تمرینات ذوب‌آهن تا روز سوم فروردین تعطیل خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها از تخلیه ۳ مدرسه پلیس فرانسه در چند شهر این کشور به‌دلیل دریافت تهدیدات تروریستی خبر می‌دهند.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از پیدا شدن سه مفقودی جنگل ابر شاهرود خبر داد و گفت: این سه نفر اهل سبزوار پس از ساعت‌ها جستجو توسط عوامل امدادی پیدا شدند.
سه کشتی‌گیر آزادکار ایران در جریان مسابقات جوانان قهرمانی جهان به میزبانی اردن به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.
معاون وزیر کار گفت: در طرح کالابرگ، مردم ۸۲۳ هزار تومان خرید می‌کنند و حدود ۶۰۰ هزار تومان آن را از یارانه خود می پردازند؛ یعنی ۲۲۳ هزار تومان کمتر پرداخت می‌کنند.
برخورد دو فروند بالگرد آتش‌نشان در حال عملیات اطفاء در کالیفرنیای جنوبی، سه کشته برجا گذاشت.
۳ آزادکار ایران در ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان راهی دیدار نهایی شدند.
۳ آزادکار ایران در ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان راهی دیدار نهایی شدند.
باران شدید باعث جاری شدن سیل در مقیاس وسیع و کشته شدن حداقل ۳ نفر در اسلوونی شد.
شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران طی فروردین ماه سال جاری به بهسازی بیش از ۳ هزار و ۴۴۰ متر از خطوط ریلی کشور اقدام کرده است.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: در فروردین ماه ۱۴۰۲ برای ۳ هزار و ۲۹۴ نفر مشاوره حضوری صورت گرفته و موارد لازم به مراجع قضایی منعکس شده است.
مسابقات کشتی باچوخه در گود زینل خان در شهر اسفراین در حال برگزاری است. این مسابقات هر ساله در روز ۱۴ فروردین ماه در این محل برگزار می‌شود که این دور از مسابقات امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان به ۳ اردیبهشت موکول شد. کشتی با چوخه در ایران از قدمت بسیار طولانی برخوردار بوده و خراسان شمالی نیز یکی از مناطقی است که از گذشته‌های دور همواره خاستگاه کشتی گیران بنامی بوده است.
بر اساس اطلاعات ثبت شده در ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای تهران، طی فروردین سال ۱۴۰۲، شش روز پاک، ۲۴ روز قابل قبول و یک روز ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال وقوع سیل در ۳ استان جنوبی طی امروز ۲۹ فروردین هشدار داد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
درگیری های اخیر در عرصه فلسطین با یورش شهرک نشینان و به ویژه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و جرح نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی طی چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ و بازداشت حدود ۵۰۰ نفر از فلسطینیان آغاز شد.
رهبر معظم انقلاب پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ در اولین روز ماه مبارک رمضان و در محفل نورانی انس با قرآن که با حضور شماری از قاریان و اساتید ممتاز و فعالان قرآنی برگزار شد، شرکت کردند.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی میزان و نوع تردد مسافران نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۳ فروردین ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
تفال بر حافظ ۳ فروردین ۱۴۰۲: از فریب نرگس مخمور و لعل می پرست / حافظ خلوت نشین را در شراب انداختی
رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه امروز (۲ فروردین ماه) در نیمه غربی کشور، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ فروردین ماه) در نواحی شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود، گفت: از امروز تا پنجشنبه (۲ تا ۳ فروردین ماه) در نیمه شرقی، مرکز، جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه (۶ فروردین ماه) در جنوب غرب افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
کارشناس نجوم وضعیت سال ۱۴۰۱ را از دیدگاه نجومی تشریح و به رخدادهای نجومی فروردین ماه ۱۴۰۲اشاره کرد.
با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، تیم ملی کشورمان روزهای ۳ و ۶ فروردین با تیم‌های روسیه و عراق بازی تدارکاتی خواهد داشت.
شهره موسوی فروردین امسال به اتهام کلاهبرداری در پرونده‌ای با بیش از ۳ هزار شاکی و چند هزار میلیارد تومان پول بازداشت شده بود. موسوی در این مدت یک بار به صورت تصویری از زندان در جلسات هیات‌رییسه شرکت کرد تا سمت خود را از دست ندهد.
سرعین- رئیس مرکز آموزش و تربیت محیط‌بانی معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مهرماه امسال رشته محیط‌بانی در هنرستان کار و دانش خوزستان و فارس راه‌اندازی می‌شود.
یک روانشناس بالینی در خصوص چگونگی تشخیص اختلال نافرمانی و مقابله جویی، یادآور شد: هیچ تست واحدی که بتواند این اختلال را تشخیص دهد وجود ندارد و برای رسیدن به تشخیص، روانپزشکان، روانشناسان و سایر متخصصین سلامت روان از طریق مصاحبه و کسب اطلاعات از والدین، مدرسه و رفتار کودک، نشانه‌های اختلال، ویژگی ها، شدت و پایداری آن‌ها را بررسی می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ