رئیس فدراسیون تکواندو گفت: کیفیت رقابت‌های انتخابی به قدری خوب بود که بچه‌ها 80 درصد راه موفقیت در مسابقات جهانی را طی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراط‌گرایی سیاسی در والدین باعث باعث محدود شدن روابط عمیق کودکان با همسالان می‌شود و اینگونه والدین هم معمولا دوری از کودکانی که والدینشان مخالف با عقاید آن‌ها هستند را مفید و لازم می‌دانند. اینگونه کودکان معمولا در بزرگسالی یا همان کودکی نمی‌توانند عصبانیت خود را کنترل کنند و نظرگاه‌های مختلف برای آن‌ها قابل درک نیست و این باعث می‌شود که ترس از این پیدا کنند که نمی‌توانند احساسات خود در جمع را کنترل کنند.
پیتزای نارنجکی به مراتب برای همه هیجان‌انگیزتر از نوع معمول آن است. این نوع پیتزا‌ها برای مهمانی‌ها به‌خصوص تولد بچه‌ها ایده‌آل هستند.
برخی از کودکان به طور غریزی گاز می‌گیرند، چون آن‌ها توانایی کنترل خود را ندارند. برای مثال، وقتی مارکوس ۳ ساله بود عروسک خواهر ۲ ساله‌اش، جی نا، را می‌گرفت، اولین واکنش او این است که گازش بگیرد و عروسکش را پس بگیرد. او مکث نمی‌کند تا درباره دیگر شیوه‌ها فکر کند و یا نتیجه اعمالش را ببیند، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا کودکان ممکن است گاز بگیرند.
مربی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک گفت: شرایط جسمانی ملی‌پوشان عالی و مطلوب است، اما به دلیل لغو پیاپی اعزام‌ها، به لحاظ روحی و روانی صفر هستند.
تهیه مواد کاکولی انقدر راحت است که همین امروز می‌توانید دست به کار شوید و یک کاکولی بپزید، یک میان‌وعده جذاب که هم کودکان دوست دارند و هم بزرگسالان. میان‌وعده سالمی که سرشار از انرژی است و جایگزین خوبی برای هله‌هوله‌های بازار است. اما این کاکولی به چه موادی نیاز دارد؟
مهدی رجب‌زاده اعلام کرد مدیریت باشگاه فجرسپاسی با او برای تمدید قرارداد صحبت کرده است.
ورزش وسواس‌گونه که به آن ورزش اجباری و بی‌اشت‌هایی ورزشی نیز می‌گویند یک وسواس و الزام بی‌اختیار برای ورزش و تمرین‌کردن است که منجر به آسیب و بیماری شده و باعث می‌شود فرد تمام فعالیت‌های تحصیلی یا کاری و حتی خانواده و دوستان را فدای ورزش‌کردن کند. این مدل ورزش‌کردن هیچ لذتی برای کودک ندارد؛ اما احساس می‌کند مجبور است تمرینات سخت ورزشی را انجام بدهد و اگر نتواند این کار را انجام بدهد احساس گناه یا اضطراب خواهد کرد.
مدافع استقلال خوزستان می‌گوید هنوز صعودشان به لیگ برتر قطعی نشده و شاید هزار اتفاق رخ دهد.
مهدی فنونی زاده به جز داوری غرور را از عوامل شکست استقلال به پرسپولیس می‌داند.
توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از باخت 3-1 مقابل ماینتس به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و گفت عدم جنگندگی و خستگی مفرط دلایل باخت بایرن در این مسابقه بوده است.
محمد خرمگاه مربی فولاد با حضور در نشست مطبوعاتی اعلام کرد که انتظار بیشتری از بازیکنان تیمش دارد.
اصلاً دقت کردید؟ همه دانش آموزان کلاس دارند ترانه را حفظ هستند. یعنی بارها و بارها شنیده اند و زمزمه کرده اند و خوانده اند و اینک در کلاس، یک بار دیگر هم می خوانند. می فهمید معنایش چیست؟ معنایش این است که جامعه حال و هوایی دارد که مسؤولان از آن به کلی بی خبرند.
کریستیانو رونالدو با انتشار تصاویری از اولین حضور در لباس النصر، پیروزی تیمش را تبریک گفت.
یک روانشناس کودک و نوجوانان با بیان اینکه خطا کردن امری طبیعی برای کودکان محسوب می‌شود، گفت: اگر کودکان خطا نکنند تجربه کسب نخواهند کرد، البته در صورت تکرار خطا و یا انجام کار‌های خطرناک باید جلوی کودک گرفته شود، اما با روش‌های نرم.
یکی از دلایل نمایش خوب ما، کیفیت زمین بود. اگر کیفیت لیگ یک پایین است، چون کیفیت زمین پایین است.
گلر پرسپولیسی‌ها می‌گوید قبل از بازی با ون‌پارس به بازیکنان هشدار داده است که حریف را دست کم نگیرند.
ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران در رقابتهای جام جهانی معتقد است تیم کشورمان شایستگی قهرمانی در این رقابتها را داشت که بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد.
پیش از آغاز دیدار آرژانتین و استرالیا لیونل مسی با کودکانی که برای مراسم آغازین بازی با تیم وارد زمین می‌شوند، دست داد. واکنش آن‌ها به این اتفاق را ببینید:
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از پیروزی مقابل لهستان می‌گوید آرژانتین استحقاق صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را داشته است.
جان هردمن، سرمربی کانادا، می‌گوید بعد از شکست 1-0 مقابل بلژیک به بازیکنانش گفته ناراحت نباشند چرا که در بازی بعدی دمار از روزگار کرواسی درخواهند آورد.
کوچه‌های شماره بالای کرناچی یکی از محروم‌ترین مناطق کلانشهر کرمانشاه است، کوچه‌های شماره بالا یعنی هرچقدر به انتهای شهرک و رودخانه نزدیک‌تر می‌شویم و کوچه‌ها به ۱۱۹ و ۱۲۰ تا ۱۲۴ می‌رسد. از یک جایی پایین‌تر که دیگر خبری از کوچه هم نیست جایی مثل یک دشت که آنقدر فاضلاب به آن ریخته شده که در گوشه و کنارش نیزار تشکیل شده و آلونک‌ها به صورت پراکنده ساخته شده‌اند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 6-2 تیمش مقابل ماینتس در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد، اما با تمام توان برای کسب مدال تلاش خواهم کرد.
سرمربی استقلال ملاثانی می گوید طی اردوی کرج، اهدافمان را ترسیم کردیم و روی ساختار و تاکتیک تیم‌مان خیلی کار کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ