معاون اول قوه قضائیه گفت: باید با رعایت اخلاق اسلامی و مهربانی و خوش رویی دختران کم حجاب را به رعایت حجاب دعوت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این سوالات می‌توانند انسان‌ها را غافل‌گیر کرده و شخصیت درونی آن‌ها را نمایان کنند. مثلا با یک سوال فرد مورد نظرتان را در دوراهی تصمیم‌گیری قرار دهید. مثل اینکه اگر شما توانایی نامرئی شدن داشتید بازهم اخلاق را رعایت می‌کردید؟
کامبیز نوروزی نوشت: این ماه‌ها تحرکات دستگاه‌های دولتی برای الزام حجاب به حدی رسیده است که دیگر پایبندی به قانون و اصول حقوقی و اخلاقی به فراموشی سپرده شده و نقض قانون و اخلاق در سکوت به سهولت اتفاق می‌افتد. این دستور که «ارایه خدمات بهداشتی و درمانی منوط به رعایت حجاب در مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی باشد» نمونه حیرت‌آور و دهشتناک این نوع نقض قانون و اخلاق است.
هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ، در پیامی صریح به بارسلونا گفت باواریایی‌ها تحت هیچ شرایطی جاشوا کیمیش را از دست نخواهند داد.
عضو سابق هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت و مجلس می‌توانند با محوریت قانون، رعایت مصلحت‌های عامه و حفظ اخلاق به وظایف خود عمل کنند، بدون آنکه مشکلی پیش آید.
عضو سابق هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت و مجلس می‌توانند با محوریت قانون، رعایت مصلحت‌های عامه و حفظ اخلاق به وظایف خود عمل کنند، بدون آنکه مشکلی پیش آید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقد به جای خود، اما ما باید در کلام، اخلاق را رعایت کنیم.
در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب یک رستوران در خیابان ونک تهران به‌دلیل رعایت‌نکردن موازین اخلاقی و قوانین صنفی باوجود تذکر اولیه و تمکین‌ نکردن، به دستور دادستان پلمب شد.
کلیه کارکنان داروخانه موظف به رعایت رفتار حرفه‌ای، اخلاق داروسازی و کلیه شئون اسلامی و قانونی در همه جنبه‌های ارائه خدمت در داروخانه هستند و موسس داروخانه باید بر رعایت موارد فوق توسط سایر کارکنان داروخانه نظارت داشته باشد.
رجبی گفت: همچنین پاساژ یا مرکز خرید نارون هم به خاطر عدم رعایت شئونات اخلاقی اخطاریه دریافت کرده و بنر اخطار برای رعایت شئونات اسلامی بر سردر این مجتمع تجاری نصب شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، ماموران به محل اعزام و حسب دستور مقام قضائی این واحد صنفی داروخانه به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد.
فدراسیون فوتبال در پیامی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارلوس کی‌روش برای وی در ادامه دوران ورزشی آرزوی موفقیت کرد.
قوه قضائیه اعلام کرد: برای رعایت جنبه‌های اسلامی، اخلاقی و انسانی، یک سالن برای اسکان موقت خانواده بازداشتی‌های اخیر زیر پل اوین، احداث خواهد کرد.
نخستین جلسه دادگاه فائزه هاشمی متهم به «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی» و «اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق شرکت در تجمعات غیر قانونی» در روز چهارشنبه نهم آذرماه تشکیل شد.
دفتر حجت الاسلام جواد شهرستانی اعلام کرد: سخنان ایشان در فضای رسانه‌ای غیر دقیق و دگرگونه جلوه داده شد و در کمال تاسف مخاطب به سمتی سوق پیدا کرد که محتوای کلی اظهارات ایشان که دعوت به اخلاق، رعایت حقوق و تفکیک بین اعتراض و خشونت نسبت به بی گناهان از هر قشری بود، اشتباه برداشت شد.
دفتر حجت الاسلام جواد شهرستانی اعلام کرد: سخنان ایشان در فضای رسانه‌ای غیر دقیق و دگرگونه جلوه داده شد و در کمال تاسف مخاطب به سمتی سوق پیدا کرد که محتوای کلی اظهارات ایشان که دعوت به اخلاق، رعایت حقوق و تفکیک بین اعتراض و خشونت نسبت به بی گناهان از هر قشری بود، اشتباه برداشت شد.
کیهان نوشت: اتفاقاً جمهوری اسلامی توانسته است با ارائه الگوی هویتی و تمدنی جدیدی که تمدن غرب را به چالش کشیده است شرایط رشد و تعالی و بروز استعداد‌های زنان و دختران جامعه را با رعایت اصول اخلاقی و حفظ حجاب فراهم نماید و کارنامه‌ای پر بار در حقوق زنان از خود به جا گذارد.
امام جمعه همدان با تاکید بر این مسئله که عده‌ای از مردم معترض هستند، اما آشوب‌گر نیستند، اظهار کرد: افرادی رهگذر و معترض بودند، جایی را آتش نزدند و به ناموس مردم تعدی نکردند، اما ناخواسته و یا با خطای برخی افراد دچار آسیب شدند که باید از آن‌ها دلجویی کرد و اخلاق و انصاف در برخورد با آن‌ها رعایت شود.
رئیس جمهور: شما اگر تاریخ ملت ایران را درست مطالعه کنید می بینید که سال ها و قرنها زنان ما با اخلاق عفیفانه زندگی کرده اند و این موضوع مربوط به الان نیست. الان هم این روحیه را مردم عزیز ما و زنان و دختران ما دارند و لذا خودشان همواره به عنوان یک امر خودجوش آن را رعایت می‌کنند.
سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیشنهاد داد تا گزینه‌ای برای رانندگان اینترنتی جهت لغو سفر مسافرانی که کشف حجاب می‌کنند در اپلیکیشن شرکت‌ها پیش بینی شود. وی رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تعاملی و همیاری و همکاری با اصناف دانست و از طرفی خواستار رعایت دقیق حقوق مردم و درج نکردن آگهی‌های مغایر با شئونات اسلامی و اخلاقی در تبلیغات شرکت‌های اینترنتی شد.
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بحث دراگان اسکوچیچ و تیم ملی، اخلاق و معرفت را رعایت نکردیم.
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو انتخابات این نهاد حقوقی گفت: کمیته بدوی به نامه های بسیار زیادی که به دستمان رسیده بود توجهی نمی کرد و مساله اصلی در این راستا کدهای اخلاقی فیفا بود
ویژه برنامه «مزد اخلاص» روایت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید همدانی است که به فاصله چند روز بعد از شهادت ایشان انجام شد.
ویژه برنامه «مزد اخلاص» روایت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید همدانی است که به فاصله چند روز بعد از شهادت ایشان انجام شد. برای اولین بار امشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
امام جمعه خرم آباد گفت: یکی از آسیب‌ها رهاورد تمدن مادی غرب و گناهی است که تمدن مادی به رهبری کشور‌های غربی در مورد جنس زن مرتکب شده و نیازمند ساعت‌ها سخن گفتند است. خسارت و زیان فراوانی به جنس زنان زده اند که به زودی جبران نخواهد شد. حاصل تمدن غرب در مورد زنان این است که یکی از مهمترین وظایف زن را جلوه گری قرار داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ