فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: عامل اسیدپاشی خیابان دامپزشکی تهران دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشکان تاکید دارند که شناسایی عوامل خطرِ بیماری پارکینسون (PD) برای تشخیص زودهنگام آن امری ضروری است.
چطور میزان قند در رژیم غذایی خود را کاهش دهیم؟ کارشناسان می‌گویند برچسب‌های تغذیه‌ای را قبل از انتخاب مواد غذایی بررسی کنید و از نام‌های مختلف قندهای افزوده مانند ساکارز، شربت ذرت با فروکتوز بالا، دکستروز و مالتوز آگاه باشید.
آپنه خواب خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها از جمله سرطان کلیه، ملانوما، سرطان سینه و سرطان رحم را افزایش می‌دهد. هنوز این ارتباط به درستی درک نشده اما، به گفته برخی دانشمندان، اختلال مکرر در تنفس در طول شب ممکن است باعث ایجاد استرس اکسیداتیو در بدن شده و این استرس فرایند التهاب را وخیم کند.
حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: دنگی یک عفونت ویروسی است که توسط ویروس دنگی (DENV) و از طریق نیش پشه‌های آلوده به انسان منتقل می‌شود. بروز دنگی در دهه‌های اخیر در سراسر جهان رشد چشمگیری داشته است.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کشتی گیران نوجوان نسل آینده این رشته را تشکیل خواهند داد گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد موفق باشد باید اصول حرفه ای تمرین و خوب زندگی کردن را رعایت کند.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
رفتار غیرحرفه‌ای یک بازیکن، شاگردان ژاوی هرناندز را با چالش جدی رو به رو کرده است.
فرمانده انتظامی منوجان از دستگیری عامل تیراندازی نیمه شب بیمارستان امام حسین این شهرستان خبر داد.
لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عامل ضرب و شتم یکی از آمران به معروف در یکی از خیابان‌های این شهرستان خبر داد.
تغییرات قوانین نقل و انتقالات دست بسیاری از تیم‌ها را بسته از جمله پرسپولیس که با یک چالش بزرگ مواجه شده است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
مرد شیطان صفت با فریب زنان راننده خودروی آن‌ها را متوقف و نقشه شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد.
سه نفر قصد ورود به سینما قدس سیرجان برای تماشای کنسرت گرشا رضایی بدون خریداری بلیط را داشتند که توسط عوامل ورودی و نگهبانی از ورود آن‌ها جلوگیری شد. پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد و عوامل سینما تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما توسط آن‌ها تخریب شد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری عامل فوت جوان ۱۹ ساله «سطان آبادی» و توزیع کننده مشروبات الکلی در این منطقه خبر داد.
کرمان- فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.
حققان با استفاده از یک روش به نام تجزیه و تحلیل منحنی ویژگی‌های عملکرد گیرنده، تخمین زدند که افراد چند روز نیاز دارند تا مصرف غذای خود را پیگیری کنند تا از نظر بالینی به کاهش وزن قابل‌توجهی برسند.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربودن زن جوان در شمال پایتخت خبر داد.
سرمربی تیم ملی تکواندو عامل اصلی ناکامی ملی پوشان در مسابقات جهانی را شوک دوپینگ قبل از اعزام می‌داند.
فرمانده نیروی انتظامی بابل گفت: از چند روز پیش فیلمی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که یک راننده قلاده سگ را به ماشین بسته و می‌کشد و با وجود خونریزی سگ، راننده به این کار ادامه می‌دهد.
حسین بادامکی می‌گوید آرامش یحیی گل‌محمدی یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم بوده است.
دادستان ایلام گفت: قطع یقین نمی‌توان گفت؛ مسمومیت برخی شهروندان مربوط به شیوع یک ویروس است یا آلودگی ناشی از آب شرب
متهم در همان تحقیقات اولیه به اسیدپاشی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و پس از هماهنگی با مقام قضایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
پلیس تهران اعلام کرد: عامل اسیدپاشی خیابان دامپزشکی تهران دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک دستگاه خودرو شاسی بلند تیگو پنج مورد اسیدپاشی قرار گرفته و خسارت دیده است و فرد اسیدپاش نیز متواری شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ