مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس گفت: به دنبال صدور اخطار قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگبار باران در روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در استان فارس، ستاد مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی آموزش حضوری در مدارس این استان گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس استان اعم از دولتی و غیر دولتی در روز چهاردهم با حضور دانش اموزان و دبیران دایر است.
سخنگوی قوه قضائیه در باره ماجرای مسمومیت در مدارس گفت: ابتدا بهتر است از کلمه بدحالی به جای مسمومیت استفاده کنیم. در استان فارس ۸ نفر بازداشت شده‌اند و مرتبطین احتمالی هم تحقیقات در مورد آن‌ها انجام و نتایج اعلام می‌شود. قوه قضائیه هیچ مسامحه‌ای با سر حلقه‌های احتمالی این موضوع نخواهد داشت و با برهم زنندگان امنیت روان مردم و کسانی که مواد مرتبط با این مسأله را تهیه می‌کنند با قاطعیت برخورد و اشد مجازات بر اساس تصمیم دادگاه خواهند داشت.
مدارس شیفت عصر استان‌های قزوین، کردستان، قم و مرکزی، امروز تعطیل است و آموزش‌ها غیرحضوری برگزار می‌شود.
در راستای حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان و همکاران و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل، مهد کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی استان مرکزی روز سه شنبه بیست و سوم اسفندماه در نوبت عصر تعطیل است.
پدر و دختری که گازهای سمی را داخل مدارس می‌انداختند و از دانش‌آموزان بدحال فیلم می‌گرفتند توسط پلیس و نیروهای امنیتی استان فارس در لارستان دستگیر شدند.
تمام مقاطع تحصیلی استان همدان در نوبت صبح امروز -چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه- تعطیل است.
اصفهان- مدارس برخی شهرستان‌های استان اصفهان به علت بارش شدید برف فردا سه‌شنبه ۲۵ بهمن غیر حضوری برگزار می‌شود.‌
بازگشایی مدارس شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه از ۹:۳۰ صبح
احمد افضلی گفت: بارش برف از صبح امروز آغاز شده و منجر به برودت هوا و لغزندگی تمام معابر استان شده است. مدارس بخش آسارا شهرستان کرج نیز صبح امروز به دلیل برودت هوا تعطیل و غیرحضوری شد.
سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس قم که بیش از دو ماه آغاز شده، همچنان ادامه دارد و علت این حوادث هنوز مشخص نشده است.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تمامی مقاطع تحصیلی ۵ شهرستان در استان اصفهان به دلیل بارش برف فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه نیز غیر حضوری برگزار می‌شود.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی ۹ شهر استان اصفهان به دلیل آلودگی هوا مجازی است.
مدارس و دانشگاه‌های استان تهران برای فردا و پس فردا تعطیل شد/ جزئیات دورکاری ادارات تهران
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از برگزاری غیرحضوری کلاس های درس در تمام مقاطع تحصیلی در استان تهران به جز پردیس ،دماوند و فیروزکوه برای فردا دهم دی ماه خبر داد.
فردا شنبه، آموزش و امتحانات همه مقاطع تحصیلی استان البرز به جز پایه دوازدهم به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود و همچنین مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها در تهران به جز شهرستان‌های یادشده تعطیل خواهند بود.
تهران- مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به جز پردیس، فیروزکوه و دماوند با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا تا سه شنبه ۲۹ آذرماه غیرحضوری شد.
تهران- معاون استاندار تهران گفت: مدارس استان تهران دوشنبه و سه شنبه مجازی شد.
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، از تعطیلی مهد‌های کودک و پیش دبستانی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری خبر داد.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس استان تهران چهارشنبه غیرحضوری شد.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس ابتدایی استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه و پردیس روز سه شنبه غیر حضوری شد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:با توجه به شرایط جوی، بارش‌های گسترده و آب گرفتگی معابر شهری، مدارس تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دشتستان و دشتی برای نوبت صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان) تعطیل اعلام شدند.
روز شنبه هفتم آبان ماه ۱۴۰۱ تمام مهد‌های کودک، پیش‌دبستانی و آمادگی، دوره تحصیلی ابتدایی و دوره اول متوسطه در تمامی شهرستان‌های استان تعطیل خواهند بود.
سمنان- مدارس استان سمنان به جای اول مهر، روز دوم مهرماه سال ۱۴۰۱ بازگشایی شد تا ۱۳۰ هزار دانش آموز استان و ۱۴ هزار کادر آموزشی با مدارس آشنا شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ