اهواز - دادستان عمومی و انقلاب ایذه از آغاز تحقیقات در خصوص قتل مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران با بیان اینکه تحقیقات مقدماتی در خصوص بررسی موضوع و علت وقوع حادثه انجام شده است، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در رابطه با این پرونده به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.
در تحقیقات اولیه پلیس فتا مشخص شد بیش از ۱۵ صفحه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال فعالیت در این خصوص هستند و با تبلیغات گسترده اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند که با اقدامات تخصصی و فنی گردانندگان تمامی صفحات شناسایی شدند.
مرگ مشکوک زنی ۴۰ ساله باعث شد تحقیقات جنایی در این خصوص آغاز شود.
گری نویل در گفتگو با بی بی سی معتقد است تا زمان روشن شدن تحقیقات در خصوص مالکیت باشگاه چلسی باید فروش بازیکن از لیگ جزیره به لیگ عربستان سعودی متوقف شود.
با افشای بخشی از نتایج تحقیقات نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات جسورانه سرباز مصری، روشن شد که صهیونیست‌ها به اشتباهات فاحش خود طی این عملیات اذعان کرده‌اند.
رییس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر گفت: مطالعات محققان در خصوص ارقام هیبریدی کلزا در موسسه آغاز شده و به زودی در سال جاری بذر ارقام هیبریدی این گیاه معرفی می‌شود.
رئیس حوزه قضایی ماهان در خصوص نزاع دسته جمعی در باغ شازده کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.
چین و روسیه تحقیقات و مذاکرات در خصوص احداث خط لوله گاز «قدرت سیبری ۲» که به گفته معاون نخست‌ وزیر روسیه پروژه‌ جایگزین «نورد استریم» به شمار می آید، را تسریع می‌کنند.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، آئین نامه آموزشی در خصوص معادل سازی دروس دوره‌های کاردانی و کارشناسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باطل شد.
وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق با حضور در پارک فناوری پردیس در خصوص ایجاد زیرساخت‌های زیست بوم نوآوری و فناوری در عراق گفتگو کرد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تحقیقات گسترده نهادهای امنیتی با نظارت مجلس در خصوص مسمومیت دانش آموزان در حال انجام است.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده گم شدن دختر اصفهانی گفت: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و یک نفر در این زمینه دستگیر شده است و فعلا در بازداشت است.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوص مسئله مسمومیت دانش‌آموزان دختر در قم، بروجرد و چند شهر دیگر، عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از جانب نمایندگان و اعزام گروهی از نمایندگان مجلس به قم، و نتیجه آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که گاز ان.2 (N2) در سم  منتشر شده در مدارس وجود داشته است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص قطع همکاری دانشگاه‌ها با برخی اساتید گفت: برخی دانشگاه‌ها عذر برخی از اساتید حق‌التدریس که ظرفیتی برای آن‌ها در دانشگاه وجود نداشته را خواسته‌اند و یا ممکن است به دلیل اینکه واحد موظفی برای اعضای هیئت‌علمی یک دانشگاه وجود داشته باشد، دانشگاه با اساتید حق‌التدریس قطع همکاری کرده باشد.
سرویس امنیت دولتی جمهوری آذربایجان با اشاره به انجام تحقیقات درباره حمله به سفارت این کشور در ایران، نسبت به انتشار اطلاعات اشتباه در این خصوص هشدار داد.
دادستان لواسان با بیان اینکه تحقیقات پرونده آتش زدن مسجد در مرحله تحقیقات است، هرگونه ادعا در خصوص صدور حکم نهایی برای متهمان را رد کرد.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت که آمریکا و متحدان غربی آن از تسلیم نشدن سازمان ملل برای انجام تحقیقات در خصوص داعای کمک پهپادای ایران به روسیه خشمگین و سرخورده هستند.
پرونده اتهام یکی از مدیران شهرداری مشهد پس از انجام تحقیقات برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. این پرونده مالی است و اظهار نظرهای بیشتر در این خصوص باید توسط مقام قضایی انجام شود.
تحقیقات به عمل آمده قضایی و گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در خصوص فوت یلدا آقافضلی فرضیه خودکشی مطرح نیست.
تحقیقات به عمل آمده قضایی و گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در خصوص فوت یلدا آقافضلی فرضیه خودکشی مطرح نیست.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ادامه داد: تا کنون ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند و تحقیقات با دستورات مقام قضایی ادامه دارد.
بر اساس این گزارش؛ در حال حاضر تحقیقات قضائی در خصوص اقدامات علی کریمی در جریان اغتشاشات اخیر تحت نظر مقام قضائی در حال انجام است.
اظهارات ترامپ بیش از یک ماه پس از آن بیان می‌شود که مقامات فدرال به عنوان بخشی از تحقیقات خود در مورد اتهامات او در خصوص نگهداری اسناد دولتی، در املاک مارآلاگو جستجو کردند و بیش از ۱۰۰ سند طبقه‌بندی شده را کشف کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ