نشریه آلمانی نسبت به عملکرد دورتموند و مدیرانش انتقادات شدیدی را مطرح کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطعی شدن انتقال واتارو اندوی ژاپنی به لیورپول هواداران این تیم را خوشحال کرده، چرا که سرمربی این تیم یورگن کلوپ با حضور بازیکنان ژاپنی کارنامه موفقی دارد.
دیشب تالیسکا، ستاره النصر بعد از قهرمانی، پرچم النصر را میانه زمین به اهتزار درآورد اما البلیهی، بازیکن الهلال مانع از برافراشته شدن پرچم شد و بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند. النصر با دبل رونالدو در فینال جام باشگاه‌های کشورهای عربی، الهلال را شکست داد و قهرمان شد.
مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیای مرکزی با کسب مدال طلای ملی‌پوشان کشورمان و مشخص شدن رتبه‌بندی نهایی تیم‌ها به پایان رسید.
وزنه‌بردارانی که قهرمان ایران شدند برای ملی‌پوش شدن به رکوردهایی بالاتری احتیاج دارند چراکه اختلاف رکوردی محسوسی با نفرات اصلی تیم ملی دارند.
با اعلام فدراسیون دو و میدانی ترکیب تیم ملی دو و میدانی جهت شرکت در بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی قاره کهن و همچنین پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات گروه دوم جام ملت‌های آسیا به نکاتی اشاره کرد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از برآورده شدن یکی از آرزوهای کودکی‌اش ابراز خرسندی کرد و بازگشتش به تیم ملی را یک افتخار دانست. این بازیکن همچنین تاکید کرد تیمش به دنبال گرفتن یک جام دیگر است.
استقلال در حالی آماده رویارویی با تیم تراکتور در هفته پایانی می شود که برای بهبود عملکرد خود در برابر تیم های بالای جدولی نیاز به برد در این دیدار دارد.
ستاره سابق دو تیم سرخابی معتقد است پرسپولیس شایستگی قهرمان شدن در لیگ برتر را دارد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در توئیتی با اشاره به بردهای تیم ملی هاکی بانوان، فینالیست شدن ایشان را تبریک گفت.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال دلیل دشوار شدن کار این تیم در دیدار با پارس جنوبی را باخت هفته قبل مقابل پرسپولیس دانست و گفت: با پیروزی در بازی دیروز، استقلال از شرایط دربی رها شد.
حدودا ۶ ماه گذشته از مصاحبه جنجالی پدر حسن یزدانی و تیره شدن روابط مرد هشت مداله با قهرمان المپیک ۲۰۰۰ سیدنی؛ درحالیکه به نظر رابطه رئیس فدراسیون و ستاره تیم ملی حالا مثل قبل شده، حاشیه جدیدی پیرامون علیرضا دبیر و حسن یزدانی شکل گرفته است.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان همراه با دبیر فدراسیون کشتی در سالن شهدای هفتم تیر به تماشای مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان نشست.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر و بردی که اخیرا مقابل نفت آبادان به دست آورد، توضیحاتی ارائه داد.
تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست لبنیات هراز آمل تنها یک گام تا قطعی شدن حضورش به عنوان تیم نخست جدول در مرحله پلی‌آف فاصله دارد.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته، ضمن ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک 2024 پاریس، فیض الله نفجم را به کادر فنی اضافه کرد.
دی ماریا پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 راه مسی را ادامه خواهد داد و قصد بازنشسته شدن ندارد.
همسر لیونل مسی بعد از قهرمانی وی و تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پیامی را برای این بازیکن منتشر کرد.
ستاره تیم ملی انگلیس تنها چند سانتی‌متر تا تبدیل شدن به قهرمان مردم کشورش فاصله داشت.
در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد، چهار تیم مدعی که صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده و قهرمان از بین آنها مشخص خواهد شد، در قائمشهر و رامسر با هم رودررو می‌شوند.
شاگردان کارلوس کی‌روش تنها تیم آسیایی خواهند بود که به بیست‌ودومین دوره جام جهانی صعود خواهند کرد، اتفاقی که در صورت عملی شدن برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران رخ خواهد داد.
فدراسیون فوتبال سنگال از قطعی شدن دیدار دوستانه این تیم با تیم ملی ایران خبر داد.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ