رئیس مرکز پیش بینی زلزله در پژوهشگاه بین المللی زلزله گفت: محلی که زمین لرزه در ترکیه به وقوع پیوسته محل برخورد شمال ورقه عربی با جنوب ورقه آناتولی بوده است و این ماجرا هیچ ارتباطی با زلزله خوی از لحاظ زمین ساختی و گسل ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلکای گوندوگان، ستاره جدید بارسلونا، می‌گوید پدری و گاوی هیچ زبانی جز اسپانیایی بلند نیستند اما سعی دارند با او ارتباط برقرار کنند.
یک فعال کسب و کار در کشور گفت: شرکت‌های دانش بنیان فناور با پیشران‌های اقتصاد دانش بنیان کشور که مجتمع‌های بزرگ صنعتی هستند، ارتباط داده می شوند. این شرکت‌ها تبدیل به بازوی تحقیق و توسعه صنایع بزرگ کشور شده و رسوخ فناوری به صنایع را رقم می زنند. این بند از آیین نامه بهترین قسمت آن است.
آقامیری تصریح کرد: در جهت کاهش مخاطرات زلزله بالای ۷ ریشتر در تهران، می‌بایست مطالعات و تحقیقات جامعی در ارتباط با شناخت اثرات زلزله در سطوح آکادمیک و مدیریت شهری و تشخیص مناطق با خطرپذیری بالا انجام شود که برنامه ریزی کاهش خسارات ناشی از زلزله در مناطق با خطر پذیری بالا می‌تواند با کاهش آسیب پذیری شهرها، خسارات و مخاطرات ناشی از وقوع زلزله را کاهش بخشد.
یک کارشناس امنیتی عراق به ارتباط معنادار میان انفجار در خطوط انتقال برق عراق و سخنان سفیر آمریکا در بغداد در خصوص مشکل برق این کشور اشاره کرد.
رشت- فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم در تسهیل بخشی امور مؤثر است.
جولیت با اشاره به اینکه کاهش تحرک یکی از دلایل اصلی بستری‌شدن در منزل است، می‌گوید: «نشستن روی زمین، اگر به‌شکل منظم انجام شود، از کارهایی است که کمک می‌کند بدون کمک‌گرفتن از جایی یا کسی، بتوانیم بنشینیم و بلند شویم.»
گروهی از پژوهشگران طی مطالعه‌ای که در آن نتایج ۱۳ مطالعه قبلی را بررسی کرده‌اند، دریافتند کسانی که روزانه بیش از ۸ ساعت می‌نشینند و تحرک کمی دارند، خطر مرگی مانند سیگاری‌ها تهدیدشان می‌کند.
فرانک هوگربیتس مدعی است که در زمینه ارتباط بین هم‌ترازی اجرام آسمانی با فعالیت لرزه‌ای در زمین پژوهش می‌کند و ادعاهایش بر اساس این پژوهش‌هاست. در حقیقت به باور هوگربیتس هم‌ترازی زمین با دیگر سیاره‌ها جاذبه‌ای کافی برای ایجاد زمین‌لرزه در زمین ایجاد می‌کند.
در چارچوب تحقیقات قضایی درباره ساختمان‌های تخریب شده در زلزله‌های ششم فوریه در ترکیه، تا کنون ۲۴۷ نفر با حکم دادستانی این کشور بازداشت شده اند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن در ارتباط زنده تلویزیونی با مردم ترکیه، حمایت کامل خود از زلزله زده های این کشور را اعلام کرد.
زلزله تاجیکستان در منطقه‌ای توسعه نیافته و در منطقه‌ای با کمترین ارتباط با دنیای بیرون در جنوب شرق تاجیکستان رخ داد. کانون این زمین لرزه در حدود ۶۷ کیلومتری غرب مرغاب تاجیکستان بود. او ادامه می‌دهد: زمین‌لرزه در ژرفای حدود ۲۰ کیلومتری و
ابر‌های عدسی شکل تنها دردسری که ممکن است ایجاد کنند برای هواپیماهاست؛ چرا که لرزش و تلاطم هواپیما‌هایی که از درون آن‌ها عبور می‌کنند را افزایش می‌دهند و طبق گزارش رویترز، این ابر‌ها هیچ ارتباطی با زلزله ندارند.
دولت ترکیه اعلام کرد رویت نورهای خاص در آسمان این کشور پیش از زلزله روز گذشته، ارتباطی با زلزله نداشته است.
نکته جالب این است که بار قبل هم جایی این ابرها دیده شدند که فاصله بسیاری از محل زلزله داشت و اصلا در آن شهر زلزله احساس نشد. بر این اساس به نظر می سد شایعات درباره ارتباط میان این ابرها و زلزله نمی تواند واقعیت داشته باشد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی در روستای «درز» شهرستان لارستان پس از وقوع زمین لرزه ۵.۲ ریشتری امروز در این منطقه خبر داد.
علی حیدری کارشناس مسائل ترکیه در این ارتباط معتقد است: دولت اردوغان در دو سال گذشته با مشکلات اقتصادی زیادی روبه‌رو بوده و اکنون وقوع زلزله سهمگین در این کشور باعث افزایش مشکلات شده است و این موضوع می‌تواند بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی این کشور که در ماه می‌برگزار می‌شود، تاثیرگذار باشد.
نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که همواره اعتقادات مسلمانان را به چالش می‌کشد، این بار با انتشار کاریکاتوری غیرانسانی در ارتباط با زلزله ترکیه، اوج رذالت خود را عیان ساخت.
هکرهای روسی ارتباط بین ناتو و هواپیماهای نظامی حامل کمک برای قربانیان زلزله ترکیه و سوریه را مختل کردند.
نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که تحت لوای سران الیزه همواره اعتقادات مسلمانان را به چالش می‌کشد، این بار با انتشار کاریکاتوری غیرانسانی در ارتباط با زلزله ترکیه، اوج رذالت خود را عیان ساخت.
حردانی، رییس هیات جانبازان معلولین استان خوزستان در مورد این سه فوتبالیست به «اعتماد» می‌گوید: «در حال حاضر ما اطلاع دقیقی از این افراد نداریم. از روز دوشنبه که زلزله رخ داد تا همین الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ خبری از آنان نیست. فقط از طریق یکی از همکاران‌مان با مربی آنها که اهل ترکیه هم هست در ارتباط بودیم البته او هم از وضعیت این سه نفر بی‌اطلاع است ولی می‌گویند هنوز برخی افراد در آن قسمت زنده زیر آوار هستند.»
رئیس مرکز پیش بینی زلزله در پژوهشگاه بین المللی زلزله گفت: زمین لرزه امروز ترکیه با زلزله خوی از لحاظ زمین ساختی و گسل ارتباطی ندارد.
معاون وزیر ارتباطات از اتصال همه روستاهای بالای بیست خانوار فاقد ارتباط مناطق زلزله زده خوی به اینترنت پرسرعت خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از شرایط عادی و کاملا پایدار شبکه ارتباطی استان پس از زلزله امشب خبرداد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اشاره به زمین لرزه بامداد امروز سه‌شنبه در این استان گفت: ارتباطات پایدار است و بررسی‌ها نشان می دهد هیچ قطعی ارتباطی در این مناطق نداشتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ