کریستیانو رونالدو با انتشار تصاویری از اولین حضور در لباس النصر، پیروزی تیمش را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - کاپیتان‌ تیم ملی‌ والیبال ژاپن گفت: دیدار سختی مقابل تایلند داشتیم اما خوشحالیم که توانستیم این رقابت‌ها را با برد شروع کنیم.
محبی یادآور شد: سلبریتی‌ها باید مراقبت کنند و مثل خانم صمدی که اخیرا برای ایشان رای صادر کردند، این حکم عالی است. به اعتقاد من این مدل احکام را باید قضات بدهند که سلبریتی‌ها دیگر به ذهنشان نزند که خلاف آرمان‌های یک ملت حرکت کنند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل استون‌ویلا به ستایش از شاگردانش پرداخت و گفت آن‌ها سه امتیاز شیرین به دست آوردند.
اظهارات خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، در نشست خبری روز گذشته رضایت خاطر مدیران این باشگاه را به همراه داشته است.
طارمی: این اردو عالی بود، باید با برزیل بازی کنیم
ذوب آهن موفق شد با غلبه بر نساجی سال را با رتبه تک‌رقمی به پایان برساند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با گفتن کلمه "براوو" از عملکرد شاگردانش در دربی اصفهان تمجید کرد.
حمید مطهری می‌گوید توجیه و بهانه‌ای برای شکست مقابل ملوان ندارد و خود را مستحق جریمه می‌داند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که مذاکرات با هیئت عمانی مثبت و درباره پرونده مسائل انسانی بود.
کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری امروز خود گفت که کیلیان امباپه دیگر جام جهانی را فراموش کرده و نیمار و لیونل مسی هم به گرمی از او استقبال کردند.
با سوت‌های بی‌نقص و پرچم‌های دقیق، محمدحسین زاهدی فر نقش یک ستاره را در شهرآورد ایفا کرد.
دیدیه دشان در نشست خبری بازی با مراکش ضمن تمجید از بازی دفاعی حریف گفت که تلاش می کنند فردا دروازه این تیم را باز کنند و کاملا آماده این چالش هستند.
ممفیس دپای می‌گوید از حذف هلند خیلی ناراحت است اما اعضای این تیم باید به خودشان افتخار کنند.
رفیعی آتانی با ذکر اینکه اغتشاشات اخیر از سوی مقامات عالی نظام به ویژه مقام معظم رهبری پیش‌بینی شده بود، افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال همراه کردن دانشجویان با اراذل و اوباش خود بود و می‌خواست آنها را به عنوان مخالفان نظام معرفی کند که در نهایت عدم همراهی دانشجویان و دانشگاهیان ما نقشه آنها را با شکست روبه‌رو کرد.
نایب قهرمان پیشین کشتی جهان اعتقاد دارد، کشتی‌گیری مانند حسن یزدانی نباید در مصاف با حریفی چون دیوید تیلور اینقدر راحت خاک شود و امتیاز بدهد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به پیروزی این تیم مقابل اروگوئه واکنش نشان داد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد از مدیران باشگاه قدردانی کرد و گفت از فعالیت توپچی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی راضی است.
دولت سیزدهم حمایت از پیشران‌های اقتصادی را مدنظر قرار داد و کنترل تورم را به عنوان یک وظیفه مهم برای خود تعریف نمود و توانست با توسعه روابط خارجی با کشور‌های منطقه و فرامنطقه‌ای و افزایش درآمد‌ها، مانع خلق پول شود؛ نتیجه این اقدامات این شد که شیب تورم کاهش یابد و تورم ۶۰ درصدی به ۴۰ درصد برسد.
دولت سیزدهم حمایت از پیشران‌های اقتصادی را مدنظر قرار داد و کنترل تورم را به عنوان یک وظیفه مهم برای خود تعریف نمود و توانست با توسعه روابط خارجی با کشور‌های منطقه و فرامنطقه‌ای و افزایش درآمد‌ها مانع خلق پول شود نتیجه این اقدامات این شد که شیب تورم کاهش یابد و تورم ۶۰ درصدی به تورم ۴۰ درصد برسد.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه برداری، بازی‌های کشورهای اسلامی را محکی خوب برای کادر فنی و یک رویداد تدارکاتی عالی برای حضور قدرتمندانه در جهانی کلمبیا دانست.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی برابر استقلال گفت: بازی با استقلال یک دیدار کلاسیک و عالی بود.
صادرات گاز روزانه روسیه به مشتریان خارجی بزرگ، با تصمیم گازپروم برای توقف عرضه به خریداران متعدد، از ابتدای ژوئن تاکنون به پایینترین میزان از سال ۲۰۱۴ رسیده است.
سازمان سینمایی: فعالیت شورای عالی سینِما در دولت‌های یازدهم و دوازدهم منحل و تعطیل شده بود. نخستین بار در دولت دهم شورای عالی سینما تشکیل شد که پس از مدتی در دولت‌های یازدهم منحل و موجودیت و مصوبه آن ملغی و باطل شده بود... هیچ مستنداتی در مصوبات دولت پیشین مبنی بر تصویب انحلال شورای عالی سینما نیست و اگر چنین مصوباتی که قاعدتاً باید به تایید رئیس جمهور وقت به عنوان رئیس شورای عالی سینما می‌رسیده، وجود دارد، «تابناک» امیدوار است این مستندات منتشر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ