حدادی با بیان اینکه حدود ۴۰ هزار دانشجوی افغانستانی در کشور مشغول تحصیل هستند، افزود: ما دنبال حل مشکل مالی این دانشجویان هستیم ضمن اینکه بسیاری از دانشجویان افغانستانی علاقمند هستند به شکل مجازی در کشور تحصیل کنند بعد از اعمال محدودیت تحصیل برای دختران افغانستانی سه دانشگاه تک جنسیتی ما (الزهرا، کوثر و حضرت معصومه) اعلام آمادگی کردند تا دانشجویان متقاضی را پذیرش کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۰ درصد با تأثیر قطعی تعیین شده است.
بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۴۰ فضای آموزشی و پرورشی در سال تحصیلی جدید به مدارس استان اصفهان اضافه خواهد شد.
عباسی، رئیس جامعه المصطفی (ص) با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانش پژوهان خواهران هستند، تاکید کرد: نزدیک ۴۰ درصد از دانش پژوهان داخل و خارج، خواهر هستند. در خارج از کشور هم مراکز متعددی داریم که اهل سنت در آن حضور دارند. در کابل بیش از ۵۰ درصد دانش پژوهان از تاجیک و ... اهل تسنن هستند. بعضی از مسئولین دولت جدید افغانستان هم تحصیل کرده از جامعه المصطفی هستند و این امنیتی برای مجموعه ایجاد کرده است. کسانی که وارد مرکز می‌شوند بایستی زبان فارسی را یاد بگیرند تا بتوانند در کلاس‌ها شرکت کنند.
عباسی، رئیس جامعه المصطفی (ص) با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانش پژوهان خواهران هستند، تاکید کرد: نزدیک ۴۰ درصد از دانش پژوهان داخل و خارج، خواهر هستند. در خارج از کشور هم مراکز متعددی داریم که اهل سنت در آن حضور دارند. در کابل بیش از ۵۰ درصد دانش پژوهان از تاجیک و ... اهل تسنن هستند. بعضی از مسئولین دولت جدید افغانستان هم تحصیل کرده از جامعه المصطفی هستند و این امنیتی برای مجموعه ایجاد کرده است. کسانی که وارد مرکز می‌شوند بایستی زبان فارسی را یاد بگیرند تا بتوانند در کلاس‌ها شرکت کنند.
سهم نمره‌کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی علوم‌انسانی، علوم‌تجربی و ریاضی‌-فیزیک به میزان ۴۰ درصد قطعی در آزمون سراسری ۱۴۰۲ است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس تصمیماتی که در کشور و با تصویب مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، قرار شد سهم کنکور در پذیرش کمتر و توجه به امتحانات و کلاس و محتوای درسی اتفاق بیفتد و سابقه تحصیلی مد نظر قرار بگیرد.
بازار سرمایه بعد از پشت سر گذاشتن یک شوک مثبت و سپس منفی، حالا هفته‌ای را پیش رو دارد که اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای در آن رخ ندهد، می‌توان گفت به مثابه رسیدن به ساحل آرامشی است. یکی از مهم‌ترین موضوعات تاثیرگذار بر بورس - وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا - در اواخر هفته گذشته تعیین‌تکلیف شد و با توجه به واکنش بازار سهام به این موضوع در انتهای هفته گذشته، به نظر می‌رسد هفته جاری نیز هفته‌ای مثبت یا در بدبینانه‌ترین حالت خنثی برای بورس باشد. با توجه به پیش‌بینی‌های موجود از تورم، افزایش قیمت جهانی نفت، افزایش قیمت دلار در بازار غیررسمی و همچنین رسیدن دلار به مرز ۴۰هزار تومان در بورس کالا، حالا بودجه پررنگ‌ترین عامل تهدیدکننده برای بازار سرمایه است. با این وجود کارشناسان خوش‌بین‌اند چنانچه بازار به حال خود رها شود و ریسک جدیدی خارج از بورس به آن تحمیل نشود، بتوان به وضعیت بازار امیدوار بود؛ چرا که علاوه بر همه مواردی که به آنها اشاره شد، وضعیت بنیادی شرکت‌ها نیز مطلوب بوده و پتانسیل رشد دارند.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: رئیس سابق بانک مرکزی دلار ۲۸ هزار تومانی را تحویل گرفت و ۴۰ هزار تومانی تحویل داد و پرونده‌اش تنها با یک جابجایی مدیریتی بسته شد.
یوسف نوری: درحال حاضر ۴۰ هزار نیروی پرورشی کمبود داریم و برای جذب این نیروها باید برنامه ریزی داشته باشیم. سرانه هر دانش آموز در حوزه پرورشی در طول سال ۴۵ تومان است که این مبلغ بسیار کم است و امکان هر نوع برنامه ریزی را می‎گیرد.
معاون آموزش متوسطه گفت: در تحقق راه اندازی ۴۰ هنرستان مرزی برای سال تحصیلی آینده، در کنار آموزش و پرورش، وزارت امور خارجه، استانداران و ادارات فنی و حرفه‌ای مشارکت خواهند کرد.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
در سال ۱۴۰۰ تعداد زنان در گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال به ۵ میلیون و ۹۰ هزار نفر رسیده که یک میلیون و ۹۸۵ هزار نفر از آن جزء جمعیت NEET‌ها (بی تحصیل، بی کار، بی مهارت) هستند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
داوطلبان باید توجه کنند، سهم نمره‌کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی علوم‌انسانی، علوم‌تجربی و ریاضی‌-فیزیک به میزان ۴۰ درصد قطعی در آزمون سراسری ۱۴۰۲ است.
طبق نامه ابلاغ‌شده، به دلیل مختلط‌ بودن کلاس‌های درس کودکان که به ۲۴ نفر می‌رسد، دختران ممنوع از تحصیل شدند و تعداد پسران هم، چون به حد‌نصاب نمی‌رسد، آموزش‌و‌پرورش گفته مدرسه باید تعطیل شود؛ بنابراین باید این کودکان برای تحصیل به روستای جابان در ۴۰ کیلومتری روستای خود بروند یا در مدرسه شبانه‌روزی کیلان در ۶۰ کیلومتری گرمابسرد درس بخوانند.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ۴۰ هزار مدرسه تحت پوشش طرح یاریگران زندگی قرار گرفته است و امیدواریم طبق پیش‌بینی‌ها ۸۰ هزار مدرسه تا پایان سال تحصیلی تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.
وزیر اقتصاد گفت: وقتی دولت را با تورم ۶۰ درصدی تحویل بگیری و به تورم ۴۰ درصد برسانی، یک بهبود به شمار می‌آید.
وزیر اقتصاد گفت: وقتی دولت را با تورم ۶۰ درصدی تحویل بگیری و به تورم ۴۰ درصد برسانی، یک بهبود به شمار می‌آید.
رئیس مرکز ارزشیابی و سنجش کیفیت آموزش و پرورش با اشاره به مصوبه ۸۶۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور اظهار کرد: از این به بعد دو نوبت در سال کنکور برگزار می‌شود. سابقه تحصیلی۴۰ درصد قطعی است و برای سال بعد نیز امکانات هماهنگی برای تسری به پایه‌های دهم و یازدهم داریم.
با اعلام اسامی ۴۰ نفر برتر کنکور ۱۴۰۱ در گروه‌های آزمایشی مختلف مشخص شد امسال نیز رتبه‌های برتر در تصاحب مدارس خاص است و از میان نفرات برتر کنکور امسال صرفاً یک دانش‌آموز در مدرسه دولتی عادی تحصیل کرده است! ۲۹ نفر از مدارس استعداد‌های درخشان، ۹ نفر مدارس غیرانتفاعی و یک نفر مدارس نمونه دولتی بودند!
از بین ۴۰ داوطلب برتر کنکور امسال، تنها ۲ نفر یکی در مدرسه دولتی و دیگری در مدرسه نیمه‌دولتی درس خوانده بودند. ۲۹ داوطلب یا به بیان دیگر ۷۲ درصدی کل رتبه‌های برتر در مدارس استعداد‌های درخشان تحصیل کرده‌اند.
پس از خبرهای فراوان پیرامون واریز سود سهام عدالت در سال جاری، سرانجام زمان واریز این سود مشخص شد. هر نفر قرار است چقدر سود دریافت کند؟ آیا برای دریافت سود نیاز به انجام کاری هست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ