معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: شهرداری کمک می‌کند که اصحاب رسانه صاحب خانه شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه برای ساخت نیروگاه‌های بزرگ‌مقیاس در دو حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی در حال پیگیری از شهرداری تهران هستیم، گفت: پس از پروژه‌های کوچک مقیاس تولید برق به کمک انرژی خورشیدی به دنبال احداث نیروگاه‌های بزرگ مقیاس هستیم.
خانه اندیشمندان علوم انسانی در بیانیه‌ای در پی اقدامات اخیر شهرداری تهران تاکید کرد: مصمم هستیم تا تمام برنامه‌های این خانه طبق اعلام قبلی برگزار شود و وقفه‌ای در روند آن ایجاد نگردد؛ لذا از شورای اسلامی شهر تهران و سایر شخصیت‌های حقوقی و حقیقی که دل در گرو رشد و پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان دارند برای ادامه حیات علمی و فرهنگی این مجموعه تقاضای حمایت و کمک داریم.
عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی گفت: دولت به کمک شهرداری بیاید و مشکلات شهر آفتاب را برطرف کند.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری در موضوع آسیب‌های اجتماعی، هم تلاش کرد وظیفه خود را کامل انجام دهد و هم به بقیه بخش‌ها برای ایفای وظایفشان کمک کند.
گودرزی در مورد تعداد سگ‌های جمع‌آوری شده، عنوان کرد: روزانه حدود ۵۰ تا ۶۰ قلاده سگ جمع‌آوری و به نقاهتگاه آرادکوه منتقل می‌شوند که حدود ۱۱ هزار متر مربع وسعت دارد و دارای یک کلینیک مجهز به همراه چندین متخصص شامل دامپزشکان، کمک دامپزشکان و البته نیرو‌های خدماتی به صورت شبانه روزی فعال است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: مناطق پایین دست به کمک مناطق شمالی آمدند و هیچ گونه مسدودی و انسداد معابر نداشته‌ایم و تردد در شهر در حال انجام است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: از اعضای شورای شهر تهران می‌خواهیم کمک مردم را برای ما جلب کنند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از تعیین مناطق معین برای کمک به مناطق پربارش در صورت بروز مشکل خبر داد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: شناخت رفتار زلزله به ایمن سازی شهر و ساختمان‌ها کمک می‌کند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از تشکیل کمیته راهبری جهت کمک به پیشرفت پروژه‌های مهم و اولویت دار در حوزه خدمات شهری خبر داد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به‌روز کردن چراغ‌های راهنمایی تولید شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از باتری‌های غیر قابل سرقت نتیجه بخش است.
شهردار تهران گفت: در بخش مشاغل خانگی و ایجاد زمینه نمایشگاهی و عرضه محصولات برای آنها اقدامات جدی را دنبال می‌کنیم.
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: اراضی عباس دارای درآمد خودکفا است و پیش بینی ما این بود تا با خودکفایی از نظر مالی به شهرداری تهران کمک کنیم.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری گفت: قرار است با کمک ناوگان تاکسیرانی پایتخت، تعدادی تاکسی با رانندگان آموزش دیده و مسلط به زبان خارجی و آشنا با اماکن دیدنی، گردشگران را جابه جا کنند.
شهردار تهران می‌گوید شهرداری هیچ‌وقت اتوبوس‌ها را برای بستن میدان‌ها استفاده نکرده است: «ما دنبال این هستیم که راه‌ها را باز کنیم تا ترافیکی ایجاد نشود، آن وقت شما می‌گویید اتوبوس‌ها را گذاشتیم تا راه را ببندیم؟»
معاون برنامه‌ریزی، توسعه‌سرمایه‌انسانی و امور شوراهای شهرداری تهران از رونمایی بسته خرسندساز برای کمک به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.
وزیر کشور گفت: در این شرایط لازم است در الگوی مصرف مطابق دستورالعمل وزارت نیرو عمل کرد تا به لطف الهی شامل نزولات آسمانی باشیم و شهرداری تهران نیز در این بخش همکاری بسیار خوبی با سازمان آب منطقه‌ای داشته است تا بتوانند در تامین آب کمک کنند، اما آنچه که مشخص است باید الگوی مصرف را اصلاح کنیم.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، از تخصیص وام ۴ درصد به خانواده شهدای شهرداری تهران و افزایش ۳ برابری کمک معیشت آنها خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری مستقیماً اقدام به شهرک سازی نمی‌کند و فعالیت های ساخت مسکن به کمک سرمایه گذار انجام می‌شود.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران گفت: پروژه شهید شوشتری ۷ درصد بار ترافیکی جنوب تهران و در مجموع ۱.۵ درصد ترافیک کل شهر تهران را مدیریت خواهد کرد تا شاهد روان سازی ترافیک باشیم.
مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از افزایش ۳۰۰ درصدی کمک هزینه معیشت خانواده شهدای شهرداری تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود نوشت:دانش آموزان با لباس فرم و دانشجویان با کارت دانشجویی از این خدمت بهره مند می‌شوند و همه به مدیریت و کاهش ترافیک آغاز سال تحصیلی کمک کنیم.
شهردار تهران با بیان اینکه وضعیت تهران در بخش بهداشت و درمان مناسب نیست، گفت: در مجموعه شهرداری تهران به اصل خدمت و کمک در حوزه بهداشت و درمان قائل و پایبند هستیم.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: حل بسیاری از مشکلات جامعه در گرو استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ