برای نخستین بار پس از سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایپه، دو کشتی جنگی آمریکا از تنگه تایوان عبور کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو صحنه جنجالی در محوطه جریمه پرسپولیس، قضاوت اشکان خورشیدی را تحت تاثیر خود قرار داده است.
نیروی دریایی ارتش کره جنوبی اغلب برای عقب راندن کشتی‌ها و قایق‌های کره شمالی که از مرز دریایی بین دو کشور عبور می‌کنند، شلیک هشدار انجام می‌دهد. سئول دولت پیونگ یانگ را مقصر حمله به یک کشتی خود در سال ۲۰۱۰ می‌داند که در جریان آن ۴۶ ملوان کشته شدند، اما کره شمالی مسئولیت آن را رد می‌کند.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ملوان یک رده در جدول رده بندی صعود کرد و جای استقلال را قبل از دیدار برابر آلومینیوم گرفت. حالا امید آنها به پیروزی آلومینیوم برابر آبی‌هاست.
استقلال با دو گلی که در بازی با گل گهر به ثمر رساند، شمار گل های خود را در دور برگشت و در 7 بازی به عدد 16 رساند و از رکورد دور رفت عبور کرد.
کارشناس فوتبال ایران تقابل پرسپولیس و سپاهان گفت: شک ندارم مورایس دنبال گلزنی حداقلی و سپس مراقبت از گل خواهد بود. آقای گل محمدی هم تاکتیک بازی مالکانه را باز هم پیاده خواهد کرد.
علیرضا بیرانوند شانس اول دستیابی به جایزه دستکش طلایی لیگ برتر ایران محسوب می‌شود.
مربی تیم فوتبال هوادار چند بار طی کنفرانس خبری تاکید کرد که دیدار برابر چادرملو برای آنها سخت و دشوار خواهد بود.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته 35و تا پایان 23 آذرماه، از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
دو خودروساز بزرگ کشور با هم‌سو کردن راهبرد‌ها و رویکرد‌ها در موضوعات مختلف از جمله تولید و عرضه خودرو، موفق شدند، ۱۶ آذرماه با عرضه ۸۰۰ هزار دستگاه از ابتدای سال از مجموع عرضه سال گذشته عبور کنند.
کیلیان امباپه بار دیگر ستاره فرانسه بود و توانست با دو گل خود راه صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی را هموار کرد.
روزنامه اوجوگو پرتغال نوشت که مدیران پورتو تلاش خود را برای تمدید قرارداد طارمی آغاز کرده‌اند.
دو تیم سرخپوش بیست و دومین دوره لیگ برتر در شرایطی عصر یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت که با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این دیدار بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
وزارت دفاع تایوان از شناسایی ۳۱ جنگنده و چهار کشتی جنگی چین در اطراف جزیره تایوان خبر داد و مدعی شد که ۱۰ جنگنده چینی امروز از خط میانی دو طرف عبور کرده اند.
در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز آمریکا و متحدانش، دو کشتی جنگی آمریکا و کانادا از تنگه تایوان عبور کردند.
حسن یزدانی با دو برد پیاپی ۱۰ بر صفر و ۱۱ بر صفر به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان رسید و با عبور از یک حریف اوکراینی به فینال ۸۶کیلو با دیوید تیلور خواهد رسید
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
پرسپولیس پس از 412 روز موفق شد بازی باخته را تبدیل به یک پیروزی کند؛ دستاورد بزرگی که مرد شماره یک آن، یورگن لوکادیا بوده است.
تصاویری منتشر شده از خودرو اورژانس که با آژیر خود خبر از بیمار اورژانسی می‌دهد، اما با خودخواهی و حرکت غیرانسانی دو راننده مواجه می‌شود را ببینید.
در پی عبور دو کشتی جنگی آمریکا از تنگه تایوان، ارتش چین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد حرکت این کشتی‌ها را به دقت رصد می‌کند و نیروهای ارتش در حالت آماده‌باش قرار دارند.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
محمدمهدی احمدی ناشناخته‌ترین خرید تابستانی پرسپولیس است که وظایف سنگینی را در ترکیب سرخپوشان خواهد داشت.
محمدمهدی احمدی ناشناخته‌ترین خرید تابستانی پرسپولیس است که وظایف سنگینی را در ترکیب سرخپوشان خواهد داشت.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ