سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نبودن مهاجمان خارجی خیلی به یحیی گل محمدی ضربه زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فشار خون یک الگوی روزانه دارد. به طور معمول شب هنگام خوابیدن، فشار خون پایین‌تر است و چند ساعت قبل از بیدار شدن شروع به افزایش می‌کند و در طول روز این افزایش ادامه دارد و معمولاً در اواسط بعد از ظهر اوج می‌گیرد، سپس در اواخر بعد از ظهر و عصر، فشار خون دوباره شروع به کاهش می‌کند.
آلودگی هوا ماجرای جدیدی نیست، سال‌ها است مردم تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کافی‌ست زمستان برسد تا دوباره هشدار‌های مدیریت بحران، هواشناسی و اورژانس پایتخت شروع شود، «از خانه خارج نشوید، هوا برای گروه‌های حساس آلوده است»، بعضی مواقع هم کار از هشدار به گروه‌های حساس می‌گذرد و حالا همه آدم‌های شهر باید خانه‌نشین شوند تا اثرات کشنده آلودگی هوا آن‌ها را نشانه نگیرد، اتفاقی که حداقل برای ۶ هزار نفر از ساکنین تهران در سال ۱۴۰۰ رخ داده.
موز از ۲۵ درصد شکر طبیعی تشکیل شده است و طبق گفته دکتر داریل گیوفر زمانی که به تنهایی برای صبحانه مصرف می‌شود، میزان زیادی اسید و قند تولید می‌کند، اما نه به اندازه‌ای که تا ظهر شما را سیر نگه دارد.
می‌توانید شادابی و طراوت را با یک فنجان دمنوش به خودتان و دیگر اعضای خانواده هدیه دهید، پس همین حالا دست با کار شوید بهترین دمنوش بهاری را درست کنید. فصل بهار به رغم تمام زیبایی‌هایش برای برخی‌ها توام با کسالت و حتی افسردگی است، اما با اعتماد به معجزه گیاهان و شکوفه‌های بهاری، می‌توانید شادابی و طراوت را با یک فنجان دمنوش آرامبخش، به خودتان و دیگر اعضای خانواده هدیه دهید، پس همین حالا دست با کار شوید و یک دمنوش ایده آل را به منوی روزانه خود اضافه کنید.
قهوه علاوه بر تاثیری که بر افزایش هوشیاری دارد، به‌عنوان محرک موثر برای ورزشکاران نیز شناخته می‌شود. به همین‌دلیل قهوه می‌تواند جایگزین خوب و ارزان‌تری نسبت به مکمل‌های حاوی کافئین باشد.
پنالتی از دست رفته بوکایو ساکا مقابل وستهم در حساس‌ترین زمان ممکن در کورس قهرمانی لیگ برتر ضربه سختی به امیدهای آرسنال برای قهرمانی وارد کرد.
سرمربی تیم فوتبال هوادار ضمن انتقاد از کار بازیکنان استقلال در هنگام زدن ضربه پنالتی گفت: این بدترین نتیجه ممکن در دوران مربیگری من است.
کوین یامگا حالا با چهار گل، بهترین گل‌زن تقابل دو تیم است. این بازیکن چهار بار مقابل گل‌گهر پشت ضربه پنالتی قرار گرفته که سه پنالتی تبدیل به گل شده و یک پنالتی هم در برگشت وارد دروازه حریف شده است. از ۱۶ گلی که استقلال تاکنون در لیگ و حذفی به گل‌گهر زده هفت گل از روی نقطه پنالتی بوده است.
محمدرضا خالدآبادی، گلر ۲۱ ساله هوادار پنالتی رامین رضاییان را مهار کرد.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه آخر به بارسا نگاه می‌کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه نهایی به بارسا نگاه می کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
به گفته متخصصان، داشتن یک رژیم غذایی سالم می تواند به بهبود روند هضم مواد غذایی کمک کند. از سوی دیگر غذاهایی که سرشار از چربی اشباع‌شده هستند به پوشش روده آسیب می‌رسانند و سلامت کلی فرد را در خطر قرار می‌دهند.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی اس جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
تیم فوتبال مس رفسنجان در بهترین دقایق نیمه اول دربی کرمان بازی را در دست گرفت و موفق شد دو بار گلزنی کند.
تیم فرهاد مجیدی در روزی که یک ضربه پنالتی را از دست داد، شکست تلخی را متحمل شد.
زمانی که بیژن حیدری به سود استقلال پنالتی اعلام کرد، مثل همیشه بهترین پنالتی زن استقلال یعنی یامگا پشت ضربه ایستاد و با خونسردی هر چه تمامتر توپ را گل کرد.
بهترین فرصت‌های ایران در دقیقه ۵۲ بازی با ولز به دست آمد. فرار سردار آزمون او را در موقعیتی عالی قرار داد و ضربه او به تیرک سمت چپ هنسی برخورد کرد. در برگشت فرصت به قلی زاده رسید که شوت او از پشت محوطه هم در عین ناباوری به تیرک سمت راست دروازه‌بان ولز خورد.
بهترین فرصت‌های ایران در دقیقه ۵۲ بازی با ولز به دست آمد. فرار سردار آزمون او را در موقعیتی عالی قرار داد و ضربه او به تیرک سمت چپ هنسی برخورد کرد. در برگشت فرصت به قلی زاده رسید که شوت او از پشت محوطه هم در عین ناباوری به تیرک سمت راست دروازه‌بان ولز خورد.
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی دیگر از مواد لازم در ساخت استخوان، ویتامین دی است. بهترین منبع ویتامین دی را نور خورشید است و قرار گرفتن مستقیم پوست در برابر نور خورشید، میزان مناسبی از این ویتامین را تامین می‌کند. زرده تخم مرغ و روغن کبد ماهی از دیگر منابع غنی ویتامین دی محسوب می‌شوند.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است تیم محمد بنا به جز یک مربی، از عدم همدلی و اتحاد اعضایش در جهانی ضربه خورد و بهترین فرصت قهرمانی را از دست داد.
با گلزنی ستارگان استقلال و تراکتور، حالا ترافیک جالب‌توجهی در جدول برترین گلزنان لیگ بیست‌ودوم در پایان هفته هفتم به چشم می‌خورد.
سارا کلی، مادر نوجوان اوتیسمی، که چند ماه پیش رونالدو به دست او ضربه زد و تلفن همراهش را به زمین انداخت، از اتحادیه فوتبال انگلیس خواست که برای فوق ستاره پرتغالی بهترین جریمه ممکن را در نظر بگیرد.
در حالی که دوربین‌ها برای گرفتن ضربه کرنر سانتاماریا در نیمه دوم در حال حرکت بودند، هوادارانی در پس‌زمینه بودند و ظاهرا بهترین لحظات زندگی خود را در جکوزی سپری می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ