امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، تحلیل خودرو امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۱ | الگوی برگشتی سر و شانه معکوس در خودرو؟، خبری مهم برای سهامداران رمپنا، پیش بینی بورس، اخبار تاثیرگذار بورس کدامند؟ | خبری برای سهامداران گروه لاستیک، اوراق تبعی چیست و چه تاثیری در معاملات سهامداران دارد؟، افزایش سرمایه سنگین ۸۴۷۱ درصدی یک نماد، زمان واریز سود سهامداران شستا، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: مدیران تلویزیون می‌دانند این قابی که در اختیارشان است، اگر از جذابیت‌های بصری و سرگرمی‌ساز خالی شود، مخاطبش هم کم خواهد شد و دیگر جذابیتی برای بخش‌های بازرگانی نخواهد داشت و در آینده نزدیک، بحران ورشکستگی بر سر سازمان چاق صداوسیما آوار خواهد شد.
سردار آزمون یک ماجرای جالب را برای نخستین بار تعریف کرد.
ابراهیم رضایی نماینده مجلس در توییتر نوشت: فقط در ایران سلبریتی بی‌سواد و مجری تلویزیون دولتی در مورد همه چیز نظر می‌دهد و اجازه دارد هر موضعی بگیرد.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی‌ها و بلاگر‌ها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
هواداران خرافاتی فوتبال برای کیلیان امباپه نگران هستند و معتقدند ملاقات با کیم کارداشیان برای کاپیتان فرانسه بدیمن خواهد بود.
رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: افزایش پلکانی برای مشترکین پرمصرف اجرا خواهد شد و حدود دو درصد از مشترکان خانگی هستند.
به گفته ی جسیکا آلبا، او فشار و قند خون پایینی دارد. به همین دلیل باید به آبی که می خورد نمک صورتی اضافه کند تا سدیمی که بدنش کم دارد تأمین شود و طی روز احساس بی حالی نکند.
هنرمندان یا به اصطلاح سلبریتی‌ها واکنش‌های مختلف و متفاوتی انجام دادند، به نظرم کسانی که در محدوده حرف مطالبی عنوان کرده باشند، هر چند تند و تیز، دولت می‌بایست تحمل کند، اما اگر در یک سازماندهی برنامه‌ریزی شده علیه نظام قرار گرفته باشند؛ مانند یکی از هنرپیشه‌ها و یک فوتبالیست که البته به آمریکا مهاجرت کردند، موضوع متفاوت خواهد بود. برخورد‌های فردی را دولت و دستگاه قضایی باید با تسامح و تجاهل از کنارش بگذرند، اما برخورد‌های مدیریت شده و سازماندهی شده علیه نظام و امنیت کشور و ملت موضوع دیگری است و باید پاسخگوی رفتار خود باشند.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام پیروز به دلیل بیماری تلف شد.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام به دلیل بیماری تلف شد.
یک سلبریتی برجسته روسیه در زمینه آشپزی روز دوشنبه به اتهام انتشار اطلاعات نادرست درباره جنگ اوکراین به زندان محکوم و ۳.۴ میلیون دلار از اموال او مصادره شد.
کیهان نوشت: دشمن به خیال خام خود تصور می‌کرد که با «میدان‌دار کردن دلقک‌ها» می‌تواند به جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران آسیب برساند. اما نکته اینجاست که دشمن نمی‌تواند بفهمد که در این عالم به غیر از محاسبات سیاسی، محاسبات دیگری هم وجود دارد که همان سنت‌های الهی هستند.
سلیمی‌نمین گفت: ما نباید با سلبریتی ها که یک قشر پر مصرفی هستند و هزینه هایشان زیاد است و به دنبال این هستند که امکاناتی را برای خودش به دست بیاورند درگیر شویم. این قشر غالباً می خواهد برخورداری داشته باشد و ما نباید خودمان را در مقابل این قشر قرار دهیم در حالی که می توان به راحتی با آن ها تعاملاتی داشت.
سلبریتی‌ها جایگزین نامزد‌ها شدند و سلسله مراتب اجتماعی را از طریق مصرف آشکار خود و شخصیت‌هایی که بازی می‌کردند بازتولید کردند. از سوی دیگر، سیاستمداران مدت‌هاست که تنها از حضور دنیای تجاری شو‌ها راضی بوده‌اند: آیزنهاور در برنامه اد سالیوان ظاهر شد، جان اف کندی اواخر شب به شبکه تلویزیونی رفت، کلینتون هنگام نواختن ساکسیفون دیده شد و اوباما به برنامه جیمی فلن رفت.
مداح، سلبریتی نظام است. حسن عباسی و رایفی‌پور و پناهیان سلبریتی نظام هستند. رسانه به دنبال دریبل علی کریمی دویده است. اما حسن عباسی به دنبال رسانه‌ی نظام دویده است. به اولی می‌گویید سلبریتی و به دومی می‌گویید جوان مومن انقلابی!
نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی گفت: سلبریتی ها با امکانات کشور به شهرت رسیدند اما در حوادث اخیر با دشمن هم‌داستان شدند که باید با آنان برخورد شود.
سخنگوی قوه قضائیه توضیحاتی را در خصوص برخورد قوه قضاییه با چهره های سرشناس که مردم‌ را به آشوب دعوت می کردند،ارائه داد.
در هفته گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یک سلبریتی را به دلیل عدم افشای مبلغ تبلیغ برای یک رمزارز، ۱.۲۶ میلیون دلار جریمه کرد. در اردیبهشت ماه امسال نیز کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه فردی به خاطر فریبکاری در سیگنال‌دهی و عدم افشای برنامه‌های فروش سهام‌هایش اقامه دعوی صادر کرد.
ساری- رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با اظهار این که مازندران شاگرد اول کشتی کشور است، گفت:نگاه فدراسیون به این استان ویژه است.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
ردپای برخی سلبریتی ها در تحریک و دعوت مردم به آشوب به قدری نمایان است که رئیس قوه‌ قضاییه ضمن انتقاد از این موضوع، دستور برخورد با عاملان اصلی و فرعی اغتشاشات اخیر را صادر کرد.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: ما تمام فعالیت های اقتصادی تمام آحاد از جمله سلبریتی ها را رصد می کنیم. اگر آنها هم مثل بقیه مردم مالیات ندهند؛ جریمه می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ