رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ارتش را از جلوه‌های بازدارندگی، اقتدار، امنیت و سربلندی کشور دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های صهیونیستی به کاهش قدرت بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی و افزایش قدرت نیروهای حزب الله اشاره کردند.
رسانه‌های روسی اعلام کردند ارتش اوکراین بامداد امروز منطقه دونتسک را با گلوله‌های خوشه‌ای بمباران کردند.
پدافند هوایی ارتش سوریه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف پایتخت این کشور را دفع کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از درگیری میان فلسطینیان و شهرک‌نشینان صهیونیست، ورودی‌های روستای برقه در شرق رام الله را مسدود کرد.
دفتر ریاست جمهوری نیجر اعلام کرد که ارتش این کشور در کودتای گارد ریاست جمهوری نیجر شریک نیست.
یک روز پس از تصویب لایحه «لغو برهان معقولیت» در کنست رژیم صهیونیستی، نظامیان ذخیره ارتش این رژیم تهدید خود در خصوص ترک خدمت نظامی را عملی کردند.
در ادامه تنش‌های مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی نظامیان ارتش این رژیم، گشتی ارتش لبنان را هدف بمب‌های دودزا قرار دادند.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، گفت: نیروی دریایی ارتش به ملت و کشور نشان داد که هر مأموریتی را مقتدرانه، سر بلند و عزتمندانه به پایان می‌رساند.
ارتش روسیه می‌گوید حمله موشکی گسترده ارتش اوکراین به مناطق مختلف این کشور را دفع کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
افسر بازنشسته ارتش آمریکا می‌گوید افسران و نظامیان اوکراین به علت نداشتن آموزش کافی، قادر به بهره‌مندی از توانایی و قدرت بمب‌های خوشه‌ای نیستند.
بنا به اعلام ارتش آلمان، هزاران نظامی دیگر اوکراینی طی سال میلادی جاری در این کشور آموزش می‌بینند.
جانشین فرمانده کل نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای چهارگانه ارتش به صورت شبانه‌روزی و با چشمان باز و بیدار در حال دفاع از مرزها و تمامیت ارضی کشور هستند.
جانشین فرمانده کل نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران، بسیج و سایر خادمان در عرصه دفاع کشور توانسته در دفاع از ایران اسلامی سر بلند باشند.
روزنامه یومیوری در گزارشی به نقل از یک منبع ناشناس دولتی اعلام کرد ارتش ژاپن مشغول آزمایش سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک متعلق به شرکت اسپیس ایکس است.
یوگنی پریگوژین، مدیر گروه نظامی واگنر، آخر ماه آوریل، وجود سه گروه به نام‌های فلیم (شعله)، استریم (جریان) و تورچ (مشعل) را تایید کرد. از ابتدای سال میلادی جاری گازپروم، ارتش خصوصی خود را تشکیل داده است.
رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی استونی اعلام کرد که اوکراین توان نفوذ به خطوط دفاعی روسیه را در ضد حملات اخیر خود نداشته است.
ارتش سودان نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را به نقض آتش‌بس موقت در سودان و اجرای عملیات نظامی در منطقه طویله واقع در ایالت دارفور شمالی متهم کرد.
منابع عبری از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز عملیاتی گسترده در مقابله به تشدید عملیات‌های مقاومتی در شمال کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به قتل «محمد هیثم التیمیمی» کودک ۳ ساله فلسطینی اذعان کرد و این تیرندازی را اشتباهی خواند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ضد حملات ارتش اوکراین، این کشور متحمل خسارات انسانی و تجهیزاتی فراوان شد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه نیروهای چهارگانه ارتش بر فراتر از مرزهای کشورمان اشراف دارند گفت: این کار بدون اینکه بخواهیم تعرضی به مرزهای دیگران داشته باشیم، انجام می‌شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کنند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کنند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ