جامعه ایرانی، این روز‌ها کمتر گفتگو می‌کند و سطح روابط انسانی سالم تقلیل پیدا کرده است. همین موضوع به فردگرایی و از دست رفتن روابط انسانی منتهی می‌شود. به همین دلیل کانون همه معضلات همین افزایش سطح فردگرایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنان اسپانیا بعد از قهرمانی در جام جهانی، جوایز فردی را هم به دست آوردند.
پسران وزنه‌بردار ایران در رقابت دسته‌های ۱۰۲ و ۱۰۲+ کیلوگرم قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا موفق به دریافت هفت نشان طلا و هشت مدال نقره شدند.
در مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در هند دو نماینده ایران به مدال رسیدند.
در مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در هند دو نماینده ایران به مدال رسیدند.
مسی اولین بار زمانی که پنج ساله بود توجه اش به همسر آینده اش جلب شد چرا که آنتونلا از اقوام نزدیک "لوکاس اسکالیا" بازیکن فوتبال اهل آرژانتین و دوست دوران کودکی مسی بود. پدر اسکالیا پیش تر گفته بود وقتی مسی برای نخستین بار در دهه 90 میلادی روکوزو را ملاقات کرد پرسید:"او کیست"؟
تعقیب بهترین بازیکنان فوتبال جهان توسط پادشاهی سعودی باعث ایجاد شور و هیجان در بین عوامل و مدیران شده است.
خلبانان و مهمانداران هواپیما دارای محفظه مخصوص به خود در هواپیما‌های پهن پیکر هستند که در آن در پرواز‌های طولانی مدت استراحت می‌کنند.
شاهو محمدی، شناگر سندروم داون و اهل مهاباد پس از پیروزی در مسابقات المپیک ویژه برلین و کسب مدال طلا در ماده ۴۰۰ متر و کسب مدال برنز در ماده شنای ۱۰۰ متر پروانه در بدو ورود به کشور مورد استقبال مردم قرار گرفت.
رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، تجربه بسیار خوبی در این فصل به دست آورد و جام‌های قهرمانی را درو کرد.
شلیک‌های شوم شیطان خانه متروکه/ درخواست طلاق به‌خاطر ‌ساعت ‌خواب/ ربودن کودک ۳ ساله تب‌دار از بیمارستان/ آخرین بازیچه!/ قتل زن دوم از ترس افشای راز نزد زن اول/ ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!/ دسیسه یک مرد برای همسر عاشق پیشه‌اش
با سه طبقه، شش موتور بزرگ و یک سالن تماشای پانوراما در دماغه و فضای کلی برای جابجایی ۸۰۰ مسافر آیا این هواپیمای مفهومی می‌تواند آینده سفر‌های هوایی باشد؟
ایلان ماسک نشان داده که طراح دقیقی است و تیم اش مطمئنا توانایی دارند. خیلی زود ماشین غول پیکر ثابت خواهد کرد که آیا به وظایفی که به آن محول شده عمل خواهد کرد یا خیر.
ایلان ماسک بر این باور است که ابرموشک استارشیپ او در عرض چند هفته مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و او وعده نمایشی هیجان انگیز را داده است.
کاری که من در کتاب هایم انجام می‌دهم آن است که تصور کنم چگونه انواع دیگر ذهن‌ها و انواع روش‌های تجربه جهان به جهان‌های دیگری منتهی می‌شوند و سپس به این فکر می‌کنم که یافتن آن جهان با انسان‌ها و شیوه‌ای که ما تجربه می‌کنیم چه می‌کند.
بایدن به شدت تحت نظارت قرار دارد و مقام‌های کاخ سفید و مشاوران سیاسی او نگران حجم عظیم تحقیقاتی هستند که در هفته‌ها و ماه‌های آینده سرازیر خواهند شد درست زمانی که بایدن در سن ۸۰ سالگی یک انتخابات طاقت فرسا را پیش رو خواهد داشت. واقعیت آن است که اکنون قطعا بایدن و مشاوران ارشدش شب‌ها خواب راحتی ندارند.
یکی از ستاره‌های سابق آرسنال با ستایش از کاپیتان این روزهای تیم، مارتین اودگارد، می‌گوید او به زودی صاحب توپ طلا خواهد شد.
فردی که طلاق را تجربه کرده، بی‌شک دچار تنش و آشفتگی درونی خواهد شد، پس باید در برخورد با این افراد محتاطانه‌تر رفتار کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا گفت: یک اقتصاد رفاقتی تشکیل داده اند که اعتبارات بانکی را بین دوستان و رفقا توزیع کنند. زمانیکه که احمدی نژاد بر سرکار آمد کل دیون بانکی ۱۲ هزار میلیارد تومان بود که در زمان رفتن او این رقم به ۲۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود. همین پول‌های رفته به بحران اصلی بانکی در سال ۱۳۹۲ تبدیل شد. همین تفکر برای اینکه منابع غارت شده از بانک‌ها را جبران کند، نرخ ارز و سکه را افزایش داد. به روایتی ۷۶ تن و به روایت دیگری ۶۲ تن طلای کشور را آب کردند و به بانک‌ها دادند تا بتوانند با فروختن سکه‌ها به قیمت بالاتر، دزدی‌های صورت گرفته را جبران کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به‌خاطر سادگی همسر/ پایان زندگی با کابوس جنایت!/ تکدی گری دختر ۱۴ ساله بعد از سرقت طلا‌های مادر/ مرگ دردناک پسر ۱۰ ساله در پارک آبی شیراز/ الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار/ جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!/ مرد دروغ گو از اتهام قتل تبرئه شد
آنچه که به طور کلی در برهه‌های مختلف انسیه خزعلی را بر سر زبان‌ها می‌اندازد و مورد انتقاد قرار می‌گیرد، دیدگاه‌های وی در حوزه زنان است که عمدتا با واکنش‌های شدید فعالان این حوزه و کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه می‌شود
یک وکیل دادگستری درباره تجربه خود از شهادت دروغین در یک پرونده کیفری گفت: طرف مقابل در دادگاه ۲ شاهد برای اثبات ادعای خود آورد و با چشم‌های خودم دیدم که از جیبش چند سکه طلا در آورد و در مشت شاهدان گذاشت؛ اینکه آن‌ها شاهد حرفه‌ای بودند یا دوستان وی نمی‌دانم، اما شهادت دروغ دادند و هرچند رأی نهایی علیه آن‌ها صادر شد، اما به هر حال شهادت‌های دروغین روند دادرسی را تحت تاثیر قرار داد.
این توفیق درحالی بود که طبق قوانین جدید فدراسیون جهانی هرتیم می‌توانست تعداد بدنسازهای نامحدود و بیشتری در تیم خود بگنجاند اما عدم اطلاع رسانی درست این مهم رو از تیم ملی ایران محروم کرد و تعداد مدال‌آوران ایرانی را کاهش داد.
ما هنوز به صورت دوره‌ای از بیرحمی سیا یاد می‌کنیم، مانند ترور اخیر بدون محاکمه الظواهری القاعده. اما رهبری برنان و برنز مدیران سیا را در مسیری قرار داده که نقشی مهم‌تر در جستجوی راه حلی برای بحران کنونی اوکراین ایفا می‌کند.
بیم آن می‌رود که پیونگ یانگ بتواند با آزمایش موشک‌های بیش تر، انجام آزمایش هسته‌ای مورد انتظار خود و یا حتی آغاز یک درگیری در مقیاس کوچک انتقام بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ