خیابان امیرکبیر در منطقه۱۲ اولین معبری بوده که نه‌تنها در تهران، بلکه کشور چراغ‌دار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.
‌این تصاویر، صف ثبت نام در کتابخانه شهر جدید سهند است که هفته گذشته به عنوان مجهزترین و استانداردترین کتابخانه شمالغرب کشور در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.
هادی چوپان مشهور به گرگ ایرانی فیلمی در صفحه شخصی خودش منتشر کرده که نشان می‌دهد پس از انجام تمرینات دشوار به سختی از ‌پله‌ها پایین می‌آید.
ملی‌پوشان ایران با حضور در سالن فدراسیون والیبال برابر دوربین قرار گرفته و تبدیل به بازیگرانی شدند تا تصاویر تیزر تیم ملی والیبال ایران شکل بگیرد.
محصول تازه شیائومی در نمایشگرش از بازه رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند رنگ‌هایی عمیق و دقیق به وجود بیاورد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش نیز به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد که برای استفاده در محیط‌های آفتابی نیز گزینه خوبی است.
موزائیکی بزرگ که قهرمان افسانه ‌ای تروا را به تصویر می ‌کشد قهرمان شعر حماسی ویرژیل شاعر کلاسیک جمهوری روم در شهر عثمانیه در جنوب ترکیه کشف شده است. این موزاییک در حفاری پایه یک سایت ساخت و ساز کشف شد که بقایای یک ویلای رومی را نشان داد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: ما تحقیق و تفحص از کانون وکلای دادگستری را در دستورکار داریم که امیدواریم به زودی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس این موضوع را تصویب کند.
بعد از اینکه شاه دست‌نشانده تاجگذاری می‌کند و بر تخت سلطنت می‌نشیند، یکی از ورودی‌های مهم تهران آن زمان را به میدان تبدیل می‌کنند و نام ‌۲۵ شهریور بر آن می‌گذارند.
‌پدیده‌ای به نام خجالتی بودن یا تاج، جایی که درختان به طرز باورنکردنی از لمس کردن یکدیگر اجتناب می‌کنند.
مکان عکس قطعا خیابان انقلاب ‌(شاهرضا)‌ تقاطع خیابان وصال است و نمای پمپ‌بنزین هم گواه همین است. قاعدتا در جنوب خیابان باید قنادی فرانسه باشد که در تصویر نمی‌بینیم.
سارا خادم‌‌الشریعه، شطرنج‌باز ۲۵ ساله ایرانی در مسابقات جهانی شطرنج سریع در آلماتی قزاقستان بدون روسری حاضر شد و پس از ‌آن مسابقات به اسپانیا نقل مکان کرد اما گفت تابعیت خود را تغییر نداده است.
دوربین یکی از محیط‌بانان فعال در شهرستان شاهرود، تصویر یک قلاده از گربه‌سانان (گربه وحشی) حمایت‌شده در این شهرستان را به ثبت رساند.
جورجینا شب گذشته به جشنواره «جوی اواردز» رفت و روی فرش قرمز قرار گرفت. او در مصاحبه ‌ای که داشت از علاقه‌اش به عربستان گفت.
‌تا اواخر سال ۶۱ ورود زنان به ورزشگاه‌ها آزاد بوده؛ این عکس از دربی تهران در ۱۷ دی ۶۱ است. اما از سال ۶۲ در‌های ورزشگاه‌ها به روی زنان بسته شد.
‌ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: محیط بانان دماوند موفق به تصویر برداری از آهو در منطقه شکار ممنوع کوه سفی شدند.
‌ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: محیط بانان دماوند موفق به تصویر برداری از آهو در منطقه شکار ممنوع کوه سفی شدند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی ایران ‌برای دشمن قابل تصور نیست، گفت: ما برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم اما عالم بودن و مبارزه با جهل، کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه‌ها و نبرد میان جهل و آگاهی، نیازمند عمل هستیم.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی ایران ‌برای دشمن قابل تصور نیست، گفت: ما برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم اما عالم بودن و مبارزه با جهل، کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه‌ها و نبرد میان جهل و آگاهی، نیازمند عمل هستیم.
تصویر روی جلد نشریه اکونومیست که در آن نخست وزیر مستعفی انگلیس با طرحی فکاهی به شکل فرمانده ارتش روم باستان به تصویر کشیده شده، به سوژه داغ فضای مجازی و هدف انتقاد ایتالیایی‌ها بدل شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت کنند.
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.
‌معاون اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ماده ۴ لایحه «حذف تسهیلات جاری و سررسید گذشته» تصویب شود عملاً به معنی عقب‌نشینی از شفافیت و پیروزی اراده عدم شفافییت است.
نمی‌شود قوه قضاییه را با این بودجه‌ای که تصویب شده، مدیریت کرد و مدیریت سخت است و دلم به حال آقای محسنی اژه‌ای می‌سوزد و گاهی برخی همکاران که اقلیت هستند، در برخی گروه‌ها مطرح می‌کنند که ایشان دنبال مشکل نمی‌رود، ولی بدانید که رییس قوه قضاییه به فکر شماست.
گذر سال‌ها نشان داد نام مارادونا نه تنها از شبکه‌های مختلف تلویزیون حذف نشد بلکه برخلاف دیدکاه افراطی مدیران وقت تلویزیون، نام و ‌تصویر این اسطوره فوتبال در سطحی گسترده در راس اخبار رسانه‌های جهان قرار گرفت! نمی‌دانم آیا مدیران تلویزیون از تجربه آن سال‌ها درس گرفتند که نمی‌توان به شکل دستوری و آمرانه، محبوبیت یک شخصیت را نفی کرد.
آنهایی که از کاروان پیاده‌ روی اربعین حسینی جا مانده اند، با دیدن تصاویر مشتاقانی که در حال پیاده ‌روی عظیم جهانی هستند فقط اشک می ریزند و آرزو می کنند ای کاش! در میان این مشتاقان بودند؛ مشتاقانی که مسیری را می‌پیمایند که نخستین بار جابر بن عبدالله انصاری صحابی حضرت محمد مصطفی و از شیعیان حقیقی پیمود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ