کوچه‌های شماره بالای کرناچی یکی از محروم‌ترین مناطق کلانشهر کرمانشاه است، کوچه‌های شماره بالا یعنی هرچقدر به انتهای شهرک و رودخانه نزدیک‌تر می‌شویم و کوچه‌ها به ۱۱۹ و ۱۲۰ تا ۱۲۴ می‌رسد. از یک جایی پایین‌تر که دیگر خبری از کوچه هم نیست جایی مثل یک دشت که آنقدر فاضلاب به آن ریخته شده که در گوشه و کنارش نیزار تشکیل شده و آلونک‌ها به صورت پراکنده ساخته شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا؛ مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟! نباید بچه‌شان را به آمریکا بفرستند و یا اگر فرستادند یک اعلام برأت کنند و بگویند این‌ها از ما نیستند.
نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا؛ مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟! نباید بچه‌شان را به آمریکا بفرستند و یا اگر فرستادند یک اعلام برأت کنند و بگویند این‌ها از ما نیستند.
عکس‌هایی را که در این‌جا ملاحظه می‌کنید، یک عکاس فرانسوی در سال ۱۹۱۲ میلادی ثبت کرده است.
در این‌جا عکس‌هایی کمتردیده شده از یکی از بانفوذترین رجال دوران قاجار را خواهید دید.
در این‌جا ده تصویر برگزیده‌ای را مشاهده می‌کنید که معمارانی از سراسر جهان با استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی خلق کرده‌اند. هدف این تصاویر نشان دادن تاثیر هوش مصنوعی بر آیندۀ بشر است.
در اینجا سه عکس تاریخی از خیابان فردوسی یا علاءالدوله را می‌بینید که در اواخر دورۀ قاجار یا اوایل دورۀ پهلوی ثبت شده‌اند. (این عکس‌ها در اصل سیاه و سفید بوده‌اند و در این‌جا با استفاده از نرم‌افزار به صورت رنگی درآمده‌اند).
تجریش از قدیمی‌ترین میدان‌های تهران است. در این‌جا عکسی جالب و کمتر دیده شده از میدان تجریش در سال ۱۳۱۰ یعنی ۹۲ سال قبل را مشاهده کنید.
«فیلیمو، هر روز بدتر، مستهجن‌تر و بی‌قاعده‌تر از دیروز! بی‌قانونی و گردن فرازی بعضی‌ها تمامی ندارد»، اما به نظر می‌رسد عدم تمرکز مسئولین این حوزه بر اجرای درست قانون و پاسکاری ایشان با یکدیگر فضایی را برای فرار سکویی متخلف فراهم کرده است و جای تعجب این‌جا است که سریالی فاقد مجوز و مروج فرهنگ بی‌بند و باری هنوز در تابلو‌های تبلیغات شهری تهران خودنمایی می‌کند و نه سازمان زیباسازی تهران مسئولیت آن‌را می‌پذیرد و نه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!
کاربری‌اش باعث شده تا عجیب و باورنکردنی باشد. اینجا قدیمی‌ترین صندوق امانات تاریخی جهان است. تمام اتاق‌هایی که در فیلم می‌بینید جایی برای نگهداری اشیاء قیمیتی یا غلات و آذوقه بوده‌است. کسی این‌جا زندگی نمی‌کرده و قلعه با سربازان زیادی که داشته به شدت محافظت می‌شده است. تعداد اطاق‌ها و حجره‌ها به ۴۶۸ تا می‌رسد و این نشان می‌دهد چه تجارت عظیمی در منطقه جریان داشته‌است.
فان‌فار با داشتن وسایل بازی متنوع و اسباب‌بازی‌های لوکس برقی مکان محبوب بازی برای بچه‌ها و بزرگ‌تر‌ها به حساب می‌آمد و استقبال اهالی پایتخت از این شهربازی بی‌نظیر بود، به طوری که به گفته اهالی قدیمی ونک، این محدوده در دهه ۴۰ روز‌های شلوغی را تجربه می‌کرد و یکی از ایستگاه‌های معروف سرگرمی و تفریح مردم بود.
در این‌جا چهار مورد از کشفیات باستان‌شناسی در سال ۲۰۲۲ را مرور خواهیم کرد که به واسطۀ جنبه‌های تاریک و حتی ترسناکشان از سایر یافته‌ها متمایز بودند.
من حرفم این است که باید کار کنیم. هرکسی در حیطه خودش باید خیلی کار کند. کاری که مثل همان ژاپنی‌ها باشد. باید برای آینده برنامه داشت. به نظرم غر زدن کاری را پیش نمی‌برد. فحش دادن کاری را پیش نمی‌برد. چیزی که من در همین دانشگاه خودمان [شریف]دیدم. این بچه‌ها واقعاً به‌قدری عزیز و محترم‌اند که حد ندارد. اما در آن دوره انگار آدم‌های دیگری شده بودند. تردیدی نیست که حتماً عوامل روانی و شواهدی دیدند که این‌قدر عصبانی شدند و به آن نقطه رسیدند. ولی این‌ها هیچ‌کدام کار را در کشور درست نمی‌کند.
سرمربی اتلتیکو مادرید تاکید کرد که هیچ یک از بازیکنان این تیم تا کنون درخواست جدایی نداده اند.
تردو با اشاره به این که این هواپیما با «موشک‌های ایرانی سرنگون شد»، گفت که «ما این‌جا به دنبال برقراری عدالت برای قربانیان و خانواده‌هایشان هستیم.»
معاون ابومهدی المهندس که شاهد عینی اتفاقات شب شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس بوده است در روایت از اتفاقات شب شهادت گفت: یکی از بچه‌ها مرا صدا زد و گفت اینجا یک دست افتاده است که می‌گویند برای حاج قاسم است. همه چیز نشان می‌داد دست حاج قاسم است.
استاد حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دادستان اسبق کل کشور و دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
درست یک‌ سال بعد از آن روزهای سخت که می‌رفت حتی به پایان کار موریاسو در ژاپن بیانجامد، این مربی حالا به یک قهرمان تبدیل شده است.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه عظمت و قدرت ملت ایران دارد نمایان می‌شود گفت: موشکی با برد ۱۱ هزار کیلومتر، الان در زرادخانه ما موجود است نه اینکه بخواهیم تازه بسازیم. این‌ها پزش را می‌دادند که موشک قاره‌پیما دارند، بچه‌های ایران خودشان ساختند.
امام جمعه شیراز گفت: این جوان ایرانی است که ایران را قوی و قدرتمند می‌کند و رهبر عظیم الشان انقلاب فرمودند قدرت ایران به این جوانان است به این‌ها افتخار می‌کنیم و امروز علی‌رغم ترور‌ها و دشمنی‌های اسرائیل این فناوری بومی کشور ما شده و آنقدر جوان کارآمد و فهیم و توانمند داریم که نمی‌توانند با ترور هم به جایی برسند.
رهبر انقلاب اسلامی: افرادی که این جنایت‌ها را انجام می‌دهند چه کسانی هستند و از کجا دستور می‌گیرند؟ البته این‌ها قطعاً بچه‌ها و جوان‌های ما نیستند، باید عاملان این جنایت‌ها شناسایی شوند و هر کسی که ثابت شود در این جنایت‌ها همکاری داشته است، بدون تردید مجازات خواهد شد.
تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در صحبت هایی جنجالی گفت: این‌هایی که کف خیابان‌ها بودند نه اغتشاشگرند نه نمایندگان غرب‌اند نه مزدوران موساد؛ این‌ها بچه‌های کشورند. ما همه‌چیز را سیاسی کردیم و خودمان این بازی را شروع کردیم.
تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران گفت: این‌هایی که کف خیابان‌ها بودند نه اغتشاشگرند نه نمایندگان غرب‌اند نه مزدوران موساد؛ این‌ها بچه‌های کشورند. ما همه‌چیز را سیاسی کردیم و خودمان این بازی را شروع کردیم.
آیت الله علوی بروجردی گفت: آقا امام عسکری صلوات‌الله و سلامه‌علیه حق بزرگی به گردن ما دارند. معلم بزرگی برای ما هستند. یاد بگیریم با همه، حتی آن‌هایی که کج رفتند، حتی آن‌هایی که منحرف شدند، رهایشان نکنیم. بار‌ها گفته‌ام که ما برای همۀ این‌ها پدر هستیم. این‌ها بچه‌های ما هستند. علوی است؟ منحرف است؟ بی‌حجاب است؟ بسیار خوب! بچه‌های ما هستند یا نیستند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ