سرمربی استقلال ملاثانی می گوید طی اردوی کرج، اهدافمان را ترسیم کردیم و روی ساختار و تاکتیک تیم‌مان خیلی کار کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، سن بالای ۶۵ سال یا کمتر از ۴ سال بچه‌ها را خیلی مراقب باشند، کسانی که بیماری کلیوی، کبدی، قلبی، فشارخون و دیابت دارند آسیب پذیرتر هستند و باید بیشتر مراقبت کنند ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر که اوج گرما است سعی کنند در محیط به خصوص نور مستقیم آفتاب همراه با فعالیت بدنی پرهیز کنند حتی الامکان اگر کار واجب ندارند از خانه بیرون نروند و مراقبت کنند که آب بدن کم نشود.
برخی پیست‌های اسکی کشور که می‌توانند هم باعث رشد ورزش و افزایش مدال‌آوری برای ایران شوند، با بی‌تدبیری مسئولان و بی‌توجهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بدون تعیین تکلیف رها شده‌اند.
حسن صلواتی چند سالی است که با همراهی دوستان عکاس و هنرمندش یک حرکت جذاب را شروع کرده است؛ فروش عکس‌ها به نفع بچه‌های محروم! امسال هم سفره پیتزای آنها به عشق غدیر پهن شده است.
اگر واقعاً نگاه آقای ازغدی به مرگ و زندگی همان است که در گفتارش آمده است، چرا به جای ترغیب بچه‌های مردم به شرمساری از زنده بودن، شخص خودش پیشگام پذیرش مرگ نمی‌شود؟ ممکن است بگوید، چون بساط ترور در کشور جمع شده دیگر برای استقبال از مرگ کاری از وی ساخته نیست. این، ولی بهانه است. او اگر همین امروز راهی لبنان شود و با سلاحی در دست از خط مرزی به سوی سربازان اسرائیلی شلیک کند، بدون تردید با مرگ مورد نظر خود روبرو خواهد شد
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به دو دیدار سخت شاگردانش در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بچه‌ها روز به روز بهتر شده‌اند و امیدوارم به هدف‌مان یعنی حضور در جمع 4 تیم برتر برسیم.
برخی از کودکان به طور غریزی گاز می‌گیرند، چون آن‌ها توانایی کنترل خود را ندارند. برای مثال، وقتی مارکوس ۳ ساله بود عروسک خواهر ۲ ساله‌اش، جی نا، را می‌گرفت، اولین واکنش او این است که گازش بگیرد و عروسکش را پس بگیرد. او مکث نمی‌کند تا درباره دیگر شیوه‌ها فکر کند و یا نتیجه اعمالش را ببیند، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا کودکان ممکن است گاز بگیرند.
سالاد ماکارونی از آن سالاد‌های پرطرفداری است که هرکس بنا به سلیقه خود، یک دستورپخت خاص برایش دارد، اما تنوع رنگی این سالاد به کمک سبزیجات، هم جذابیت خاصی برای بچه‌ها دارد و هم مواد مغذی بیشتری به بدن می‌رساند؛ این شما و این دستوری از سالاد رنگارنگ ماکارونی.
توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از باخت 3-1 مقابل ماینتس به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و گفت عدم جنگندگی و خستگی مفرط دلایل باخت بایرن در این مسابقه بوده است.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: کیفیت رقابت‌های انتخابی به قدری خوب بود که بچه‌ها 80 درصد راه موفقیت در مسابقات جهانی را طی کردند.
اکران نوروزی 1402 با نمایش چهار فیلم «غریب»، «فسیل»، «عروس خیابان فرشته» و «بچه‌های طوفان» از امروز آغاز شد و بدین ترتیب سال اقتصادی تازه سینمای ایران از امروز کلید خورد؛ سالی که مسیری پرنشیب را پیش رو خواهد داشت، هرچند هنوز برای داوری پیرامون سال دشوار است.
خوراکی‌هایی همچون سیب، سیر، سنجد، سماق، سمنو و سرکه در سفره هفت سین به نوعی نماد‌های خاصی از سلامتی هستند که مصرف منظم از هر کدام در رژیم غذایی می‌تواند در سلامتی بدن نقش موثری داشته باشد.
محمد خرمگاه مربی فولاد با حضور در نشست مطبوعاتی اعلام کرد که انتظار بیشتری از بازیکنان تیمش دارد.
یک روانشناس کودک و نوجوانان با بیان اینکه خطا کردن امری طبیعی برای کودکان محسوب می‌شود، گفت: اگر کودکان خطا نکنند تجربه کسب نخواهند کرد، البته در صورت تکرار خطا و یا انجام کار‌های خطرناک باید جلوی کودک گرفته شود، اما با روش‌های نرم.
معاون ابومهدی از لحظه شهادت حاج قاسم روایتی تعریف کرد و گفت: در میان پیکر شهدا هر چه گشتم اثری از حاج قاسم نبود. کمی دورتر دست حاجی را وقتی دیدم دنیا روی سرم خراب شد بچه‌های عراقی منتظر بودن بگویم این دست حاج قاسم نیست. ترسیدم حتی به دست حاجی تعرض کنند و گفتم این تکه‌ای از قرآن است و آنرا برداشتم به داخل ماشین خودم بردم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ماست؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
رهبر انقلاب اسلامی: افرادی که این جنایت‌ها را انجام می‌دهند چه کسانی هستند و از کجا دستور می‌گیرند؟ البته این‌ها قطعاً بچه‌ها و جوان‌های ما نیستند، باید عاملان این جنایت‌ها شناسایی شوند و هر کسی که ثابت شود در این جنایت‌ها همکاری داشته است، بدون تردید مجازات خواهد شد.
بچه‌ها زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفتند، بدون هیچ ترس و اضطرابی عنوان کردند: پدرمان تاجر و ورزشکار معروفی است و ما در یکی از کشور‌های اروپایی به دنیا آمده‌ایم. پدرمان مرد خوبی است و مادرم نباید از او شکایت می‌کرد و او را به زندان می‌انداخت. از کار مادرمان بشدت ناراحت هستیم و به خاطر رفتارهایش دل‌مان نمی‌خواهد با او زندگی کنیم.
حسن عاملی امام جمعه اردبیل:مسئولان مدرسه نباید دانش‌آموزان را بدون اجازه والدین به مراسم می‌بردند. من با مسئولان اجرایی و مدیر‌های ارشد صحبت کردم و گفتم نهایت دقت را در این امور داشته باشند و گفتم هیچ‌کس نباید دستگیر شود، به هیچ‌کس نباید دست بزنند و هیچ‌کس نباید احضار شود. گفتم بچه‌ها هیچ تقصیری ندارند و اگر خانواده‌ای اعتراض کرده، برای دلسوزی بوده است که آن هم ایراد ندارد
سیدعلی کاشفی خوانساری، نویسنده و منتقد ادبی ادبیات کودک و نوجوان نوشت: خبر کوتاه و کوبنده بود. قرار است که کتابخانه‌های کانون را واگذار کنند. کانون بدون شک مهم‌ترین برند ایرانی در موضوع کودکان و نمادی از همه آن چیز‌هایی است که ما عمر خود را پای آن گذاشته‌ایم. ما نویسندگان کودک و نوجوان حتی اگر پای‌مان را هم در کانون نگذاشته باشیم، نسبت به کانون علاقه و حتی تعصب داریم. تعرض به کانون به معنای حمله به همه کسانی است که برای بچه‌ها می‌نویسند و می‌کوشند و می‌اندیشند.
ضرغامی گفت: آدم‌هایی که در گذشته بودند و خدمت کردند، فرقی نمی‌کند در دولت آقای روحانی و حتی دولت آقای احمدی‌نژاد و آقای خاتمی بوده باشند، اگر شایسته و سالم هستند، معاند و فتنه‌گر نیستند هیچ اشکالی ندارد، کار کنند. از طرفی، به دولت فشار می‌آورند چرا از بچه‌های جزب‌اللهی انتصاب نمی‌کنید. نمی‌شود که یک فرد بدون تجربه مدیریتی را در مسؤولیت بالا گذاشت.
«م. ی» مادر یکی از بچه‌های اوتیستیک که درباره وجود مراکز بی‌شمار و غیرمجاز نگهداری بچه‌ها اطلاعاتی دارد و از سهل‌انگاری خانواده‌ها نگران است، می‌گوید: «مادر‌هایی که ناچار هستند فرزندشان را به این مراکز بسپارند می‌گویند که بار‌ها شاهد آثار کبودی و زخم روی بدن فرزندشان بودند و زمانی که علت را از مرکز می‌پرسند به آن‌ها می‌گویند که پا یا دست بچه به لبه استخر خورده و هزاران بهانه دیگر می‌آورند.
آدم از ساختمان‌هایی که در روستا‌های خوش آب و هوای ایران می‌سازند، حیرت می‌کند، اگر این رفاه نیست پس چیست؟ / فضای مجازی را طوری بارآورده اند که کسی جرأت نکند در آن از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بگوید / در اروپا هم بچه‌ها مجاز نیستند بدون حضور والدین پای اینترنت به همه سایت‌ها و شبکه‌ها دسترسی داشته باشند
خیلی از بچه‌های «بدوک» شهر را از نزدیک ندیده بودند، مثلاً وقتی بچه‌ها را به ساختمان آوردم، از پله‌ها که بالا آمدند؛ به دیوار چسبیدند چون فکر می‌کردند پله می‌ریزد، این فضای ساختمان برای آنها جذاب بود. طبیعت خشن در «بدوک» خودش یک کاراکتر است و کاربرد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ