صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه پنجاه و نهمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و سرکلانتری‌ها ۸۲۲ سارق، مالخر، زورگیر، سارق مسلح و همچنین اراذل و اوباشی که سرقت هم می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ بازپرس ویژه قتل مشهد از قتل یک مرد در حضور دو فرزندش توسط یک سارق خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقی که در خودروی مسروقه در حال استراحت بود، خبر داد.
رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو سارقی که در جریان فینال حذفی به جیب‌بری مشغول بودند، خبر داد.
دوربین‌های یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی لحظه سرقت گوشی موبایل فروشنده توسط سارقی که به شکل مشتری وارد شد را ثبت کرد.
همسرم. او مرا به این وضعیت دچار کرد. از بس که زیاده‌خواه بود و چشم و همچشمی می‌کرد. مدام می‌گفت فلانی سرویس طلا دارد، اما من ندارم و .... من یک کارمند ساده بودم، اما همسرم دلش یک زندگی لاکچری می‌خواست و خودش هم پای مرا به دنیای مجرمان باز کرد به این امید که یک شبه راه صد ساله را برویم و پولدار شویم، اما پلیس پس از دومین سرقت دستگیرمان کرد.
متهم دوم راکب خودرو سرقتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی و سارقی که اقدام به خودکشی کرده بود، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی اسکناس تقلبی کشف شد.
تصاویری از لحظه سرقت سارقی که با پوشش یک مشتری اقدام به سرقت جاسوئیچی می‌کند را ببینید.
انگیزه‌های من برای سرقت خیلی زیاد بود، اول دوست داشتم یک ماشین مدل بالا داشته باشم. آخر سر موفق شدم با پول دزدی یک پراید سرقتی صفر بخرم. اما دلیل دومم شاید از دلیل اول مهم‌تر بود، دلم می‌خواست دوبلور معروفی شوم. من خیلی استعداد دارم، می‌خواستم پولدار شوم و به این هنر ادامه بدهم، اما نشد.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارقی خبر داد که از پارکینگ های منازل شهرک نصر و مرزداران سرقت می‌کرد.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که با استفاده از لباس پلیس مرتکب سرقت می‌شد خبر داد.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: سارقی که خودروهای مزدا ۳ را سرقت می‌کرد دستگیر و متهم به ۱۵ فقره سرقت معترف شد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ ورود دادستانی به پرونده مسمومیت دانش آموزان قمی/ شکایت از خواستگار سابق بعد از مرگ دختر جوان/ شوهرم آلمانی شد!/ محاکمه سارقی که با قمه گوشی می‌دزدید/ جنایت به سبک سینمایی!/ تهدید همسر برای همدستی در سـرقت
محاکمه سارقی که با قمه گوشی می دزدید
دو سارقی که به خانه مارکینیوش، ستاره پاری سن ژرمن، دستبرد زده بودند بازداشت و محاکمه شدند.
دو سارقی که به خانه مارکینیوش، ستاره پاری سن ژرمن، دستبرد زده بودند بازداشت و محاکمه شدند.
حکایت سارقی که ماشین سردار رادان را دزیده بود را در این ویدیو ببینید. سردار رادان امروز با حکم رهبر انقلاب فرمانده فراجا شد.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری سارقی که با سلاح گرم از کارگران سرقت کرده بود، خبر داد.
می گوید وقتی از زنان سرقت می کنی آنها تو را نفرین می کنند اما مردان نهایتا فحش می دهند؛ این سارق ۲۰ ساله حرف های جالبی دارد که می توانید در این مطلب آن را بخوانید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف جسد مثله شده زن جوان در گاری زباله!/ پسر رودسری با داس خون به پا کرد/ ۲ برادر در آتش سوخت قاچاق سوختند/ سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی/ مادرکشی هولناک و قتل عام خانوادگی در شمال کشور/ سارقی که رتبه سوم کنکور بود/ خودرو دزدی با طنازی شیطانی!/ محاکمه آخرین عضو یک گروه داعشی در ایران
سارقی که رتبه سوم کنکور بود
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ طلاق به خاطر گذشته تلخ/ پایان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی/ کشف جسد در بزرگراه/ قتل در پاتوق شبانه/ انفجار هولناک تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین/ مرگ سارقی که به همدستش نارو زد/ راز جنایت در تصاویر زن غریبه!/ قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
مرگ سارقی که به همدستش نارو زد
اواخر سال ۹۹، با به صدا درآمدن آژیر خطر بانکی در شهر اراک، مأموران پلیس بلافاصله راهی محل شده و سارقی را که قصد سرقت از بانک داشت دستگیر کردند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سارق ناکام کسی نیست جز فریدون که با سپردن وثیقه از زندان بیرون آمده بود.
ویدیویی از سارقی که سعی داشت موبایل یک رهگذر را در خیابان‌های سعادت آباد تهران قاپ بزند، اما با واکنش سریع صاحب موبایل روبرو شد و در دام افتاد را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ