گل‌‍محمدی در پاسخ به سوالی درباره ناکامی مدیران باشگاه در جذب مهاجم خارجی به باشگاه سپاهان تاخت و به صورت غیرمستقیم از آن‌ها نام برد. سرمربی پرسپولیس در این بخش از صحبت‌هایش بیان کرد که پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و مانند برخی از باشگاه‌ها نیست که از کارخانه اتزاق می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریار مغانلو اولین گل فصل را وارد دروازه تراکتور کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نشستی خبرساز را در اولین کنفرانس خبری خود درفصل جدید که برخلاف میل سازمان لیگ در ورزشگاه کاظمی برگزار شد، پشت سر گذاشت.
هنگامی که شروع به خاراندن جای نیش می‌کنید، منافذی در پوست شما ایجاد می‌کند که اجازه ورود باکتری‌ها را می‌دهد و باعث عفونت می‌شود.
طعنه وزیر دفاع انگلیس به مقامات کی‌یف برای قدردانی از غرب بابت تامین و ارسال اسلحه به اوکراین، بازیگر سابق و رئیس جمهور کنونی اوکراین را مجبور به واکنش کرد!
سوخت‌بران و کولبران بیشترین آمار ابتلا به این بیماری را دارند؛ آن‌ها که از مرز‌های غیررسمی به پاکستان تردد دارند، آنجا توقف می‌کنند، پشه آن‌ها را نیش می‌زند، به روستای‌شان بر می‌گردند و یکی، دو روز بعد با نشانه‌های ابتلا مواجه می‌شوند. مالاریا یک بیماری انگلی است که به‌صورت عفونت حاد با تب‌ولرز و کم‌خونی، بزرگی طحال و... تشخیص داده می‌شود. انگل مالاریا توسط یک تیره از پشه به‌نام آنوفل به انسان منتقل می‌شود.
به گفته محققان این مار با رنگ‌های تند آبی و قرمز بدن یکی از ترسناک‌ترین مار‌های سمی جهان است که از بزرگترین غده سمی نیز برخوردار است، غده‌ای که یک چهارم طول بدنش را تشکیل می‌دهد. این مار‌ها معمولا تا ۱.۸ متر طول دارند و در تمامی دوران زندگی شان باریک و نازک باقی می‌مانند. طی یک قرن گذشته سم این مار جان دو انسان را گرفته‌است و درحال حاضر هیج پادزهری برای آن‌ها وجود ندارد، اما خوشبختانه این مار‌ها به صورت طبیعی از انسان‌ها دوری می‌جویند.
یک حیوان وجود دارد که عصر‌های تابستان را خراب می‌کند: پشه. در حالی که پشه‌ها عموما ناقل هیچ نوع بیماری‌ای نیستند نیش خارش دار آنان جالب و سرگرم کننده نیست.
سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس دوباره به تیم‌های رقیب پرسپولیس طعنه زده است.
دانشمندان کشف کرده‌اند که یکی از مرگبارترین عنکبوت‌های جهان می‌تواند ترکیب زهر خود را بسته به خلق و خو و موقعیت خود تغییر دهد.
بیش از ۱۵۰۰ گونه عقرب در دنیا شناسایی شده‌اند که فقط ۲۵ گونه آن‌ها از لحاظ سلامت عمومی اهمیت دارند و به طور کلی سالیانه حدود ۲.۱ میلیون عقرب گزیدگی در دنیا اتفاق می‌افتد.
مورچه گاوکش جدای از نیش دردناک شیوه بی‌رحمانه‌ای برای زاد و ولد دارد. آن‌ها به مانند دیگر وسپ‌های انگل‌وار در بدن دیگر حشرات تخم‌گذاری می‌کنند.
اظهارات شکیرا در رسانه‌های مختلف و انتقاد از رفتاری که این دو نفر با او داشتند و همچنین آهنگ‌های پر از نیش و کنایه‌ای که در انتقاد از خیانت آن‌ها خواند باعث شد که پیکه بالاخره به این موضوع واکنش نشان دهد.
هورمون‌هایی که باعث حمله زنبور‌ها می‌شوند در موز هم یافت می‌شود؛ بنابراین وقتی نزدیک زنبور‌ها هستید موز یا هر چیز دیگری با طعم موز نخورید. در غیر این‌صورت ممکن است نیش بخورید.
زهرآگین‌ترین مار جهان ساکن استرالیا است. جزیره پهناوری که از باقی جهان دور افتاده و از همین رو حیات وحش منحصر به فردی دارد.
عباس عبدی نوشت: واقعاً به دولت و سیاست‌مدارانی که در باره یک تیتر از روزنامه‌ای با تیراژ اندک چنین برآشفته می‌شوند، ولی CNN را نمی‌بینند، و هیچ اقدامی در برابر آن نمی‌کنند، چه می‌توان گفت و یا چه باید گفت؟ اگر اقدام آن روزنامه در موضوع قیمت گوشت، در حد گزیدن فیل از طرف یک پشه باشد، اقدام CNN در حد نیش زدن مار کبرا به یک انسان است.
در ترانه جدید و کنایه‌آمیز شکیرا که مشخصا بر علیه جرارد پیکه است، او از یک جمله استفاده می کند که برای بسیاری ابهام‌آمیز بود.
عثمان دمبله دیشب یک گل سه امتیازی زد و کمک کرد بارسلونا در یکی از دشوارترین بازی‌های فصل خود در زمین اتلتیکو برنده شود. ال‌موسکیتو (پشه) یک بار دیگر سرنوشت‌ساز شد.
ماجرای مصون بودن خدنگ‌ها مقابل نیش مار را از قدیم می‌دانستند و در برخی نقاط جهان معرکه‌گیران نبرد مار و خدنگ را ترتیب می‌دادند تا مردم را به تماشا بکشانند.
ماجرای مصون بودن خدنگ‌ها مقابل نیش مار را از قدیم می‌دانستند و در برخی نقاط جهان معرکه‌گیران نبرد مار و خدنگ را ترتیب می‌دادند تا مردم را به تماشا بکشانند.
اینتر با پیروزی پر گل و روحیه بخش 6 گله برابر بولونیا، به پیشواز دیدار حساس برابر آتالانتا رفت.
نشریه مارکا اسپانیا با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، از مهدی طارمی به عنوان خاویار ایرانی با نیش مار یاد کرد و به باشگاه اتلتیکو مادرید برای مهار او هشدار داد.
نظریه‌ای که برای ظاهر عجیب مورچه مخملی وجود دارد، به کنار آمدن با گرمای محیط برمی‌گردد. بر اساس این نظریه خار‌های سپید پشت این جانوران به خنک ماندن در محیط خشن بیابان کمک شایانی می‌کند.
سردار آزمون به تمرینات لورکوزن بازگشته و آماده بازی حساس هفته با بایرن مونیخ است.
فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: فوت ۵ نفر بر اثر گزش عقرب کذب بوده و به هیچ وجه صحت ندارد. در روستای چاهنان تنها ۱۲ مورد گزش عقرب گزارش شده که هیچکدام خوشبختانه فوت نشده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ