کاردار سفارت ترکیه در قاهره اعلام کرد که مصر برای شهروندان ترکیه امکان سفر به بدون روادید را تسهیل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان فضایی روسیه اعلام کرد ابزارهای علمی فضاپیمای خودکار لونا۲۵ برای نخستین بار فعال شده اند. این فضاپیما هم اکنون در مسیر خود به سمت ماه قرار دارد.
سرگئی لاوروف پس از ۱۳ سال و برای نخستین بار پس از آخرین سفر خود به کنیا در سال ۲۰۱۰، وارد نایروبی پایتخت این کشور شد.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
برای نخستین بار پس از ۵ سال، نخست‌وزیر ژاپن به منظور پیگیری اهداف امنیتی و اقتصادی به کره‌جنوبی سفر کرده است.
وزیرخارجه سوریه که امروز برای نخستین بار طی ۱۲ سال اخیر به مصر سفر کرده، پشت درهای بسته با همتای مصری خود دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه سوریه در نخستین سفر خود به مصر از زمان آغاز بحران و توطئه خارجی علیه کشورش، قرار است امروز راهی پایتخت مصر شود.
رئیس جمهور روسیه در سفری غیرمنتظره به ماریوپل، برای نخستین بار از آغاز جنگ اوکراین، از منطقه دونباس بازدید کرد.
رئیس جمهور اوکراین برای نخستین بار پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، امروز (چهارشنبه) به انگلیس سفر می‌کند.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای نخستین بار از زمان آغاز به کار کابینه جدید نتانیاهو، امروز به آمریکا سفر خواهد کرد.
همزمان با سفرهای تحریک‌آمیز مقامات غربی به تایوان، هیئتی بلندپایه از استرالیا برای نخستین بار در سال‌های اخیر به این جزیره سفر خواهد کرد.
نخست وزیر عراق فردا چهارشنبه برای نخستین بار به کویت سفر می کند.
منابع عبری از سفر «ایال گرینباوم» افسر ارشد نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به بحرین، برای نخستین بار خبر دادند.
دفتر مطبوعاتی رئیس‌جمهور کلمبیا اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور برای نخستین بار به ونزوئلا سفر خواهد کرد.
برای نخستین بار یک کشتی فله بر که بخشی از انرژی خود را با نیروی باد تامین می کند، سفر خود را به مقصد بندر نیوکسل در انگلیس آغاز کرده است.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
معاون امور تخصصی قرارگاه خاتم گفت: استفاده از پهپاد برای عکس برداری برای اولین بار در سال ۶۷ و استقرار نیمی از نیروهای آتشبار در مواضع عقب برای کاهش تلفات از دیگر خلاقیت‌ها در«والفجر ۸» بود.
عبدالله بن زاید برای نخستین بار در تاریخ امارات، عصر امروز به سرزمین های اشغالی سفر کرد.
یک منبع دیپلماتیک مصری اعلام کرد: عبدالفتاح السیسی فردا سه‌شنبه در سفری رسمی برای نخستین بار از زمان دوران ریاست جمهوری خود به قطر می رود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: قطارها از شهرهای مختلف کشور عازم شهرهای مرزی می‌شوند. نخستین بار قطار مسیر زاهدان _ خرمشهر را راه اندازی کردیم.
برای نخستین بار پس از سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایپه، دو کشتی جنگی آمریکا از تنگه تایوان عبور کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ