سرمربی پرسپولیس در خصوص درخواست استقلال برای حضور داور خارجی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت:۱۴۲۰ پرواز رفت و برگشت از کشور به سمت سرزمین وحی برقرار بود که تا دوم مردادماه تمامی حجاج به کشور باز می گردند.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: ارزیابی عملکرد برنامه ششم توسعه در بخش صنعت نشان می‌دهد تنها حدود ۱۰ درصد احکام برنامه ششم توسعه در این بخش عملکرد اثربخش داشته است.
پارگی ۹۰درصد کشاله قاسمپور؛ سومین طلای دنیا در ابهام
معاون خدمات سلامت بیمه ایران به بیان توضیحاتی درباره اقدامات این ارگان برای تخصیص هزینه درمان زوج های نابارور در راستای حل مشکلات آنها پرداخت.
رئیس اداره اموال اداره کل موزه‌ها گفت: بیش از ۹۰ درصد از اشیای توقیفی که به وزارت میراث فرهنگی ارجاع داده می‌شود، جعلی است و ممکن است فقط ده درصد از آن اشیا اصیل باشند.
کاش هر ۱۲ عضو محترم  شورای_نگهبان به همراه کل کارشناسان رد صلاحیت این شورا تشریف ببرند ترکیه و راز شور انتخاباتی با حضور ۹۰ درصد مردم را کشف کنند.
کاش هر ۱۲ عضو محترم شورای_نگهبان به همراه کل کارشناسان رد صلاحیت این شورا تشریف ببرند ترکیه و راز شور انتخاباتی با حضور ۹۰ درصد مردم را کشف کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت:۹۰ درصد موضوع حجاب، ایجابی و ۱۰ درصد سلبی است و این اشتباه است که بدون طرح در زمینه حجاب وارد شویم و حتماً باید طرحی در این خصوص داشته باشیم.
وزیر بهداشت در ارتباط با علل بدحالی برخی از دانش آموزان، توضیحاتی ارائه داد.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور و مجری خودکفایی در کودهای کشاورزی گفت: در سال ۱۴۰۱ توانستیم ۹۰ درصد کودهای کشاورزی را در داخل کشور تولید کنیم.
آمارهای یک موسسه آمریکایی نشان می دهد که ۹۰ درصد از کارآفرینان و مدیران فعال در بخش فناوری های نوین اسرائیلی خواهان ترک اراضی اشغالی به دلیل بحران های حاکم بر آن هستند.
یکی از کارشناسان حوزه هوش مصنوعی معتقد است «هوش مصنوعی مولد» مانند ChatGPT درآینده شیوه توسعه محتوای دیجیتال را به طور کامل دگرگون و تا ۲۰۲۵ میلادی ۹۰ درصد محتوای آنلاین را تولید می کند.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه میزان بارندگی ۳۰ درصد کمتر از نرمال است، گفت: ۹۰ درصد مساحت ایران درگیر خشکسالی است.
معاون اول قوه قضاییه گفت: بیش از ۹۰ درصد کسانی که در حوادث اخیر دستگیر شدند بعد از ۲۴ ساعت آزاد شدند.
معاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.
۹۰ درصد فضای مجازی کشور دمعاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.ر دست دشمن است
بعد از باخت ملوان مقابل هوادار در هفته هشتم لیگ برتر، ایمان صادقی قول ماندن در لیگ برتر و بهبود شرایط را به انزلیچی‌ها داد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران ابراز امیدواری کرد به بردهای خودشان ادامه بدهند و به قهرمانی برسند.
کارشناسان اقتصادی معتقدند اگر نظام مالیاتی بتواند پول‌شویی را در کشور کنترل کند، شاهد آن خواهیم بود که رشوه، رانت و قاچاق تا ۹۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.
تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد شش ماه پس از جنگ در اوکراین، بیشتر شهروندان شرق اوکراین که معمولا روس‌تبار هستند، خواستار پیوستن به روسیه هستند.
نازنین خادم،پزشک عمومی اعلام کرد: ۲۷ درصد جمعیت کشور به استعمال دخانیات مبتلا هستند که ۹۰ درصد آن‌ها در آینده دچار سرطان ریه خواهند شد.
سردار مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ایران به تنهایی بیش از ۹۰ درصد تریاک جهان را کشف می‌کند.
شاهین العبیدی کارشناس امور امنیتی عراق گفت: وابستگی تروریست های داعش به سلاح های آمریکایی افزایش پیدا کرده است.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه ۹۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده است، گفت: ۶۵۷ میلیارد تومان مرتبط با خرید گندم تضمینی به کشاورزان پرداخت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ