آنطور که به نظر می‌رسد یحیی به صورت مشروط در پرسپولیس باقی می‌ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس از حیث نتیجه‌گیری روزهای خوبی را سپری می‌کند و تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی با وجود همه شکلات باروحیه است‌.
سرمربی پرسپولیس مهاجم جدید و خارجی تیمش را به باشگاه معرفی کرد.
سرمربی پرسپولیس مهاجم جدید و خارجی تیمش را به باشگاه معرفی کرد.
گل‌‍محمدی در پاسخ به سوالی درباره ناکامی مدیران باشگاه در جذب مهاجم خارجی به باشگاه سپاهان تاخت و به صورت غیرمستقیم از آن‌ها نام برد. سرمربی پرسپولیس در این بخش از صحبت‌هایش بیان کرد که پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و مانند برخی از باشگاه‌ها نیست که از کارخانه اتزاق می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایطی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای این تیم رقم خورده انتقاد کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای جلب رضایت سرمربی تیم اختیار کامل جذب مهاجم خارجی را به او داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در آستانه شروع تمرینات پیش فصل است، گفت: امروز و فردا خبرهای خوبی برای هواداران داریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حال بررسی رزومه چند مهاجم خارجی مطرح در فوتبال آسیا است.
سرمربی پرسپولیس در خصوص درخواست استقلال برای حضور داور خارجی واکنش نشان داد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید فوتبال ایران باید مربیان و دستیاران خارجی را به کار بگیرد و از دانش و اطلاعات آنها مثل کاری که یحیی گل محمدی در پرسپولیس انجام داد، استفاده کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طفلک مورایس بازیکنان ما را نمی‌شناسد، حتی اگر از او بپرسید شاید ۱۰ بازیکن کشور خودش را هم نشناسد، اما خوراک ناسالم را به این طفلی می‌دهند.
سرمربی پرسپولیس آماری جالب توجه مقابل سرمربیان خارجی لیگ به نام خود کرده است.
باشگاه پرسپولیس به شایعاتی که در آستانه برگزاری دیدار این تیم با استقلال مطرح شده واکنش نشان داد و تاکید کرد که سرمربی این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارد و مذاکره با مربیان خارجی شایعه است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اخراج مهاجم خارجی این تیم واکنش نشان داد و از او خواست تمرکز بیشتری در امر گلزنی داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اخراج مهاجم خارجی این تیم واکنش نشان داد و از او خواست تمرکز بیشتری در امر گلزنی داشته باشد.
پس از انتخاب حسینی‌نسب به عنوان سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی، در آستانه دیدار خارج از خانه برابر ون‌پارس دستیاران این مربی معرفی شدند.
پرسپولیس در نیم فصل دوم عملکرد ضعیفی داشته و کمتر از نصف امتیازات را کسب کرده است.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نبودن مهاجمان خارجی خیلی به یحیی گل محمدی ضربه زد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حق تیمش مقابل استقلال برد بوده است، به تاثیر غیبت لوکادیا و دیاباته و تشریح برنامه‌هایش برای پر کردن جای خالی این دو مهاجم خارجی پرداخت.
دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با صحبت های سرمربی این تیم آغاز شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر خارجی این تیم به دبی تایید داد اما هنوز مقدمات این سفر از سوی باشگاه فراهم نشده است.
اصلی‌ترین گزینه پرسپولیسی‌ها کاسیانو دیاز مهاجم تیم ویزلا پرتغال بود. بازیکنی که پروسه انتقالش به‌قدری طولانی شد که سرانجام مصدومیت گریبان او را گرفت و نتوانست سرخپوش شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ