مدیران استقلال به شکلی شتاب زده و سراسیمه، برای برگزاری یک جلسه ظاهرا مهم، راهی مکانی نامعلوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویسی امیدوار بود در کنار هواداران پرشور تیمش بتواند از نبرد با استقلال دست پر بیرون بیاید.
چلسی عواقب فصل گذشته را همچنان تحمل می‌کند و فصل را باید بدون نام حامی مالی روی پیراهنش آغاز کند.
فیل جونز که به پیش‌بینی فرگوسن قرار بود ستاره آینده یونایتد شود، در حال حاضر بدون تیم است.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی گفت که هیچ کس موضع روس‌ها در رابطه با جزایر سه گانه را قبول ندارد و به واقع این موضع جای تعجب دارد
رییس فدراسیون فوتبال در جمع داوران لیگ برتری حرف‌های جالبی را بر زبان آورد و نکاتی را برای بهبود داوری‌ها ارائه کرد.
یکی از محلی‌ها با عصبانیت و اندکی چاشنی درماندگی می‌گوید: «اینجا هیچ‌کس زندگی نمی‌کند که ما زندگی می‌کنیم. مسئولین در به در شوند. بهشان می‌گوییم آب‌مان، غذایمان اگر باشد پر از ریگ است. حتی حاضر نیستند یک ساعت بیایند و در منطقه حاضر شوند. نه شورای شهری هست نه مسئولی هیچ‌کس نیست. بمانیم چه کنیم؟ اگر کسی برایمان کاری کند می‌مانیم، اگر نه می‌رویم. اینجا زندگی نمی‌کنیم. اینجا مرده. زندگی نیست.»
یکی از مشکلات بارسا در سال‌های اخیر این بوده که اکثر بازیکنانی که در فهرست فروش قرار می‌گیرند حاضر به ترک این تیم نیستند.
هیچ‌کدام از سه دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی پیراهن شماره یک برتن نکردند تا مشخص شود انتخاب قلعه‌نویی برای پست دروازه علیرضا بیرانوند است.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
دبیر فدراسیون بسکتبال گفت:‌ عملکرد و نتایج تیم ملی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و در حال حاضر، حضور هیچ‌کس در کادر فنی قطعی نیست.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC سهمیه لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده ایران سه به علاوه یک اعلام شده است. به این صورت که نمایندگان ایران سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف در این رقابت‌ها خواهند داشت.
مدافع محبوب هواداران استقلال پس از تبدیل پیروزی با مساوی کنترل اشک هایش را از دست داد.
هیچ کدام از بازیکنان استقلال در خطر از دست دادن دربی پایتخت نیستند.
تیم شهرداری گنبد در نخستین مسابقه دور رفت مرحله پلی‌اوت مقابل سایپا تهران حاضر نشد و با باخت فنی روبرو شد.
لیونل مسی می‌گوید: هیچکس نمی‌تواند بدون تیم قهرمان شود. این قهرمانی متعلق به این بازیکنان است که مهره کلیدی ما بودند. این ۱۱ بازیکن حاضر در ترکیب و ۲۳ بازیکن روی نیمکت که بازی کردند و همیشه نمایشی عالی ارائه دادند. حتی بازیکنانی که فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکردند یا نمایشی که انتظار می‌رفت را ارائه ندادند.
یک زن جوان می‌گوید: «هر روز باید این وضعیت را تحمل کنیم، جا برای نفس کشیدن وجود ندارد و با خود فکر می‌کنم آن‌هایی که بیماری تنفسی دارند و در عین حال مجبورند از مترو استفاده کنند چه کار می‌کنند. خود من هم مجبور هستم وگرنه چه کسی حاضر است این حجم از شلوغی و فشار را تحمل کند. اگر چندین قطار و واگن اضافه شود این مشکلات حل می‌شود، اما چرا اضافه نمی‌شود را هیچ‌کس نمی‌داند.» مسافرانی که در ایستگاه بعد سوار قطار می‌شوند از معطلی بیش از حد گلایه می‌کنند و می‌گویند، ممکن است دیگر نتوانند به کارشان برسند.
ارزش منچستر یونایتد که با یک میلیارد طرفدار پرطرفدارترین باشگاه جهان است، در بورس در حال حاضر ۸/۳ میلیارد دلار است
ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون بوکس در حالی به روز هشتم رسید که هیچکس حاضر به ثبت نام در این مجمع نشده است.
فدراسیون فوتبال در بن‌بستی گرفتار شده که نقشه‌‌های فرار از آن در ذهن یک نفر است؛ مهدی تاج.
خداحافظی با هواداران اسپانیایی حاضر در قطر پس از مرحله یک‌هشتم نهایی در تصور انریکه نمی‌گنجید.
چهار روز پرفشار و سخت پس از دیدار مقابل انگلیس با یک شلیک تماشایی مقابل ولز به فراموشی سپرده شد.
یورگن کلوپ معتقد است که در حال حاضر نباید ارلینگ هالند و محمد صلاح را با هم مقایسه کرد چرا که ستاره مصری در بهترین فرم خودش نیست.
یورگن لوکادیا که حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد تصاویری از شادی پس از گلش را با یک جمله قابل تامل منتشر کرد.
مگر ممکن است این همه تخلف انجام شود، کسی اطلاع ندهد، یا کسی شکایت نکند؟ اگر کسی این کار‌ها را نمی‌کند، برای این است که در حریم امن قانون نیست و می‌ترسد. اگر امکان شکایت و رسیدگی عادلانه باشد، بسیاری از کارکنان این شرکت‌ها حاضر هستند که اطلاع‌رسانی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ