پارلمان انگلیس تحقیقاتی درباره «ریشی سوناک» نخست‌وزیر این کشور در مورد اعلام اظهارنامه مالی وی را آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات اثرگذار محور اصلی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی هستند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات اثرگذاری محور اصلی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی هستند.
فراخوان مشترک دبیرخانه شورای عالی عتف و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برای حمایت از دوره‌های پسادکتری(تحقیقات بنیادی) منتشر شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، باید به زودی برای ادای توضیحات درباره پرداخت مالیاتش در دادگاه حاضر شود.
سه کشور اروپایی در نامه مشترکی خطاب به سازمان ملل اعلام کردند: خرابکاری که در خطوط لوله گازی نورد استریم روسیه رخ داد، بی سابقه بوده است.
روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی از تحقیق پلیس اسراییل درباره اظهارات «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق و «یائیر گولان» عضو سابق کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: این تحقیقات به اظهارات آن‌ها در موضوع «لایحه تغییرات قضائی» بر می‌گردد.
پارلمان اروپا برای کمک به دیوان کیفری بین‌المللی و دادستان کل آن در جهت پیشبرد تحقیقات و بازخواست و مجازات سران رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده است.
رئیس فراکسیون حقوقی پارلمان عراق امروز دوشنبه به آخرین روند مربوط به روند تحقیقات مربوط به پرونده ترور فرماندهان پیروزی پرداخت.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی عراق از اجرای تحقیقات از ۱۷ متهم پرونده شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر داد.
برخی از انواع قرص‌های ضدبارداری می‌توانند بر سیستم قلبی-عروقی تأثیر بگذارد. به‌عنوان‌مثال، یک مطالعه نشان داد که انواع خاصی از قرص‌های ضدبارداری با تغییرات فشارخون مرتبط است. برخی از قرص‌های ضدبارداری حاوی استروژن ممکن است خطر ایجاد لخته خون در رگ‌ها را افزایش دهند. لخته‌های خون می‌توانند منجر به ترومبوز ورید عمقی شوند که بر جریان خون در اندام‌ها تأثیر می‌گذارد یا اگر به ریه‌ها برود باعث آمبولی ریه می‌شود.
با هدف پشتیبانی و حمایت موثر از تحقیقات بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی اولویت‌دار در حوزه طب و داروسازی سنتی؛ شبکه تحقیقاتی طب سنتی ایجاد شد و فعالیت‌های آن در یک همکاری مشترک توسعه یافت.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب ایذه از آغاز تحقیقات در خصوص قتل مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب خبر داد.
رئیس کمیته انرژی پارلمان آلمان بر ضرورت حضور روسیه در تحقیقات مربوط به انفجارهای خطوط لوله گازی نورد استریم تاکید کرد.
به گفته کنعانی در حالیکه موضوع بدحالی دانش آموزان در دست پیگیری قرار دارد و تیم های تخصصی وزارت بهداشت نیز تحقیقات میدانی و علمی خود را با جدیت ادامه می‌دهند صدور قطعنامه توسط پارلمان اروپا و تکرار اتهامات واهی و بی‌اساس علیه کشورمان مایه تعجب است.
محققان طی پژوهشی به نتیجه رسیدند که لایه های غضروفی چاپ شده بهتر از بسترهای مهندسی شده غضروف سازی را القا می کنند.
دادستانی بلژیک در جریان تحقیقات مرتبط با رسوایی مالی در پارلمان اروپا و ادعای اخذ رشوه از قطر در مسیر اعطای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به این کشور، یک قانونگذار ارشد دیگر را بازداشت کرد.
نمایندگان پارلمان انگلیس در پی افزایش ۲۰ درصدی نرخ مرگ و میر هفتگی در این کشور، خواستار تحقیقات جامع درباره این موضوع شدند.
فراکسیون پارلمانی بدر عراق خواستار ارسال نتیجه تحقیقات درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به پارلمان این کشور شد.
فراکسیون پارلمانی بدر عراق خواستار ارسال نتیجه تحقیقات درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به پارلمان این کشور شد.
رئیس این پارلمان هشدار داد که دموکراسی اروپایی مورد «حمله» قرار گرفته و «تحقیقات داخلی» در پارلمان اروپا آغاز شده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، پس از بازداشت چند مقام این اتحادیه، تحقیقات پلیس بلژیک درباره فساد مالی در اتحادیه اروپا را «نگران‌کننده» خواند.
معاون رئیس پارلمان اروپا که به اتهام فساد مالی در پرونده تحقیقات مرتبط با ادعای لابی غیرقانونی قطر برای کسب امتیاز میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲، بازداشت شده بود، از سمتش تعلیق شد.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشور گفت: موضوع درگذشت خانم مهسا امینی که بر اساس الزامات قانونی داخلی و نظر مقامات عالیه کشور و نه خوشامد سایرین، تحقیقات در مورد آن در جریان است، بنا به شناختی که از پارلمان اروپا داریم، تنها بهانه‌ای برای ادامه معاندت عناصر تندرو این پارلمان با جمهوری اسلامی ایران است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشور گفت: درگذشت مهسا امینی که تحقیقات در مورد آن در جریان است، تنها بهانه‌ای برای ادامه معاندت عناصر تندرو پارلمان اروپا با جمهوری اسلامی ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ