حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: دنگی یک عفونت ویروسی است که توسط ویروس دنگی (DENV) و از طریق نیش پشه‌های آلوده به انسان منتقل می‌شود. بروز دنگی در دهه‌های اخیر در سراسر جهان رشد چشمگیری داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از جست‌وجو و انتقال ۳ محیط‌بان منابع طبیعی در آتش‌سوزی گسترده جنگل و مراتع کوه نارک و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی خبر داد.
هادی عامل، گزارشگر مشهور کشتی، نسبت به اعطای حواله خودرو به ملی‌پوشان فوتبال ایران واکنش نشان داد.
مشهد ـ مدیر عامل آبفا خراسان رضوی گفت: ۲۳۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در قالب ۵۰ پروژه در هفته دولت وارد مدار بهره برداری بخش آب خراسان رضوی می‌شود.
مدیر عامل پرسپولیس می‌گوید قسط طلب رادو جور شده اما مشکل انتقال دارند.
در شرایطی که جنگ روسیه در اوکراین هنوز ادامه دارد، چین همچنان از گرفتاری آمریکا در یک جای دیگر دنیا بدش نمی‌آید و کارزار طولانی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عملا شروع شده است، می‌توان مطمئن بود که داستان تعیین تکلیف عامل و آمر انفجار‌های نورد استریم، در روز‌ها و هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت و جدی‌تر خواهد شد.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، نقل و انتقال دارایی از شرکت‌های سهامی عام مشمول مالیات نقل و انتقال با نرخ صفر می شود.
تدروس ادهانوم مدیر کل سازمان بهداشت جهانی نظرات کمیته در مورد قرار داشتن این بیماری در نقطه گذار را تأیید و از توصیه‌های کمیته برای هدایت دقیق این انتقال و کاهش پیامد‌های منفی قدردانی کرد. وی با این وجود اعلام کرد که کرونا همچنان برای بهداشت عمومی وضعیتی اضطراری با نگرانی بین‌المللی است.
بازبینی دوربین‌های ترافیکی عامل انتقال و رها کردن جسد در محفظه نخاله‌های ساختمانی را لو داد و مشخص شد که «علی – ت» جسد «عبدا... - س» را که درون کیسه سفید رنگ قرار داشت با یک دستگاه گاری حمل ضایعات به بولوار یاران انتقال داده و درآن جا رها کرده است.
مدیر برنامه علیرضا جهانبخش می‌گوید این بازیکن در سال ۲۰۱۷ در آستانه انتقال به تیم آژاکس قرار داشت اما دو عامل این انتقال را منتفی کرد.
مشهد ـ مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: پروژه های حفاظت و تعادل بخشی منابع آب، طرح های انتقال آب و تصحیح الگوی مصرف راه حل های بحران کم آبی در خراسان رضوی است.
اینترمیامی امیدوار است که با توجه به شرایط کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، بتواند خیلی زود این بازیکن را به خدمت بگیرد.
شیوع بیماری آنفلوانزا در روزهای ابتدایی فصل پاییز، باعث شد تا موارد ابتلا به این بیماری خیلی زود در اکثر مناطق کشور افزایش یاید.
«جیدیپ بینز» شروع به بررسی چگونگی انتقال استرس از فردی به فرد دیگر در موش‌ها کرد. او متوجه شد که یک موش هنگام استرس از غدد مقعدی خود عامل شیمیایی فِرِمون را ترشح می‌کند که سپس توسط موش مجاور استشمام می‌شود. اتصالات عصبی در موشی که بوی فرمون ترشح شده را استشمام می‌کند تغییر می‌کند و شبیه به موشی می‌شود که برای اولین بار عامل استرس‌زا را تجربه کرده است.
روزنامه معتبر اسپانیایی در گزارشی به بحث انتقال مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران به باشگاه آرسنال پرداخت.
نور نیوز: تنها مانع برای انتقال وجوه آزاد شده ایران در کره جنوبی، تعیین حساب و بانک عامل مورد پذیرش طرفین بود که این بانک هم در یکی از کشورهای منطقه تعیین شده و مورد توافق طرفین قرار گرفته است.
نور نیوز: تنها مانع برای انتقال وجوه آزاد شده ایران در کره جنوبی، تعیین حساب و بانک عامل مورد پذیرش طرفین بود که این بانک هم در یکی از کشورهای منطقه تعیین شده و مورد توافق طرفین قرار گرفته است.
مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر انواع فراورده های نفتی در سال گذشته خبر داد.
تماس آنتونیو کونته، عامل کلیدی انتقال ریچارلیسون از اورتون به تاتنهام، علی‌رغم پیشنهاد تیم‌هایی چون چلسی و آرسنال بوده است.
با این وجود، مهم‌ترین عامل برای گسترش سریع بهره برداری از نفت، گاز، انرژی خورشیدی، بادی، زمین گرمایی، آبی یا انرژی هسته‌ای این است که به شرکت‌هایی که آن را دنبال می‌کنند (و بانک‌های یکه آنان را تامین مالی می‌کنند) این اطمینان را بدهیم که اگر میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کنند دولت به آنان کمک خواهد کرد تا به سرعت خطوط انتقال و خطوط لوله بسازند تا انرژی خود را به بازار برسانند.
سردارحاجی زاده گفت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عامل دوم تضعیف شرایط اقتصادی خاطرنشان کرد: آنچه که این مسئله را تشدید کرد موانع داخلی بود. آنهایی که به آمریکا امید بستند و بسیاری از اقدامات لازمی که باید در طول ۸ سال انجام می‌دادند را انجام ندادند.
«رعایت نشدن بهداشت فردی از سوی زنان و مردان در تماس‌های جنسی مهم‌ترین عامل آلودگی به عفونت HPV است که می‌تواند سبب انتقال عفونت شود. اخیرا برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد آلودگی به HPV حتی در بین کسانی هم که روابط پرخطر جنسی ندارند، ممکن است به وجود بیاید؛ مثلا درخصوص استخر یا آب‌های آلوده هم این احتمال مطرح شده که افراد از این طریق به عفونت مبتلا شوند؛ هرچند این احتمال چندان قوی نیست.»
عامل گروگانگیری: میخواستم از مفسدان اقتصادی انتقام بگیرم
روند بازار مثبت ارزیابی می شود، اما باتوجه به رشد اخیر و رسیدن قیمت ها به سطوح مقاومت احتمال تشدید عرضه وجود دارد.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه توسعه شرکت های دانش بنیان اقداماتی انجام داده که انتظار نیز همین بود تا با فاصله گرفتن از تفکر ناکارآمد دولتی از ظرفیت بخش خصوصی نهایت استفاده به عمل آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ