عبدالله بن زاید برای نخستین بار در تاریخ امارات، عصر امروز به سرزمین های اشغالی سفر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیرو سفر اخیر وزیر امور خارجه کشورمان به امارات و موافقت حکام امارات 21 زندانی ایرانی از امارات به کشور بازگشتند.
بر اساس این گزارش وزیر امور خارجه عمان قرار است بعد از ظهر امروز با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران دیدار و رایزنی کند .
به دنبال سفر وزیر امور خارجه کشورمان به امارات و رایزنی با مقامات اماراتی، ۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در آن کشور مورد عفو قرار گرفتند.
وزیر خارجه عمان به رام الله رفت و مورد استقبال مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین قرار گرفت.
رسانه‌های اسرائیل شامگاه دوشنبه اعلام کردند «وزیر خارجه عمان» در حال آماده‌سازی مقدمات برای سفر به فلسطین است. هیچ روابط دیپلماتیک رسمی بین عمان و اسرائیل وجود ندارد، اگرچه پس از امارات، بحرین، مراکش و سودان، کشور بعدی است که به احتمالا به توافقنامه ابراهیم با اسرائیل بپیوندند.
وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که معاون وزیر خارجه این کشور در امور خاورمیانه و آفریقا به امارات سفر می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین برنامه از سفر خود به کشور امارات با سفر به دبی، از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین برنامه از سفر خود به کشور امارات با سفر به دبی، از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به امارات متحد عربی با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با رئیس دولت امارات مراتب دعوت رئیس جمهور کشورمان از رئیس دولت امارات جهت سفر به ایران را به وی ابلاغ کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با رئیس دولت امارات مراتب دعوت رئیس جمهور کشورمان از رئیس دولت امارات جهت سفر به ایران را به وی ابلاغ کرد.
معاون وزیر امور خارجه نوشت: در چارچوب تحکیم سیاست همسایگی و در راستای استمرار رایزنی‌های سیاسی با همسایگان، به امارات متحده عربی سفر کردم تا درباره ارتقای همکاری‌های دوجانبه و بررسی مسایل منطقه‌ای با مقام‌های این کشور گفتگو کنم.
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت این رژیم در ترکمنستان، به عشق آباد سفر کرد.
وزیر خارجه عربستان امروز وارد دمشق شد.
فصیل مقداد امروز به دعوت فیصل بن فرحان، همتای عربستانی اش وارد فرودگاه جده شد. این اولین سفر یک وزیر خارجه سوریه به عربستان از سال ٢٠١١ و زمانی است که جنگ سوریه آغاز شد.
وزیر خارجه امارات در جریان سفر به یونان موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی و تجاری را با نخست‌ وزیر این کشور، مورد رایزنی قرار داد.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در خصوص سفر شمخانی به امارات و عراق در صفحه توییتر خود نوشت: «سفر دریابان شمخانی به امارات و عراق در چارچوب مناسبات موجود امنیتی انجام می‌شود. پدیده جدیدی نیست. نماینده وزارت خارجه در سفر‌ها همراه ایشان است. در سیاست خارجی هماهنگی وجود دارد. همه چیز در چارچوب نظام و زیر نظر رئیس جمهور است. هماهنگی وجود دارد. دشمنان بدانند، اختلافی نیست.»
وزارت خارجه آمریکا در پی سفر مقام وزارت خزانه داری این کشور به امارت برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی گفت وگو کرد.
همزمان با سفر نتانیاهو به پاریس، کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه به عربستان سعودی و امارات متحده عربی سفر کرده است. کولونا، روز چهارشنبه وارد ریاض شد و پنجشنبه با محمد بن سلمان، ولیعهد و حاکم بالفعل عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد. به نوشته خبرگزاری رسمی عربستان سعودی موضوع گفتگو‌های وزیر خارجه فرانسه با ولیعهد عربستان، تقویت همکاری‌های دوجانبه در همه حوزه‌ها و موضوع‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بود. رسانه‌های سعودی جزییات بیشتری از گفتگو‌های کولونا و بن‌سلمان ارایه نکرده‌اند.
وزیر خارجه عمان با ثانی الزیودی وزیر بازرگانی امارات که به مسقط سفر کرده است دیدار و گفتگو کرد.
دومین سفر وزیر خارجه امارات به دمشق و دیدار او با بشار اسد همزمان با خیز ترکیه برای همگرایی با سوریه، به شدت نگرانی کاخ سفید را به دنبال داشته است.
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در سفر به امارات متحده عربی با عبدالله بن زاید آل نهیان همتای اماراتی خود دیدار کرد.
وزیر امور خارجه امارات که برای اولین بار به اراضی اشغالی فلسطین سفر کرده است، با رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات قرار است هفته آینده در سفر به اراضی اشغالی با مقامات این رژیم دیدار و گفتگو کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ