معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربودن زن جوان در شمال پایتخت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشکان تاکید دارند که شناسایی عوامل خطرِ بیماری پارکینسون (PD) برای تشخیص زودهنگام آن امری ضروری است.
چطور میزان قند در رژیم غذایی خود را کاهش دهیم؟ کارشناسان می‌گویند برچسب‌های تغذیه‌ای را قبل از انتخاب مواد غذایی بررسی کنید و از نام‌های مختلف قندهای افزوده مانند ساکارز، شربت ذرت با فروکتوز بالا، دکستروز و مالتوز آگاه باشید.
آپنه خواب خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها از جمله سرطان کلیه، ملانوما، سرطان سینه و سرطان رحم را افزایش می‌دهد. هنوز این ارتباط به درستی درک نشده اما، به گفته برخی دانشمندان، اختلال مکرر در تنفس در طول شب ممکن است باعث ایجاد استرس اکسیداتیو در بدن شده و این استرس فرایند التهاب را وخیم کند.
حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: دنگی یک عفونت ویروسی است که توسط ویروس دنگی (DENV) و از طریق نیش پشه‌های آلوده به انسان منتقل می‌شود. بروز دنگی در دهه‌های اخیر در سراسر جهان رشد چشمگیری داشته است.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کشتی گیران نوجوان نسل آینده این رشته را تشکیل خواهند داد گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد موفق باشد باید اصول حرفه ای تمرین و خوب زندگی کردن را رعایت کند.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
رفتار غیرحرفه‌ای یک بازیکن، شاگردان ژاوی هرناندز را با چالش جدی رو به رو کرده است.
فرمانده انتظامی منوجان از دستگیری عامل تیراندازی نیمه شب بیمارستان امام حسین این شهرستان خبر داد.
لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عامل ضرب و شتم یکی از آمران به معروف در یکی از خیابان‌های این شهرستان خبر داد.
تغییرات قوانین نقل و انتقالات دست بسیاری از تیم‌ها را بسته از جمله پرسپولیس که با یک چالش بزرگ مواجه شده است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
مرد شیطان صفت با فریب زنان راننده خودروی آن‌ها را متوقف و نقشه شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد.
سه نفر قصد ورود به سینما قدس سیرجان برای تماشای کنسرت گرشا رضایی بدون خریداری بلیط را داشتند که توسط عوامل ورودی و نگهبانی از ورود آن‌ها جلوگیری شد. پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد و عوامل سینما تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما توسط آن‌ها تخریب شد.
عادل غلامی پدر نوزاد خرمشهری گفت: ساعت ۵ جلوی در خانه ایستاده بودم که زن ناشناس وارد خانه‌مان شد و ادعا کرد پسرم مهدی فرزند او است و می‌گفت که من فرزندش را ربوده‌ام و در حالی که قصد داشت پسرم را با خودش ببرد، همسرم و بستگان‌مان که در خانه بودند به کمکم آمدند و مانع ربودن فرزندم شدند که زن جوان فرزندم را رها کرد.
سرپرست جمهوری خلق لوهانسک می‌گوید که رژیم کی‌یف تا فوریه پارسال، قوای نظامی خود را در مرزهای دونتسک و لوهانسک مستقر کرده و آماده حل و فصل مناقشه از طریق زور بود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ غافلگیری وحشتناک!/ ربودن پدر پولدار به دستور پسر ناخلف/ عامل نزاع مرگبار خیابانی به دام افتاد/ قتل زن آرایشگر و همسر سابقش در جدال مسلحانه/ مرد سالخورده در خانه قدیمی به قتل رسید/ عاملان قتل زن جوان در باغ متروکه قصاص نشدند/ معمای تنفس مصنوعی به مرد کریستالی!/ میخواستم پولدار شوم قاتل شدم
فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس فرد ربوده شده آزاد و عامل اصلی این گروگانگیری که با حضور ماموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
یکی از شناخته شده‌ترین نماد‌های مصر باستان پرنده مصری است. به عنوان نمادی برای زندگی پس از مرگ و تولد دوباره و همچنین مکانی برای رفتن روح عمل می‌کرد. مصریان معتقد بودند که پس از مرگ، روح یک فرد توسط پرنده‌ای ربوده می‌شود و به اوزیریس بر تخت او می‌پیوندد.
افراد ابتدا سرنشین خودرو را پیاده کرده و در ادامه اقدام به ربودن زن‌جوان کردند. متهمان در طول مسیر این زن جوان را هدف آزار و اذیت قرار داده و او را به همراه خودرو در مرکز تهران رها کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله/ بازداشت قاتل عبدالباقی/ سرگذشت تلخ دختر ۱۳ ساله!/ گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت/ اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت/ پایان خونین فرار با پراید سرقتی/ دستبرد ۲۰ هزار دلاری با قهوه ترک!/ اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه
متهم گفت: وقتی شاکی به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شد از او خوشم آمد. هیکلش درشت بود و من اصلا فکرش را نمی‌کردم ۱۲ سال داشته باشد. گمان می‌کردم حدود ۲۰ سال سن داشته باشد به همین دلیل قصد داشتم به او پیشنهاد دوستی بدهم و بعد از آشنایی به خواستگاری‌اش بروم
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ