اصلی‌ترین گزینه پرسپولیسی‌ها کاسیانو دیاز مهاجم تیم ویزلا پرتغال بود. بازیکنی که پروسه انتقالش به‌قدری طولانی شد که سرانجام مصدومیت گریبان او را گرفت و نتوانست سرخپوش شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب طرح و رنگ کیت‌ تیم‌های ملی زنان به طور عجیبی نامانوس به نظر می‌رسد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در واکنش به حمله سایبری به سرورهای این نهاد گفت: ما اطلاعات حساس و راهبردی نداشتیم، از بی‌سلیقگی هکرها تعجب کردم.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از بی سلیقگی هکر‌ها تعجب کردم، اظهار داشت: با حمله سایبری که به سامانه‌های بنیاد شهید شد فرایند‌های الکترونیکی بنیاد شهید مختل شده و فرایند‌های کاغذی مجددا برقرار شده است.
لوک شاو معتقد است داوید دخیا در انتخاب موسیقی خیلی بدسلیقه است و این را در پیام خداحافظی با دروازه‌بان اسپانیایی به روی او آورد.
با برگزاری رقابت‌های لیگ یک (هفت مسابقه)، ورزشگاه‌های ایران شاهد انجام ۱۲ بازی مهم و حساس خواهند بود.
این پژوهش‌گر تاریخ گفت: تمام تلاش علی این است که این پنج سال حکومت شاهدی بر حکومت اسلام باشد که ما بتوانیم به آن استشهاد کنیم. نه اینکه بگوییم علی هم مثل ما بود؛ این چه بی‌سلیقگی است که برخی اهل منبر دارند؟ ما این اصول را خدشه‌دار کنیم و بر آن خاک بپاشیم تا از جمهوری اسلامی دفاع کنیم؟!
مگر اینکه مسئولان ورزش ایران آن‌قدر بدسلیقه باشند که بخواهند مدل اصفهانی را در ورزشگاه آزادی پیاده کرده و فقط به زنان روسی اجازه حضور در ورزشگاه را بدهند. بهمن همین امسال بود که تیم باشگاهی زنیت برای انجام دیداری تدارکاتی به اصفهان سفر کرد تا رودرروی سپاهان قرار بگیرد. در آن دیدار و با وجود تقاضای زیاد دختران هوادار باشگاه سپاهان، به آن‌ها اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد و فقط تماشاگران زن روسیه‌ای توانستند وارد ورزشگاه شوند. امری که تکرارش در ورزشگاه آزادی هرگز خوشایند نخواهد بود
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان خوبی در استقلال نیمکت نشین شده اند گفت: ساپینتو بدسلیقگی نکند و از بهترین‌ها استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ