تیم های استقلال و پرسپولیس در مسابقات پیشکسوتان جام قهرمان شهر صاحب یک شکست و یک پیروزی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوادار تهران با هدایت محمود فکری در یک بازی دوستانه و پر گل، استقلال تهران را شکست داد.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی به دیدار فینال راه یافت و باید منتظر حضور احتمالی پرسپولیس باشد تا انتقام شکست در دربی صدم را بگیرد.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید تنها هدف این تیم پیروزی در سه بازی آینده و کسب سهمیه آسیایی است.
دروازه‌بان پرسپولیس مدعی شد اگر استقلال در دربی پایتخت پیروز می‌شد، بازیکنان این تیم رفتارهایی از خود نشان می‌دادند تا هواداران پرسپولیس را ناراحت کنند.
تیم فوتبال استقلال پس از ۱۰ هفته در لیگ برتر ایران متحمل شکست شد و پرسپولیس توانست به روند پیروزی های آبی ها خاتمه بدهد.
پیام حیدری 19 دیدار استقلال را در سال‌های اخیر قضاوت کرده که حاصل آن 8 پیروزی، 4 شکست و 7 تساوی بوده است.
استقلال در هفته بیست و ششم بهترین پیروزی خود در فصل جاری را به دست آورد و با نتیجه ۶-۱ هوادار را در ورزشگاه آزادی شکست داد.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس و شکست سپاهان حساسیت در صدر جدول به اوج رسید و در هفته های باقی مانده هیچ تیمی حق اشتباه ندارد.
با شکست سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر و پیروزی استقلال و پرسپولیس در این هفته، فاصله در صدر جدول به حداقل ممکن کاهش یافت و حالا رقابت میلیمتری است. بازی بعدی این سه تیم را شاهد هستید
علیرضا منصوریان بار دیگر مقابل تیم سابق خود استقلال شکست خورد. به این ترتیب نخستین باخت این مربی که سه هفته قبل به جای جواد نکونام انتخاب شد، امروز در خانه این تیم رقم خورد. ساپینتو با این پیروزی در جدول رده‌بندی 46 امتیازی شد و از پرسپولیس عبور کرد
تیم فوتبال استقلال که تا ثانیه‌های پایانی دیدار برابر گل‌گهر سه امتیاز ارزشمند را از دست داده بود، در وقت‌های اضافه از شکست برابر تیم امیر قلعه‌نویی گریخت و با یک پنالتی جنجالی پیروز شد.
وحید کاظمی دو قضاوت موفق در تبریز داشت؛ یکی برای شکست استقلال و دیگری در جریان پیروزی دراماتیک پرسپولیس.
شکست پرسپولیس برابر فولاد در دیداری پرحاشیه و جنجالی، پیروزی سپاهان برابر نساجی، برد پرگل استقلال برابر ملوان و فرار گل‌گهر از شکست برابر مس رفسنجان جذابیت های لیگ را چند برابر کرد.
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر مس کرمان به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد و جای استقلال را گرفت.
پرسپولیس با پیروزی در حساس‌ترین مصاف هفته و شکست گل‌گهر در سیرجان به صدر جدول برگشت. شکست سپاهان و تساوی خانگی استقلال، شاگردان یحیی را به قهرمانی نیم فصل امیدوار کرد
این اولین تصاویری است که از خمس در تمرین تراکتور می‌بینیم؛ کسی که مدتی پیش با پیروزی مقابل رئال تحت هدایت زیدان، توانایی خود را نشان داد.
یک اولتیماتوم شدید از سوی سیروس پورموسوی بعد از اولین شکست فصل استقلال خوزستان، این هفته با جشنواره گل شاگردانش همراه بود.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
مهدی تارتار در تقابل های قبلی خود برابر استقلال، دوازده مرتبه تن به شکست داده است.
پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در حضور هواداران خانم، رقم خوردن نخستین شکست صدرنشین سه هفته ابتدایی لیگ برتر و پیروزی شیرین فولاد در ثانیه های پایانی از مهمترین اتفاقات هفته چهارم بودند.
پرسپولیس که فصل گذشته با شکست مقابل نفت آبادان از صدر جدول دور شد و رقابت قهرمانی را عملاً به استقلال واگذار کرد، با پیروزی در بازی امروز ضمن انتقام شکست آن بازی به صدر جدول نزدیک شد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ملوان و استقلال در شرایطی با پیروزی انزلی چی ها به پایان رسید که شاگردان ساپینتو موقعیت های خوبی را برای باز کردن دروازه حریف از دست دادند.
دو تیم شکست خورده هفته اول رقابتهای لیگ برتر با اشتهای فراوان به پیروزی در هفته دوم به مصاف هم خواهند رفت اما مربی فصل گذشته پرسپولیس در اندیشه متوقف کردن صدرنشین هفته اول لیگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ