گلر پرسپولیسی‌ها می‌گوید قبل از بازی با ون‌پارس به بازیکنان هشدار داده است که حریف را دست کم نگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم آن کیفیتی که بچه‌ها و کادر فنی و مسئولان دوست دارند، در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شکل بگیرد و دوباره اتفاقاتی مشابه دوره قبلی بیفتد.
به بچه‌ها گفتم همیشه ما عزیزترین‌ها را از دست دادیم و ادامه دادیم؛ پس باید کاری کنیم که روحش شاد باشد...
ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: امید به قهرمانی و قهرمان شدن در بچه‌ها زنده شده تا در جام ملت‌ها اتفاقات خوبی رقم بخورد.
مربی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک گفت: شرایط جسمانی ملی‌پوشان عالی و مطلوب است، اما به دلیل لغو پیاپی اعزام‌ها، به لحاظ روحی و روانی صفر هستند.
دیه‌گو سیمئونه گفت که حضور انبوهی از کودکان در محل تمرین امروز اتلتیکو باعث ایجاد انگیزه بیشتر در میان بازیکنان این تیم شده است.
توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از باخت 3-1 مقابل ماینتس به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و گفت عدم جنگندگی و خستگی مفرط دلایل باخت بایرن در این مسابقه بوده است.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: کیفیت رقابت‌های انتخابی به قدری خوب بود که بچه‌ها 80 درصد راه موفقیت در مسابقات جهانی را طی کردند.
یک نفر نوشته انگار عمدی در گرفتنِ عکس‌های بد وجود دارد: خیلیییی مزخرفهههههه این کارشون! یادمه با یکی از بچه‌ها شرط بندی کرده بودیم سر اینکه ریشامونو حتی خط هم نندازیم و یه مدت بذاریم همینجور باشه. رفتم برا کارت ملی با یه پیراهن فوق گشاد زشت. خانومه گفت بشین عکس بگیرم، گفتم چی؟ گفت بشین عکس بگیرم. گفتم بابا جان من عکس همرامه. گفت نه! و اینگونه شد که عکس کارت ملیم با طالبان در رقابته…»
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
جلیلی پاسخ بی ربطی به سوال دانشجویی که گفت «اگر مسمومیت‌ها کار خودتان نیست پس خیلی بی عرضه اید که نمی‌توانید امنیت را تامین کنید» داد. وی بیان کرد: «هماوردی تمدنی» در حال شکل گرفتن است!
«دخترم دیشب اومد گفت بابا توو مدرسه ما بوی گازوئیل میاد. گفتم تو مگه می‌دونی اصلا گازوئیل چه بویی میده؟، گفت یه بوی گندیده مثل دود گازوئیل. تعجب کردم و چیزی نگفتم. امروز متوجه شدیم بعضی بچه‌ها حالشون بد شده و ما هم اومدیم دخترمون رو بردیم خونه.»
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: روز قبل از برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ در جلسه به بچه‌ها گفتم که اگر بخواهند می‌توانند با تلاش، غیرممکن را ممکن کنند.
کریستیانو رونالدو با انتشار تصاویری از اولین حضور در لباس النصر، پیروزی تیمش را تبریک گفت.
این کارشناس تغذیه گفت: البته مضرات پفک فقط به کالری بالا و بی اشتها کردن کودکان محدود نمی شود و چربی و کربوهیدرات ناسالم موجود در آن است که برای کودکان مضر است.
یک روانشناس کودک و نوجوانان با بیان اینکه خطا کردن امری طبیعی برای کودکان محسوب می‌شود، گفت: اگر کودکان خطا نکنند تجربه کسب نخواهند کرد، البته در صورت تکرار خطا و یا انجام کار‌های خطرناک باید جلوی کودک گرفته شود، اما با روش‌های نرم.
کریم بنزما، ستاره مصدوم فرانسه، در حمایت از بازیکنان تیم ملی این کشور پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و گفت خروس‌ها به یک قدمی مقصد رسیده‌اند.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از پیروزی مقابل لهستان می‌گوید آرژانتین استحقاق صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را داشته است.
حمید سجادی وزیر ورزش برتری تیم ملی مقابل ولز را تبریک گفت و از ملی‌پوشان تشکر کرد.
جان هردمن، سرمربی کانادا، می‌گوید بعد از شکست 1-0 مقابل بلژیک به بازیکنانش گفته ناراحت نباشند چرا که در بازی بعدی دمار از روزگار کرواسی درخواهند آورد.
متهم گفت: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آن‌ها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم. بعد از دریافت پول ۲۰ میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌دهد که تهدیدش می‌کند. من دارویی به بچه‌ها ندادم و آن‌ها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آن‌ها داروی دیازپام دادم. مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌توانم به آن‌ها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد، اما با تمام توان برای کسب مدال تلاش خواهم کرد.
حسن عاملی امام جمعه اردبیل:مسئولان مدرسه نباید دانش‌آموزان را بدون اجازه والدین به مراسم می‌بردند. من با مسئولان اجرایی و مدیر‌های ارشد صحبت کردم و گفتم نهایت دقت را در این امور داشته باشند و گفتم هیچ‌کس نباید دستگیر شود، به هیچ‌کس نباید دست بزنند و هیچ‌کس نباید احضار شود. گفتم بچه‌ها هیچ تقصیری ندارند و اگر خانواده‌ای اعتراض کرده، برای دلسوزی بوده است که آن هم ایراد ندارد
زن سارق گفت: با مادران کودکان رابطه برقرار می‌کردم تا به فرزندانشان نزدیک شوم و در ازای ۲۰۰ هزار تومان گوشواره بچه‌ها رو می‌دزدیم.
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان گفت: مطمئن باشید با حفظ این بچه‌ها، تکواندو ما به روزهای اوج خود باز می‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ