ارتش سودان نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را به نقض آتش‌بس موقت در سودان و اجرای عملیات نظامی در منطقه طویله واقع در ایالت دارفور شمالی متهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
ارتش سودان اعلام کرد که مقر نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو معروف به حمیدتی در محله الریاض در شرق خارطوم را با پهپاد هدف قرار داده است.
منابع سودانی از تداوم درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان خبر دادند.
درگیری‌ میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان ادامه دارد.
در صدمین روز از درگیری میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، ارتش توانسته یک پهپاد نیروهای پشتیبانی سریع را سرنگون و مواضع این نیروها را بمباران کند.
منابع سودانی از نبرد سنگین توپخانه ای درمناطقی از سودان میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان و محمد حمدان دقلو خبر می دهند.
درگیری‌ها میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان همچنان ادامه دارد و ارتش سودان، نیروهای پشتیبانی سریع را به بمباران بیمارستانی در غرب خارطوم متهم کرده است.
همزمان با تداوم درگیری‌ها در سودان، ارتش این کشور از بازگشت هیئت مذاکره‌کننده ارتش به جده جهت مذاکره با نمایندگان نیروهای پشتیبانی سریع خبر داد.
درگیری در سودان در حالی ادامه دارد که شاهدان عینی از بمباران مواضع نیروهای پشتیبانی سریع از سوی جنگنده های ارتش این کشور خبر می دهند.
درگیری‌ها در سودان همچنان ادامه دارد و با تداوم بمباران مواضع نیروهای پشتیبانی سریع سودان از سوی جنگنده‌های ارتش این کشور، نیروهای پشتیبانی سریع از هدف قراردادن دو جنگنده ارتش خبر داده‌اند.
در پی توافق ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع در سودان، آتش‌بس دو روزه‌ای در این کشور اجرایی می‌شود.
در میان صدای شلیک گلوله و غرش هواپیما‌های جنگی گروهی از جوانان سودانی در حال بازی فوتبال در یک زمین خاکی در خارطوم پایتخت سودان هستند. سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان با نیرو‌های پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در خارطوم و سایر شهر‌های شمال و غرب کشور بوده است. تاکنون چندین بار آتش‌بس در سودان اعلام شده، اما طرف‌های درگیر بطور مداوم آن را نقض می‌کنند. درگیری‌های اخیر سودان تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ کشته برجای گذاشته و سازمان ملل اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار سودانی به کشور‌های همسایه پناه برده‌اند.
درگیری‌ها میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان جریان دارد.
ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان اعلام کردند که آماده تمدید توافق آتش‌بس جده هستند.
درگیری میان نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان امروز هم با وجود توافق آتش بس ادامه یافت.
در حالی که قرار است از شامگاه امشب آتش‌بس موقت ۷ روزه میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع سودان برقرار شود، درگیری‌ها ادامه دارد.
ارتش سودان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که توافق آتش‌بس میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع شامل موضوعات سیاسی نمی‌شود.
نمایندگان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع امروز شنبه در جده عربستان با هم گفتگو می‌کنند.
نیروهای پشتیبانی سریع در سودان امروز اعلام کردند که یک فروند جنگنده متعلق به ارتش این کشور را سرنگون کرده‌اند.
ارتش سودان اعلام کرد که نیروهای پشتیبانی سریع به خانه افسران ارتش یورش برده و اعضای خانواده‌ آنها را بازداشت کردند.
نماینده سازمان ملل در سودان از موافقت فرماندهان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، انجام مذاکره در یک کشور ثالث خبر داد.
ارتش سودان با صدور بیانیه‌ای، نیروهای پشتیبانی سریع را به اتخاذ سیاست «زمین سوخته» و غارت محله‌های تجاری متهم کرد.
وزیر خارجه سودان گفت: ارتش سودان در حال بازپس‌گیری کنترل خود بر مناطقی است که نمایندگی‌های دیپلماتیک خارجی در آن مستقر هستند.
سخنگوی ارتش سودان از مقابله جدی ارتش با نیروهای پشتیبانی سریع خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ