علاوه بر ترکیب منتخب مرحله گروهی، نام مهدی طارمی در میان برترین های لیگ قهرمانان اروپا دیده می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریار مغانلو با ۱۳‌گل زده و بالاتر از تمام مهاجمین فوتبال ایران به عنوان آقای گلی در لیگ دست یافت.
روزنامه رکورد در گزارشی نوشت که طارمی پاسخ به تمدید قرارداد با پورتو را به تعویق انداخته اما نشانه هایی از ماندن او در این تیم وجود دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در صورتی که در جام حذفی برای پورتو گلزنی کند، این فصل در تمام رقابت‌ها و تورنمنت‌ها گلزنی کرده و رکورد ویژه ای از خود بر جای می‌گذارد.
نشریه آاس اسپانیا در گزارشی به تمجید از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پرداخت و از او به عنوان یک مهاجم مرگبار و کشنده برای تیم‌های حریف یاد کرد.
مهدی طارمی با ۲۲ گل در تمامی رقابت‌ها بهترین گلزن این فصل پورتو است. مهاجم ایرانی آخرین بار در دیدار با استوریل گلزنی کرد و از آن بازی تاکنون نتوانسته است در امر گلزنی موفق باشد.
مربی پرسپولیس گفت که پریرا هم برای اولین بار وارد فوتبال ایران شده و هنوز با تیم آن‌طور که باید هماهنگ نیست.
بعد از ساعت‌ها تلاش برای تماس، علی قلی‌زاده مهاجم ایرانی تیم کاسیم پاشا به صورت کوتاه پاسخ سوالات خبرنگار "ورزش سه" را داد.
نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
روزنامه الخلیج امارات نوشته است که فرهاد مجیدی قصد دارد در بازار نقل و انتقالات زمستانی، دو مهاجم را جذب کند.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که قبل از دربی ایران را ترک کرده بود با ارسال نامه ای به این باشگاه آب پاکی را روی دست سرخپوشان ریخت.
برخورد دروازه بان ولز با مهاجم ایران می توانست برای ستاره تیم ملی گران تمام شود.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد در حال حاضر به جام جهانی فکر نمی‌کند و تمام تمرکز او روی تیم باشگاهی‌اش است.
اومونیا در حضور ۵۵ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل نئا سالامیس شکست خورد.
مهاجم گلزن ایران برابر سنگال در پایان اردوی اتریش با انتشار یک استوری اینستاگرامی تمامی شایعات پیرامون اختلاف و دودستگی بین بازیکنان را تکذیب کرد.
تمامی روزنامه‌ها و رسانه‌های مطرح کشور پرتغال نسبت به پیروزی تیم ملی ایران با گلزنی طارمی واکنش نشان داده‌اند.
مهاجم ایرانی هال سیتی ابراز امیدواری کرد با رفع مصدومیت بتواند یکی از حاضرین در جام جهانی قطر باشد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در اعتراض به سئوالی که از او در خصوص تلاش برای شبیه سازی و گرفتن پنالتی صورت گرفت، مصاحبه‌اش را با شبکه پرتغالی نیمه تمام گذاشت.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در اعتراض به سئوالی که از او در خصوص تلاش برای شبیه سازی و گرفتن پنالتی صورت گرفت، مصاحبه‌اش را با شبکه پرتغالی نیمه تمام گذاشت.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در اعتراض به سئوالی که از او در خصوص تلاش برای شبیه سازی و گرفتن پنالتی صورت گرفت، مصاحبه‌اش را با شبکه پرتغالی نیمه تمام گذاشت.
سرمربی ملوان اعتقاد دارد همانطور که در نیمه دوم دیدار با پیکان نمایش بهتری ارائه دادند به هماهنگی بیشتری در بازی های بعد خواهند رسید.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
این مهاجم گلزن و تمام کننده، بارها دروازه تیم‌های مختلف ایرانی را باز کرده بود و در لیگ قهرمانان بارها باشگاه های کشورمان را مغلوب هوش و تکنیک خود کرد.
اهواز - رئیس پلیس راه خوزستان از مسدودی شدن محور ایذه به شهرکرد خبر داد و خواستار همکاری رانندگان با ماموران پلیس شد.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ