در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب یک رستوران در خیابان ونک تهران به‌دلیل رعایت‌نکردن موازین اخلاقی و قوانین صنفی باوجود تذکر اولیه و تمکین‌ نکردن، به دستور دادستان پلمب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رستوران کریم باقری به دلیل رعایت نکردن حجاب تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.
رشت- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به پلمب رستورانی به دلیل تبلیغ متصدی آن به انجام رفتارهای هنجارشکنانه گفت: متصدی این واحد صنفی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
رستوران "لبینا" متعلق به فرزاد فرزین خواننده و همچنین "جگرسرای سامان طلا" متعلق به سامان فصلی و هوتن قلعه نوعی (فرزند امیر قلعه نوعی) بعلت کشف حجاب و بی توجهی به تذکر و تعهدات متعدد قبلی، اخطاریه پلمب دریافت کرده‌اند.
طی روز‌های اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران "هیچ" مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است.
کافه رستوران ویونا واقع در سهروردی شمالی به علت عدم رعایت حجاب اسلامی، روز جاری از سوی اداره اماکن تهران اخطاریه پلمب دریافت کرده است در صورت صحت این خبر، بهرام رادان باید منتظر پلمب کافه خود باشد.
کافه رستوران «خانه دوست» ‎که شروین حاجی پور برای کنسرت داماهی در آنجا حضور داشت، پلمب شد.
رستوران چیلای بوستان نهج‌البلاغه و زئوس سعادت آباد به علت عدم رعایت موازین اخلاقی و قانونی و عدم توجه و تمکین به تذکرات و اخطار پلمب صادر شده، پلمب شدند.
۲ رستوران‌ بزرگ در سعادت آباد و بوستان نهج‌البلاغه توسط مأموران پلیس امنیت اخلاقی به‌دلیل عدم رعایت قانون حجاب و عفاف پلمب شدند.
۲ رستوران‌ بزرگ در بوستان نهج‌البلاغه توسط مأموران پلیس امنیت اخلاقی به‌دلیل عدم رعایت قانون حجاب و عفاف پلمب شدند.
دو رستوران‌ بزرگ در بوستان نهج‌البلاغه توسط مأموران پلیس امنیت اخلاقی به‌دلیل عدم رعایت قانون حجاب و عفاف پلمب شدند.
رستوران‌های "زئوس" در سعادت آباد و "چیلای" در بوستان نهج البلاغه توسط ماموران پلیس امنیت به دلیل رعایت حجاب پلمپ شدند.
پلمب رستوران منصوریان و بهاره رهنما با بی‌حجابی
صبح امروز ابتدا رستوران بهاره رهنما بازیگر سینما و تئاتر در خیابان مرزداران و سپس رستوران باب البحر متعلق به علی منصوریان، با حضور پلیس اماکن پلمب شد.
در ادامه طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب که از ۲۶ فروردین در سراسر کشور اجرا شده است، برخی از رستوران‌های متعلق به سلبریتی‌ها و مجتمع‌های بزرگ تجاری هم اخطار پلمب گرفته و برخی دیگر پلمب شدند.
واقعه عجیبی که باعث پلمب رستوران قلعه‌نویی شد
پلمب رستوران قلعه‌نویی بخاطر کشف حجاب و الکل!
یک واحد رستوران در ونک به دلیل عدم رعایت موازین اخلاقی و قوانین صنفی علیرغم تذکر اولیه و به علت عدم تمکین، به دستور دادستان پلمب شد.
دادستان سوادکوه از پلمب ۷ کافه و رستوران به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی در شهرستان خبر داد.
رستوران رضا رشیدپور مجری مطرح شبکه سه در جزیره کیش پلمپ شد. پیگیری‌ها حاکی است که علت اصلی پلمب رستوران رضا رشیدپور در جزیره کیش، بی‌حجابی شدید، رقص مختلط، پخش موسیقی‌های غیرمجاز و ... بوده است.
رستوران مجری سابق تلویزیون به دلیل آنچه عدم رعایت شئونات اسلامی خوانده شده پلمب شد.
رجبی گفت: همچنین پاساژ یا مرکز خرید نارون هم به خاطر عدم رعایت شئونات اخلاقی اخطاریه دریافت کرده و بنر اخطار برای رعایت شئونات اسلامی بر سردر این مجتمع تجاری نصب شده است.
فارس از پلمب رستوان و جواهر فروشی علی دایی خبر داد و درباره دلیل آن نوشت: دایی در همراهی با فراخوان ضدانقلاب اعلام کرده بود که فروشگاه‌ها‌یش در روز‌های ۱۴ الی ۱۶ آذرماه تعطیل است.
یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به درج مطالب ضد ملی کرده بود، با دستور قضایی پلمب شد.
یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با درج مطالب ضد ملی، از تیم فوتبال انگلیس حمایت و آرزوی ناکامی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرده بود، بلافاصله شب گذشته و پس از بررسی جوانب ماجرا و صحت سنجی اقدامات انجام شده منتسب به آن در فضای مجازی، با دستور قضایی پلمب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ