از روز شنبه بیستم اسفندماه خبر داد.
شاگردان مرفاوی با صعود از دور گروهی جام ملت‌های آسیا بیش از پیش در کانون توجه فوتبال‌دوستان ایرانی قرار خواهند گرفت.
وزارت امورخارجه با رد برخی ادعاهای مطرح شده درباره تحویل و تحولات داخلی سفارت افغانستان در تهران، آنرا امری داخلی (مربوط به افغانستان) دانست و تاکید کرد که به هیچ عنوان به موضوع مزبور ورود نکرده است.
علاوه بر سوخو ۳۵، روسیه توانایی تسلیحاتی دیگری نیز دارد که در صورتی که در اختیار ایران قرار گیرد، می‌تواند توانایی‌های ایران را به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهد. موشک‌های کروز مافوق صوت ضدکشتی مانند موشک‌های اونیکس و یاخنوت و همچنین سامانه پیشرفته موشکی زمین به هوای اس-۴۰۰ که مقامات روسی بار‌ها اعلام کرده‌اند که مایل هستند آن را به ایران بفروشند.
نیوزویک در ارتباط با قدرت جنگنده‌های سو ۳۵ روسی، عنوان کرد: با توجه به قابلیت‌هایی که این جنگنده از آن برخوردار است، آن در خاورمیانه بی رقیب ساخته است.
وزارت انرژی ترکیه روز جاری اعلام کرد که ایران صادرات گاز را برای ۱۰ روز به طور کامل متوقف کرده است.
بودانوف مدعی شده روسیه از ایران خواسته موشک‌های بالستیک به این کشور تحویل دهد، اما ایران حتی یک موشک به روسیه تحویل نداده است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش از مذاکره جهت تحویل درناهای جدید بلژیکی به ایران جهت حفظ کریدور پروازی سیبری به کشور خبر داد.
مقایسه متوسط تولید روزانه محصولات ایران خودرو دیزل طی هشت ماهه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر بهبود۶۴۰ درصدی تیراژ تولید روزانه محصولات این شرکت و بهبود ۶۰۰ درصدی تحویل روزانه خودرو به مشتریان است.
«همزمان با موضع گیری اخیر "سردار حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با دستیابی ایران به موشک‌های پیشرفته هایپرسونیک و در عین حال انتشار اخباری دال بر تحویل گرفتنِ ۶۰ فروند جنگنده نسل جدید سوخو روسی توسط ایران، تحلیل و تفسیر‌های مختلفی در مورد پیام‌های طرح این قبیل اخبار در شرایط کنونی و تبعات آن‌ها برای کشورمان مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به بررسی ابعاد مختلف این مساله پرداخته است.»
دبیرکل ناتو مدعی شده است: «شاهدیم که ایران در حال ارائه پهپاد است و تحویل موشک‌های بالستیک به روسیه را بررسی می‌کند.»
وزیر خارجه عمان از حسن اعتماد و همچنین اقدام انسانی ایران در تحویل باقر نمازی به مسقط، تشکر و قدردانی کرد.
برخی منابع آزادی خدمه نفتکش‌های یونانی توقیف شده در ایران را پس از سفر یک هیئت یونانی به تهران تائید کرده اند.
محموله ۱۰۰ تنی حاوی کمک‌های بشردوستانه هلال‌احمر ایران به سیل‌زدگان کشور پاکستان، روز چهارشنبه نهم شهریور، تحویل مقامات این کشور می‌شود.
اموال مکشوفه از سرقت صندوق های اجاره‌ای شعبه دانشگاه بانک ملی ایران تحت نظارت مرجع قضایی در حال تحویل به صاحبان آنها است.
کاپ سومی تیم ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، در حاشیه مسابقات قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان به نمایندگان کشورمان تحویل داده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ