بعد از حواشی شکل گرفته در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد در اهواز، کمیته انضباطی امروز از مدیران دو تیم برای توضیح درباره آن دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است تصمیم‌گیری درستی درباره او از سوی کمیته انضباطی انجام می‌شود.
ورود علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس به محل برگزاری جلسه کمیته انضباطی
مدیران دو باشگاه سایپا و شمس آذر با حضور در کمیته انضباطی یکی از مهمترین بحث‌های فوتبال ایران در شروع لیگ برتر را پیش می‌برند.
خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد با توجه به تکرار مداوم رفتار‌های تند ساپینتو، این مربی به احتمال فراوان با محرومیتی ۶ یا ۷ هفته‌ای مواجه خواهد شد. پیش از این ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی هم به دلیل مشکلات انضباطی ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم دقیقا چنین تجربه‌ای داشت و به دلیل رفتار تند با سیدعلی داور دربیفصل پیش ۶ جلسه نتوانست تیمش را همراهی کند
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعجب می کنم چرا به جلسه کمیته انضباطی دعوت شدم، چون هیچ اعتراضی به کادر فنی فولاد نداشتم.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی درباره اتفاقات ورزشگاه فولاد آره‌نا از دلیل دعوتش ابراز بی اطلاعی کرد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعجب می کنم چرا به جلسه کمیته انضباطی دعوت شدم، چون هیچ اعتراضی به کادر فنی فولاد نداشتم.
کمیته انضباطی به دنبال برگزاری جلسه با ناظر و داور وسط بازی جنجالی پرسپولیس و نساجی خواهد بود.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای ارائه توضیحات تکمیلی از داوران و ناظران دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی دعوت کرد تا در جلسه هفته آینده این کمیته شرکت کنند.
پرونده درگیری مهدی ترابی و سید احمد موسوی در جریان بازی پرسپولیس – نساجی دیروز از سوی کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفت.
دو بازیکن جنجالی پرسپولیس و نساجی فردا در جلسه کمیته انضباطی حاضر خواهند شد. جلسه سرنوشت‌ساز مهدی ترابی و موسوی
دو بازیکن جنجالی پرسپوليس و نساجی فردا در جلسه کمیته انضباطی حاضر خواهند شد.
روز گذشته جلسه کمیته انضباطی هیئت کشتی تهران در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در مسابقات انتخابی این استان تشکیل شد.
جلسه کمیته انضباطی علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش پرسپولیس برگزار شد.
ماجرای تعطیلی تمرین پرسپولیس باعث شد تا در پایان جلسه کمیته انضباطی، دو کاپیتان این تیم با جریمه‌هایی مواجه شوند.
ماجرای تعطیلی تمرین پرسپولیس باعث شد تا در پایان جلسه کمیته انضباطی دو کاپیتان این تیم با جرایمی همراه شوند.
دو کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که روز سه شنبه در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حضور پیدا کرده بودند برای حضور در تمرینات، منتظر رای این کمیته هستند.
جلسه یحیی گل‌محمدی در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس هنوز برگزار نشده است.
در حالی که امروز خبری مبنی بر جریمه ۲۰ درصدی این مربی منتشر شده است، یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس گفت: که جلسه کمیته انضباطی هفته آینده برگزار می‌شود و باشگاه تاکنون هیچ تصمیمی درباره گل‌محمدی نگرفته است.
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به موضوع دیسکالیفه شدن سجاد غلامی با حضور عوامل تیم اعزامی به مسابقات امیدهای جهان برگزار شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پایان جلسه اش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفتگویی را با خبرنگاران انجام داد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال از بازگشت عارف غلامی به تمرینات این تیم خبر داد.
مدافع جنجالی تیم فوتبال استقلال که به دلیل فعالیت غیرحرفه ای در فضای مجازی تعلیق شده بود، در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شد.
مرتضی پورعلی‌گنجی در سال ۹۳ با رای کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد. او سپس از ایران به چین رفت و حالا که دوباره ایران بازگشته باید محرومیت خود را پشت سر بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ