با درخواست کارلوس کی‌روش بازیکنان ملی‌پوش ریکاوری بعد از هر بازی خود در لیگ برتر را زیر نظر کادر تیم ملی برگزار می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خطیر به همراه دیگر مدیران استقلال، صبح امروز جلسه‌ای برای حل مشکلات مالی آبی‌ها برگزار کردند.
مدیران عامل دو باشگاه آلومینیوم و تراکتور در نشستی با یکدیگر شرکت کردند.
با توجه به اعلام عدم آمادگی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای میزبانی از فینال جام حذفی، سازمان لیگ به دنبال انتخاب جانشین است.
مسئولان فدراسیون فوتبال عصر امروز برای انتخاب سرمربی تیم امید جلسه‌ای فوری تشکیل می‌دهند.
ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک ملت و با حضور مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت، مهدی محمدی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی قمری وفا مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر و مدیران روابط عمومی بانک ها، شرکت های بیمه و سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
جلسه ماهانه شورای مدیران استانهای بانک ایران زمین با هدف بررسی عملکرد شعب در سراسر کشور و ابلاغ آخرین دستورالعمل ها با حضور معاون طرح و برنامه، مدیر امور شعب استان ها، مدیر امور حراست و رییس اداره ریسک به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران شعب استان ها برگزار شد.
جلسه قرارگاه ثبتی ولایت با هدف مهار تورم و رشد تولید در حوزه مأموریت‌ها و خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور مدیران اصناف و اتاق بازرگانی برگزار شد.
در طول سال‌های گذشته موضوع درآمد‌های هنگفت ناشی از بیلبورد‌های شهری، بار‌ها از سوی رسانه‌ها و حتی اعضای شورای شهر تهران و مدیران و کارشناسان شهری مطرح شده است، اما شاید روز هفدهم شهریور سال ۹۲ را بتوان نقطه آغاز افشاگری علیه این پرونده و سازمان در پس سایه زیباسازی دانست. روزی که فاطمه دانشور، عضو شورای شهر چهارم تهران آشفته و خشمگین از سالن جلسه غیرعلنی شورا خارج شد و بعد یکراست به سمت خبرنگاران آمد تا از نقش بیلبورد‌های شهری در سیاست پرده بردارد.
مدیران اینتر با برپایی جلسه ای در تمرین فردا، این موضوع را به اینزاگی تفهیم خواهند کرد که او باید لیگ را با کسب رتبه دوم به پایان برساند.
مسئولان AFC جلسه‌ای با مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار کردند.
در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۲، دولت با پیشنهاد کمیسیون تلفیق درخصوص نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین برخط شدن پرداختی‌های وزارت اقتصاد مخالف بود و بعد از رای آوردن این پیشنهاد مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه برخی معاونان و مدیران این سازمان به نشانه اعتراض صحن کمیسیون تلفیق را ترک کردند و در هنگام بررسی تبصره۱۲ که درخصوص حقوق و دستمزد بود، نماینده دولت در صحن مجلس حضور نداشت.
روزنامه اکیپ فرانسه در خبری مدعی شد که لیونل مسی و پاریس سن ژرمن بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند.
مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران با روسای و اعضای ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نشستی را برگزار کردند.
بحث‌های مختلفی جلسه امروز بین مدیران فوتبال ایران و نمایندگان مجلس مطرح شد؛ از تیم ملی تا لزوم واردات سیستم کمک داور ویدئویی.
جلسه امروز مدیران ارشد فوتبال کشور در مجلس
رضا دهقانی موثرترین بازیکن نفت مسجد سلیمان در پنجره زمستانی با پیشنهاداتی مواجه شده و قصد دارد این تیم را ترک کند.
معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی در این جلسه به شورای گسترش اعلام کرد که سریع نسبت به انجام وظیفه قانونی خود درباره تعیین‌تکلیف قیمت خودروها اقدام کند.
عصر روز گذشته (سه شنبه ۲۲ آذر) هفتمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های مقام معظم رهبری در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه‏ قضاییه و با حضور رئیس دیوان عالی کشور، رئیس حوزه ریاست قوه‏ قضاییه، دادستان انتظامی قضات، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه‏ قضاییه، معاون راهبردی قوه قضاییه، معاون مرکز آمار و فناوری قوه ‏قضاییه و سایر مدیران ستادی و سازمانی دستگاه قضا برگزار شد.
مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سازمان لیگ در خصوص نحوه دریافت تبلیغات محیطی جلسه برگزار کردند.
جلسه هم‌فکری مدیران ارشد سازمان بورس و صندوق‌های دارا یکم و پالایشی یکم در راستای اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت در اسرع وقت، برگزار شد.
صبح امروز جلسه‌ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با مدیران هلدینگ‌های بزرگ بازار سرمایه در حضور وزیر اقتصاد در محل وزارتخانه، تشکیل شد.
نهمین جلسه شورای مدیران عامل واحدهای تابعه و مدیران حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.
هیئت مدیره پرسپولیس روز گذشته جلسه‌ای را در محل باشگاه برگزار کردند.
وزیر نفت با بیان اینکه ۸۰ میلیارد دلار تفاهم‌نامه و قرارداد سرمایه‌گذاری در صنعت نفت تاکنون امضا شده است، گفت: برای طرح‌های توسعه‌ای وزارت نفت به ۱۶۰ میلیارد دلار در هشت سال نیاز داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ