ورزشكاران ايرانى در روز آخر بازى هاى كشورهاى اسلامى در دو رشته به مصاف رقباى خود مى روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داده‌های گزارش سیاستی اندیشکده هاتف که یک نهاد پژوهشی است و در سال ۹۷ ایجاد شده است، نشان می‌دهد که از میان ۱۰رتبه برتر سال ۸۰ رشته ریاضی و فیزیک، فقط دو نفر از آن‌ها در ایران مانده‌اند. یک‌نفر دانشیار مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است و دیگری استادیار گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
نفت آبادان و هوادار تهران دو باشگاهی هستند که تاکنون سقف بودجه خود در لیگ برتر را اعلام کرده‌اند.
این روز‌ها بسیاری از زوج‌ها که به اصطلاح شرعی طلاق نگرفته اند، «طلاق عاطفی» گرفته اند. یعنی فقط زیر یک سقف زندگی می‌کنند، اما کوچکترین دلبستگی به یکدیگر ندارند. فشار‌های مالی باعث شده زنان و مردان نه تنها در کنار یکدیگر از پس هزینه‌های زندگی برنیایند بلکه دو شیفت هم کار کنند، زوجی که دو شیفت کار می‌کند، چند ساعت در روز وقت دارند یکیدگر را دیده و عشق ورزی کنند یا به یکدیگر ابراز علاقه نشان دهند؟ اصلا این نوع زندگی چه کیفیتی خواهد داشت؟ حتی برخی از مردان تحت شرایط سنگین فشار مالی، «طلاق یک طرفه» می‌گیرند و متواری می‌شوند، یعنی مرد با ترک خانواده به شهر یا کشوری دیگر رفته و خانواده را بدون طلاق رسمی تنها می‌گذارد.
هافبک مورد علاقه کارلوس کی‌روش تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.
35 هزار بلیت شهرآورد پایتخت به سرعت و تنها در فاصله سه ساعت فروش رفت.
هر دو تیم فینالیست جام حذفی فصلی درخشان را پشت سرگذاشته‌اند و از کف دادن جام به معنای شکست واقعی هیچکدام نخواهد بود.
مهدی ترابی می‌گوید برخی اتفاقات سالهای پیش و دو بازی با تیم پیکان در ورزشگاه آزادی برای تیم خودشان را فراموش کرده‌اند.
سرپرست وزارت صمت گفت: وزیر صمت یا مسئول این وزارتخانه باید به صورت عادلانه برای همه فعالیت های صنعتی، معدنی و تجاری فعالیت کند نه اینکه تمرکز بر یک یا دو رشته فعالیت خاص داشته باشد.
دربی حساس روز یکشنبه شاید یک اتفاق ویژه را در خود جای بدهد و شاهد ثبت سومین هت تریک تاریخ این مسابقه باشیم.
مارک آندره تراشتگن اگر در دو بازی از 9 بازی باقیمانده بارسا در لالیگا دروازه‌اش را بسته نگه دارد، موفق به ثبت یک رکورد تاریخی خواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه ۱۰ تا ۱۵ شهر درگیر مسمومیت دانش‌آموزی شدند، گفت: فقط دو شهر قم و بروجرد درگیر مسمومیت دانش‌آموزی هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دو شهر قم و بروجرد درگیر مسمومیت دانش آموزی هستند.
خولین آلوارز در چهار بازی اخیر منچسترسیتی تنها دو دقیقه بازی کرده و پس از جام جهانی نیز نتوانسته بیش از دو گل بزند.
کاپیتان استقلال ملاثانی حالا سمت جدیدی در این تیم گرفته است.
«جعفر شهری» در کتاب تهران قدیم دراین‌باره چنین نوشته است: دروازه‌های دوازده‌گانه اطراف شهر تهران تنها راه خروج و ورود به تهران بود که از اذان صبح باز و کمی بعد از اذان مغرب بسته می‌شد و مردم فقط در این زمان می‌توانستند از شهر خارج یا به شهر وارد شوند و در ساعات غیرمجاز فقط با راضی ساختن دروازه‌بانان و دادن پول و رشوه اجازه عبور و مرور داشتند و در غیر این صورت باید تا باز شدن آن‌ها صبر می‌کردند، دو اتاق در اطراف این دروازه‌ها ساخته شده بود، یکی برای ماموران اخذ عوارض و دیگری جهت دروازه‌بانان بود که بستن و گشودن دروازه‌ها را در اختیار داشتند.
هری سوتار مدافع ۱۹۸ سانتی‌متری، پدیده استرالیا در جام جهانی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.
گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: از کیفیت تیم ایران خبر داریم و می‌دانیم که آنها بازیکنان خوبی دارند.
بر خلاف شایعات موجود فقط دو تیم از لیگ دسته اول به دسته دوم فوتبال سقوط خواهند کرد.
ذوب‌آهن در سی دقیقه ابتدایی بازی با نفت مسجدسلیمان دو گل زد و یک پنالتی از دست داد.
اولین نماینده وزنه برداری زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 بحرین، با عنوان هشتمی به کارش پایان داد.
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟
شاگردان مهدی تارتار و محمد ربیعی در پنج بازی اول لیگ، پنج تساوی به دست آورده‌اند.
عملکرد ضعیف لیورپول در شروع فصل جدید باعث تعجب و نگرانی هواداران این تیم و بسیاری از فوتبال‌دوستان شده است.
بازیکن سابق تیم ملی پرتغال حضور کوتاه مدتی در بازی استقلال – سپاهان داشت اما در پایان این پیروزی بزرگ را در کنار همبازیانش و مورایس جشن گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ