مرکز بین المللی نجوم امروز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد که در اغلب کشورهای جهان اسلام و جهان عرب جز بخشی هایی از غرب آفریقا مانند لیبی نمی توان هلال ماه شوال را در روز پنجشنبه رویت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دفتر سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری گفت: امروز سومین رویداد تور فناورانه در حوزه خودرو برای متخصصان ایرانی خارج از کشور برگزار شد.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.
معاون مرکز تعاملات بین­ المللی علم و فناوری گفت: در هشت سال گذشته حدود ۹ هزار همکاری موفق با متخصصان خارج از کشور داشته‌ایم.
مرکز تجاری ایران - هند با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری،پاویون شرکت های دانش بنیان را در نمایشگاه مدیکال هند برگزار می‌کند.
رئیس مرکز همکاریهای بین المللی و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دستاوردها و تاثیرات سومین اجلاس اکو وزرای ارتباطات را تشریح کرد.
رئیس مرکز همکاریهای بین المللی و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دستاوردها و تاثیرات سومین اجلاس اکو وزرای ارتباطات را تشریح کرد.
معاون دفتر توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری از همکاری علمی با ۶۵۰۰ نفر از متخصصان و محققان ایرانی دانشگاه های برتر دنیا خبر داد.
شورای حکام مرکز بین المللی حوزه های جامع آبخیز و منابع زیستی در مناطق خشک و نیمه خشک در نیمه دوم امسال در ایران تشکیل می شود.
بر اساس اسناد فاش شده ایالات متحده و گزارش مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی، کیف به سرعت در حال تمام کردن مهمات برای سیستم‌های دوران شوروی خود است.
رئیس پژوهشگاه هواشناسی از تأسیس مرکز بین المللی مطالعات گردوخاک در مجموعه پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور خبر داد.
سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در سال ۱۴۰۲ قصد داریم تبادل فناوری با کشورهای چین، هند و روسیه داشته باشیم.
سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از راه اندازی خانه نوآوری در برزیل و ونزوئلا در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، صادرات محصولات دانش بنیان نسبت به سال قبل از آن رشد داشت، گفت: میزان این صادرات ۱.۴ میلیارد دلار بود.
از آنجایی که مرکز اجلاس شورا تنها نهاد بین المللی در منطقه است که اجلاس شورای حکام آن در این ابعاد تشکیل می شود، یونسکو همواره دید ویژه‌ای به نتایج و مصوبات آن داشته است.
رئیس مرکز پیش بینی زلزله در پژوهشگاه بین المللی زلزله گفت: محلی که زمین لرزه در ترکیه به وقوع پیوسته محل برخورد شمال ورقه عربی با جنوب ورقه آناتولی بوده است و این ماجرا هیچ ارتباطی با زلزله خوی از لحاظ زمین ساختی و گسل ندارد.
رئیس مرکز پیش بینی زلزله در پژوهشگاه بین المللی زلزله گفت: زمین لرزه امروز ترکیه با زلزله خوی از لحاظ زمین ساختی و گسل ارتباطی ندارد.
رئیس مرکز بین الملل و امور کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست بر گسترش ارتباطات بین المللی برای رفع مشکلات تالاب هورالعظیم تاکید کرد.
رئیس مرکز سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه گفت: شهادت سردار سلیمانی، موج پنجم تروریسم را تبیین کرد که جزئیات آن قابل بازشناسی است.
رئیس مرکز توسعه آموزش از برگزاری رویداد ایده آزاد در تکنوترنسپورت ۲۰۲۲، همزمان بانمایشگاه بین‌المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته خبر داد.
همایش نقش اسناد بین المللی حقوق بشر در آرای قضایی و لوایح وکلا امروز با حضور مقامات قضایی، وکلا و کارآموزان وکالت به همت مرکز وکلای قوه قضائیه و مشارکت معاونت آموزشی دادگستری استان قزوین برگزار شد.
نخستین نشست بین المللی گروه دوستان مدافع منشور ملل متحد،شنبه ۱۴ آبان با حضور امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه برگزار شد.
رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: متخصصان و کارآفرینان غیرایرانی که شرایط نخبگی دارند از امتیازات شهروندی برخوردار می شوند.
رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست، دستاوردها، اقدامات و فعالیت‌های شاخص این سازمان در راستای گسترش تعاملات بین المللی و تقویت دیپلماسی محیط زیست را تشریح کرد.
رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه بدون اشاره به نقض منشور ملل متحد و قوانین بین المللی در لزوم عدم تعرض به خاک یک کشور مستقل گفت: ترکیه تصمیم‌ گیرنده زمان آغاز عملیات در سوریه است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ