خرمشهر - وزیر کشور گفت: ساختمان ریزش کرده متروپل آبادان از وضعیت بحران خارج شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به مناسبت یک سالگی حادثه «متروپل» توضیحاتی را در رابطه با ساختمان‌های ناایمن پایتخت ارائه کرد.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به مناسبت یک سالگی حادثه «متروپل» توضیحاتی را در رابطه با ساختمان‌های ناایمن پایتخت ارائه کرد.
اژه ای: حادثه فروریختن ساختمان متروپل حادثه حقیقتاً تلخ و ناگواری بود؛ اما اقدامات قضائی صورت گرفته در قبال این موضوع بعد از این حادثه تلخ، بسیار مجاهدانه و فوق‌العاده بود.
اژه ای: حادثه فروریختن ساختمان متروپل حادثه حقیقتاً تلخ و ناگواری بود؛ اما اقدامات قضائی صورت گرفته در قبال این موضوع بعد از این حادثه تلخ، بسیار مجاهدانه و فوق‌العاده بود.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: باقی مانده ساختمان متروپل به صورت کامل تخریب شد.
اهواز- دادستان اهواز گفت: پس از حدود ۶ ماه از حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان و روند دادرسی ۲۱ نفر از متهمان پرونده، احکام نهایی محکومان در دادگاه تجدید نظر صادر و به مرحله اجرا رسید.
سرپرست فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به دلیل نصب و سبک سازی سازه متروپل برخی دستگاه‌ها و جک‌های فولادی که ستون‌های ساختمان را تحت فشار قرار می‌دهند باعث حرکت‌هایی در این سازه شده است.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: موضوع ریزش مجدد ساختمان در حال تخریب متروپل آبادان که هفته گذشته باعث مرگ یکی از شهروندان این شهرستان شد، به کارشناسان ارجاع شده است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مقصر اصلی ریزش مجدد بقایای ساختمان متروپل آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند است.
اهواز - به علت ریزش مجدد ساختمان متروپل در آبادان یک نفر جان خود را از دست داد.
آبادان- بعد از ریزش ساختمان متروپل که شهر آبادان را در یک شوک عجیب فرو برد اکنون این شهر بیش از ۱۳۰ روز است که شهردار ندارد و کارهای مدیریت شهری روی زمین مانده است.
سرپرست شهرداری آبادان با اشاره به وضعیت ایمنی ساختمان‌های عبدالباقی (مالک ساختمان متروپل) در شهر آبادان اظهار کرد: بازدید‌های اولیه از وضعیت ایمنی ساختمان‌های هلدینگ عبدالباقی انجام شده است، اما در مورد استحکام بنای این ساختمان‌ها نامه‌هایی به نظام مهندسی در خصوص ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی ساختمان، ارسال شده که این موضوع نیز در حال پیگیری است.
سرپرست شهرداری آبادان در خصوص فعالیت کسبه اطراف متروپل گفت: تا زمانی که ارتفاع طبقات ساختمان کم نشود، خطر رفع نخواهد شد بنابراین پس از تکمیل عملیات آواربرداری امکان فعالیت کسبه وجود دارد.
آبادان- به دنبال ریزش بخشی از بقایای ساختمان متروپل آبادان یک کارگر زیر آوار مانده و یک خودرو کاملاً تخریب شد.
محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به بررسی عوامل ریزش ساختمان متروپل در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پرداخت.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی چند بار دستور توقف پروژه متروپل را صادر کرد اما به آن توجه نشد.
محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طی گزارشی که به هیات رئیسه مجلس و قوه قضاییه ارائه شده ، متاسفانه ناظری که برای پروژه متروپل انتخاب شده بود صلاحیت نداشته است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی گزارش کمیسیون عمران در خصوص فروریزش ساختمان متروپل آبادان در جلسات علنی هفته جاری می پردازند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امکان انجام برخی مدل‌های تخریب در این ساختمان نبود، بنابراین انتخاب مدل تخریب زمان‌بر شد، حتی ستون‌های ساختمان برای آزمایش به تهران منتقل شد.
احمد وحیدی گفت: متروپل از وضعیت بحران خارج شده و بحرانی نیست و تنها ساختمانی است که در اختیار منطقه آزاد است و آن‌ها نیز قراردادی بستند، اما مطالعات برای نحوه تخریب قدری طولانی شد.
هادی چوبان به آبروریزی سجاد غریبی واکنش نشان داد.
به حکایت تصاویر منتشره در جراید کثیرالانتشار کشور ساختمان نوساز مترو پل آبادان در کسری از ثانیه، عظمت ساخت وساز غیر مجاز و پوشالی آن بر سر ده‌ها مرحوم و صد‌ها مصدوم آبادانی و خانواده‌های این عزیزان فروریخت و ملتی را در غم و ماتم از دست دادن این عزیزان فرو برد و بار دیگر داغ دل خانواد‌های پلاسکو را تازه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ