آپنه خواب خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها از جمله سرطان کلیه، ملانوما، سرطان سینه و سرطان رحم را افزایش می‌دهد. هنوز این ارتباط به درستی درک نشده اما، به گفته برخی دانشمندان، اختلال مکرر در تنفس در طول شب ممکن است باعث ایجاد استرس اکسیداتیو در بدن شده و این استرس فرایند التهاب را وخیم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور یک نفر با پیراهن داوری در جشن قهرمانی پرسپولیس توجهات را به خود جلب کرد.
به باور نگارنده، حل موضوعاتی حساس و چالش برانگیز همچون آب، نیاز به ظرافت و دیپلماسی و زبان لیّن و گفتگو توسط کارشناسان و بررسی‌های فنی توسط کمیساران آب دو طرف دارد و زبان تند تهدید یا گفتگو توسط مقام‌های نظامی یا استفاده از حربه عامل انسانی قطعا مؤثر و راهگشا در چنین موضوعاتی نخواهد بود و به تشدید بحران می‌انجامد.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
روایت سید ضیا قدری عجیب است، ولی به هر حال خود او گفته است و صدرالدین الهی که نقل کرده و پارسال درگذشت نامی بسیار معتبر در روزنامه‌نگاری بود. با این همه باور این که سید ضیا در میانۀ سلسله مصاحبه‌ها و نشست‌هاشان ناگهان عصر همان ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ تا خبر را در روزنامه می‌بیند جلسه را ترک کند و یک ساعت بعد برگردد و بگوید در این فاصله یک‌راست نزد شاه رفته بود تا درباره درگذشت دکتر مصدق صحبت کند دشوار است، اما او این را گفته و در کتاب «سید ضیا عامل کودتا» هم آمده کما این که در جای دیگری هم ادعا می‌کند باز در یک لحظه تاریخی نزد شاه بوده آن هم زمانی که خبر ترور رزم‌آرا نخست‌وزیر وقت را آوردند. آن یکی در ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و این در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اگر عدالت رعایت می شد استقلال باید پیروز از میدان بیرون می آمد گفت: تیر دروازه عامل اصلی از دست رفتن دو امتیاز باری آبی پوشان شد.
به نظر می‌رسد که ماجرا از همان روز اول روشن بوده و هیچ عقل سلیمی باور نمی‌کند که دستگاه‌های انتظامی و امنیتی ما آن‌هم در شهری، چون قم نتوانسته باشند ماجرا را کشف کنند یا حداقل سرنخی از آن به دست آورده باشند، به ویژه اینکه در عمدی و سازماندهی شده بودن این اتفاق به دلیل تکرار آن هم در قم و هم در چند شهر دیگر، هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد.
در پی اعتراض به اشتباهات داوری، مدیر عامل تیم مدعی سوپرلیگ زنان از احتمال انصراف تیمش خبر داد.
دکتر بهلول علیجانی استاد دانشگاه خوارزمی و اقلیم شناس گفت: بارش‌ها کاملا نرمال است و کاش این شانس نصیب کشورمان می‌شد که در طول فصل بارشی بیش از دو تا سه بار شاهد چنین بارش‌های پر برکتی می‌شدیم.
مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: مکمل‌های نانو دارو در سازمان تدارکات پزشکی، برای اولین بار تولید می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: بخش خصوصی باید در عمل به سیاست‌های دولت اعتماد کند و باور داشته باشد که دولت مصمم است کارها را به دست بخش خصوصی بسپارد.
خبرگزاری تسنیم برای نخستین بار تصویری از متهم شلیک به هواپیمای اوکراینی در جلسه دادگاه رسیدگی به این پرونده منتشر کرده است.
سرانجام ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی فرزین نیز نمی‌تواند روشن‌تر از دلار ۴۲۰۰ هزار تومانی جهانگیری، ۱۲۲۶ تومانی محمود احمدی‌نژاد و ۱۷۵ تومانی هاشمی رفسنجانی باشد. کاملاً مشخص است که با فاصله ۴۰ درصدی میان نرخ دلار بازار آزاد و دلار رسمی، صادرکنندگان غیرنفتی تن به عرضه دلار با این قیمت در سامانه نیما نمی‌دهند. همان‌ها که می‎‌گفتند دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری عامل فساد و رانت است، امروز باور دارند دلار ۲۸۵۰۰ تومانی، عامل تثبیت بازار، کاهش نرخ ارز و عقب‌رانده شدن دلالان است.
رئیس اداره عملیات کالاهای فله بندر امام گفت:۳۲ فروند کشتی به دلیل مشکلات اسنادی در انتظار تخلیه بار در بندر امام خمینی هستند.
هواداری که با پوشیدن لباس هر تیمی باعث شکست آن تیم می شد، با لباس فرانسه در استادیوم حاضر شده است.
«در مورد ماجرای ترور عمران خان و اینکه چه افراد و جریان‌هایی در پسِ آن بوده اند یک نکته از اهمیت فراوانی برخوردار است و آن این است که اکنون بخش‌های قابل توجهی از افکار عمومی پاکستان به نوعی این باور را دارند که عملیات ترورِ عمران خان به دست عوامل حکومت مستقر این کشور انجام شده است. هر چیزی هم که رسانه‌ها و سیاستمداران بگویند، واقعیت این است که مردم، ارتش و حکومت پاکستان را عامل این مساله می‌دانند (حتی اگر این موضوع واقعیت نداشته باشد). مساله‌ای که تقویت موضع عمران خان در چهارچوب معادلات سیاسی کشورش را به همراه خواهد داشت.»
تحریم اگر چه برای کشور و صنعت دفاعی مشکلاتی را ایجاد کرد اما عامل بسیار مهمی شد تا توسعه فناوری‌های دفاعی با شدت بیشتری انجام شود و سامانه موشکی باور ۳۷۳ نماد باور به دانش ایرانی است.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: بنا شد از اول آبان ماه اتحادیه‌های لبنیاتی و انجمن‌های آن‌ها با شرایط ویژه لبنیات را با تخفیف ویژه ۵ تا ۲۰ درصدب ه مردم ارائه دهند.
عسل حاوی مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف است. مصرف خوراکی عسل منجر به افزایش سطح آنتی‌اکسیدان‌هایی از قبیل ویتامین سی، بتاکاروتن، اوریک اسید و گلوتاتیون رداکتاز سرم در افراد سالم می‌شود؛ این مواد همان عوامل موجود در چای سبز هستند که موجب کاهش وزن از طریق افزایش گرمایی‌زایی ناشی از غذا می‌شوند.
با اعلام رسمی باشگاه بایر لورکوزن، جراردو سیوانه از هدایت این تیم برکنار و ژابی آلونسو جانشین او شد.
مدیر عامل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: میادین میوه و تره بار سفره مردم را تامین می‌کنند و امید مردم به این میادین است.
من باور دارم ریشه تفکر آنانی که با طرح‌هایشان نمی‌گذارند مردم آزادانه اعتقادات، نظرات، باورها و اطلاعاتشان را منتشر کنند و مانع دسترسی به اطلاعات می‌شوند، نه اعتقاد است و نه وحشت بلکه منفعت است نه اینکه اعتقاد اصلاً نباشند، می‌خواهم بگویم الآن دوز منفعت‌طلبی در این تصمیمات خیلی بیشتر است.
فرمانده انتظامی استان البرز: هزینه توزیع سلاح توسط دشمنان باورنکردنی است، از طرفی شبکه‌های معاند به صورت ویژه به موارد این چنین می‌پردازند فلذا اگر سالی یکبار این اتفاق هم بی‌افتد شرایط رسانه‌ای بیگانگان را در بر خواهد گرفت.
پژوهش‌ها نشان می‌دهند که دارو‌های ضد افسردگی فقط کمی بهتر از دارونما‌ها عمل می‌کنند (دارو‌های ساختگی که به مردم گفته می‌شود می‌توانند واقعی باشند). در مورد این که این تفاوت تا چه میزان قابل توجه است بحث‌هایی در میان پژوهشگران وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ