اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه جزئیات برگزاری جلسات این کمیسیون را تشریح کرد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکید همه دستگاه‌های مرتبط با انتخابات بر همدلی و همکاری برای برگزاری یک انتخابات خوب، سالم و بر مدار قانون است.
ملی‌پوشان والیبال ایران امروز  اولین جلسه تمرینی خود را در ناگویای ژاپن پشت سر گذاشتند.
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق پس از ۲۵۰ روز بازداشت موقت برگزار و لایحه دفاعیه وکلا با ۱۵ ایراد به روند رسیدگی به «شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی» تقدیم شد.
دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی به اتهام کلاهبرداری در دو نوبت صبح و عصر با حضور متهمان، جمعی از شکات و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی جوادغیاثی درشعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آن‌ها در دادگاه حاضر هستند. ۲ متهم ردیف اول و و متهم ردیف دوم از زندان به دادگاه اعزام شده بودند و متهم ردیف پنجم با قید وثیقه آزاد است.
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده رمز ارز جعلی کینگ مانی با بیش از ۴ هزار شاکی و کلاهبرداری ۱۰۷ میلیون یورویی برگزار شد.
رضا عنایتی که ساعاتی پیش به عنوان سرمربی تیم امید ایران انتخاب شد، برای برگزاری جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال وارد مرکز ملی فوتبال شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تشکیل اولین جلسه شورای عالی هواپیمایی در سال جدید با حضور اعضاء به منظور بررسی نرخ مسیرهای هوایی داخلی و بررسی موضوع سوخت هوایی خبر داد.
اولین جلسه رسیدگی به پرونده پولشویی هزار و ۶۵۰ میلیارد تومانی در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی استان گلستان امروز برگزار می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه از برگزاری اولین جلسه ارائه کلیات برنامه هفتم توسعه خبر داد.
اولین دسته از تصاویر ماهواره خیام در حاشیه برگزاری دومین جلسه شورای عالی فضایی به رئیس جمهور اهدا شد.
رونالدو پس از برگزاری مراسم معارفه، بلافاصله اولین جلسه تمرینی خود را نیز برگزار کرد.
باشگاه تراکتور از برگزاری جلسه بین هوشنگ نصیرزاده و پاکو خمس خبر داد.
اولین نشست هیات رئیسه و اجرایی  کمیته ملی پارالمپیک ( دویست و دومین جلسه پیاپی ) با حضور اعضای جدید به ریاست دکتر کارگری برگزار شد.
دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو در دادگاه کیفری برگزار شد.
پخش تصاویری از جنایت رخ داده در کرج برای اولین بار و همزمان با برگزاری اولین جلسه دادگاه بررسی شهادت شهید عجمیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون آمادگی جسمانی با حضور سرپرست جدید/ گواری: برگزاری دوره‌های مربی‌گری، داوری و دانش‌افزایی در دستورکار
منابع کویتی به موعد برگزاری اولین جلسه پارلمان این کشور اشاره کردند.
اولین برنامه کی‌روش پس از بازگشت به ایران، برگزاری جلسه با مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال است
اولین جلسه رسیدگی به شکایت چند عضو رسمی باشگاه بارسلونا بر علیه باشگاه پاری سن ژرمن امروز برگزار شد.
اعضای هیيت ريیسه فدراسیون فوتبال گرد هم جمع شده‌اند تا درباره مشائل سرنوشت‌ساز فوتبال ایران تصمیم‌گیری کنند.
اولین جلسه هیئت اجرایی جدید کمیته ملی المپیک نیز صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد.
در کیفرخواست صادر شده علیه تاجزاده سه عنوان اتهامی از جمله اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی با ذکر مصادیقی پیرامون هرکدام از این عناوین اتهامی ذکر شده است
در زمینه تعداد حضور لژیونر‌ها خبری جدید در این زمینه منتشر شد که AFC تعداد سهمیه باشگاه‌ها از ۴ لژیونر را به ۶ بازیکن خارجی برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ افزایش داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ