دیشب تالیسکا، ستاره النصر بعد از قهرمانی، پرچم النصر را میانه زمین به اهتزار درآورد اما البلیهی، بازیکن الهلال مانع از برافراشته شدن پرچم شد و بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند. النصر با دبل رونالدو در فینال جام باشگاه‌های کشورهای عربی، الهلال را شکست داد و قهرمان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعاتی پیش رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس مهمان برنامه ورزش و مردم در شبکه یک بود که برای او در این برنامه جشن تولدی گرفته شد.
بازیکنان الاهلی پس از قهرمانی در دسته اول عربستان و صعود به لیگ حرفه ای، هیچ شادی خاصی انجام ندادند که در نوع خود جالب توجه بود.
سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد بعد از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر انگلیس و پیروزی مقابل منچسترسیتی، خداحافظی باشکوهی با هم‌تیمی‌هایش داشت.
دورتموند با پیروزی در مسابقه امروز می‌تواند به سلطه 10 ساله بایرن مونیخ در بوندسلیگا پایان دهد.حالا هواداران پُرشور دورتموند در راه استادیوم «سیگنال ایدونا پارک» برای جشن قهرمانی احتمالی در بوندسلیگا تجمع کرده‌اند. منبع: تسنیم
علیرضا جهانبخش برای اولین بار توانست قهرمانی در لیگ هلند را تجربه کند.
جشن قهرمانی بارسلونا در لالیگا با خشم ناگهانی هواداران اسپانیول مواجه شد تا لحظات عجیبی را در ورزشگاه آر سی دی‌ای شاهد باشیم
شاگردان ژاوی هرناندس با پیروزی در خانه رقیب همشهری، با یک تیر دو نشان زدند و ضمن فتح دربی کاتالونیا، پس از چهار سال دوباره بر قله فوتبال اسپانیا ایستادند.
پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدیویی در آن شرکت کرده‌اند!
حضور رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه النصر در مراسم سنتی‌ عربستان با پوششی‌متفاوت سوژه فضای مجازی شد. با اعلام رسانه‌های عربستانی؛ کریس رونالدو برای حضور در مراسم رقص با شمشیر عربستانی‌ها 40 میلیون یورو دریافت کرده است.
مهدی طارمی، ستاره تیم ملی کشورمان با تیم فوتبال پورتو قهرمان سوپرکاپ پرتغال شد.
گرگور مندل در برنو، دومین شهر بزرگ جمهوری چک، زندگی و کار می‌کرد. در سال ۲۰۲۲، او ۲۰۰ ساله شد. محققان جمهوری چک به دنبال راه‌هایی بودند تا به این مناسبت از مندل که قهرمان زادگاهش به‌شمار می‌رود، تجلیل کنند. گزینه‌های پیش روی آن‌ها عبارت بود از برگزاری جشنواره، برپایی یک کنفرانس علمی و ساخت یک مجسمه.
تصاویر منتشر شده از سیرو مسی پسر ۴ ساله کاپیتان تیم ملی آرژانتین نشان می‌دهد که او چندان ذوق و شوقی در شب قهرمانی پدرش در جام‌جهانی نداشته!
در حاشیه جشن قهرمانی آرژانتین یکی از هواداران این تیم پیراهن خود را به یک دوره گرد تقدیم کرد و لحظه زیبایی رقم خورد.
بی محلی مسی به نصرت، سرآشپز معروف ترک در جشن قهرمانی آرژانتین باعث واکنش‌های زیادی شده است.
در حاشیه مراسم جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مسی در معرض حادثه بدی قرار گرفت.
ماریو گوتسه هشت سال پس از اینکه قلب آرژانتینی‌ها را شکست، قهرمانی آنها را جشن گرفت.
در جشن صعود فرانسه به فینال جام‌جهانی 2022 قطر، یک پسربچه 14 ساله کشته شد و 250 نفر در این کشور دستگیر شدند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس پس از برتری مقابل سنگال و صعود به یک چهارم نهایی جام جهانی قطر به جشن و شادمانی پرداختند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که امشب موفق شدند با شکست برزیل قهرمان جام بین قاره ای شوند، در مراسم دریافت کاپ قهرمانی خوشحالی نکردند. به نظر می‌رسد این اقدام بازیکنان تیم ملی واکنشی به تحولات اخیر کشور است.
بازیکنان استقلال در مراسم جشن قهرمانی استقلال به‌خاطر اتفاقات اخیر خوشحالی نکردند. در این بین صدا و سیما هم از ادامه پخش برنامه صرف نظر کرد.
لیورپول که نخستین بازی‌اش را به ناپولی باخته بود، اولین بردش در لیگ قهرمانان را مقابل آژاکس جشن گرفت.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر سومین پیروزی متوالی خود در فصل بیست‌و‌دوم را جشن گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ