در این مطلب به نحوه واریز و زمان واریز سود سهامداران حقیقی ۹ نماد بورسی و فرابورسی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند و همچنین سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند پرداخته ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب به نحوه واریز و زمان واریز سود سهامداران حقیقی ۱۲ نماد بورسی و فرابورسی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند و همچنین سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند پرداخته ایم.
حداکثر زمان واریز سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی به چهار ماه کاهش یافت.
حداکثر زمان واریز سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی به چهار ماه کاهش یافت.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار، عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده چگونه است؟، یک خبر برای سهامداران فارس و شستان، تاثیر دلار ۲۸.۵ هزاری بر سود شرکت‌های پتروشیمی در بورس، زمان واریز سود سهامداران ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۲،  قیمت طلا در کوتاه مدت چه روندی را طی خواهد کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون جدیدترین قیمت‌ها از بازار خودرو، دلار مرکز مبادله گران شد، پیش بینی بورس | فردا شاخص مثبت است یا منفی؟، ۱۰ خبر تاثیرگذار بورس فردا| آغاز بازارگردانی دو نماد از فردا، زمان واریز سود سهامداران ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی، سهامداران وبملت و وبصادر بخوانند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون زمان واریز اولین یارانه ۴۰۰ هزار تومانی سال، کدام خودرو بیشترین درصد گرانی را گرفت؟، دلار مرکز مبادله به نزدیک ۴۱ هزار تومان رسید، پیش بینی قیمت طلا و قیمت سکه، سود سهام کدام شرکت‌ها پرداخت می‌گردد؟، پیش بینی بورس فردا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز سود مشمولان دریافت سود سهام عدالت ۴۸ ساعت زمان خواهد برد و ممکن است به دلیل یک سری مشکلات برای برخی سهامداران واریز نشود.
چندی پیش مجید عشقی اعلام نمود که سه شرکت پالایش نفت بندرعباس، مجتمع فولاد مبارکه و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس سود خود را واریز نکرده اند و به محض واریز سود این ۳ شرکت، مرحله دوم سود سهام عدالت برای دارندگان واریز خواهد شد. امروز مجید عشقی در نشست خبری با خبرنگاران زمان دقیق واریز سود سهام عدالت را اعلام نمود.
پرداخت سود سهام عدالت برای سهامداران از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو زمان مرحله دوم سود سهام عدالت مشخص شده است. سهامداران چه زمانی منتظر واریز سود خود باشند؟
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: مکاتبات لازم با ۳۶ شرکت بورسی سهام عدالت برای دریافت سود مشمولان انجام شده، اما تاکنون مبلغ ناچیزی به حساب های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز شده است.
درحالی که قرار بود بخش نخست سود سهام عدالت تا پایان ماه جاری به حساب مشمولان واریز شود و در وعده دیگر رئیس سازمان خصوصی سازی تا اواسط دی سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز می شد؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد که قرار نیست واریز بخش نخست در زمان وعده داده شده صورت بگیرد و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی/ یورو قد کشید، خرید طلای کارکرده به صرفه تر است یا طلای نو؟، کدام خودرو گران تر شد؟، کدام خودرو گران تر شد؟، تحلیل| شبندر چه روندی را طی خواهد کرد؟، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی، قطعی گاز روی شرکت ها بورسی چه تاثیری دارد؟، ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امسال سود سهام عدالت که بیشتر از ۱۰ سال است مهمان اقتصاد ایران شده، دو برابر سال گذشته و در دو مرحله واریز خواهد شد.
برخی از کاربران سایت نبض بورس در بخش صدای سهامدار درباره زمان سود شبندر و همچنین نحوه واریزی آن پرسیده بودند. در این مطلب به سئوالات آن ها پاسخ داده شده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، تحلیل خودرو امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۱ | الگوی برگشتی سر و شانه معکوس در خودرو؟، خبری مهم برای سهامداران رمپنا، پیش بینی بورس، اخبار تاثیرگذار بورس کدامند؟ | خبری برای سهامداران گروه لاستیک، اوراق تبعی چیست و چه تاثیری در معاملات سهامداران دارد؟، افزایش سرمایه سنگین ۸۴۷۱ درصدی یک نماد، زمان واریز سود سهامداران شستا، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شستا با اتمام سال مالی منتهی به خرداد، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد و علاوه بر برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به مجمع فوق العاده نیز می رود. همچنین زمان واریز سود سهامداران نیز مشخص گردید. به جزییات این خبر در این مطلب می پردازیم.
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با نماد فارس و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با نماد شستا سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواندند، همچنین نماد فارس از زمان واریز سود سهامداران خبر داد.
در مورد زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۱ نیز مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار هنوز زمان مشخصی را اعلام نکرده اند. آن‌ها گفته اند که شرکت‌ها باید سود‌هایی که در مجمع مصوب کرده‌اند را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی منتقل کنند. سپس  شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود‌ها را بر اساس مصوبه شورای عالی بورس  را حساب سهامداران واریز می‌کند.
مدیرعامل ساتکاب گفت: از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق که در حوزه بومی‌سازی صاحب ایده یا نوآوری هستند حمایت می کنیم.
بررسی‌ها روی فسیل یک موجود دریایی مرجان مانند که در سال ۲۰۰۷ کشف شده بود، با قدمتی ۵۶۰ میلیون ساله اکنون ما را در برابر قدیمی‌ترین حیوان شکارچی شناخته شده زمین قرار داده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرکت‌های غذایی کشور برای اولین بار کنسرسیوم جهانی تشکیل داده اند و از ونزوئلا تا ایران برای کشت محصولات کشاورزی اقدام کرده اند.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: علی رغم آثار غذایی جنگ اوکراین برای دنیا در کشور با کمبود مواد غذایی مواجه نشدیم.
یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به خاطر استعفا نکردن از مسئولیت سازمانی خود از گردونه این انتخابات کنار گذاشته خواهد شد.
بسیاری از کارشناسان معتقدند، نماد‌های حاضر در سبد سهام عدالت از ارزنده‌ترین سهم‌های بازار سرمایه هستند؛ با این وجود ارزش برگه‌های سهام عدالت در برگه‌های مختلف به ترتیب برابر است با ۷ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان، ۹ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان، ۹ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان و ۱۸ میلیون و ۵۵۳ هزار تومان.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ