از آنجایی که مرکز اجلاس شورا تنها نهاد بین المللی در منطقه است که اجلاس شورای حکام آن در این ابعاد تشکیل می شود، یونسکو همواره دید ویژه‌ای به نتایج و مصوبات آن داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور گفت: دولت تلاش می‌کند تا از مشکلات مردم گره گشایی کند و در این مدت اقدامات بزرگی صورت گرفته و دستاوردهای قابل توجهی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی به ثمر رسیده که به مرور آثار و برکات آن در زندگی و معیشت مردم نمایان می شود.
برنامه «فن تز» با هدف فرهنگ سازی و ارزش‌آفرینی از پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری‌های جهت‌ساز و با خروجی‌های قابل ثبت در مراجع بین‌المللی و معتبر به عنوان یک رویداد حمایتی برگزار خواهد شد.
با توجه به گردش مالی قابل توجه بخش احداث و نگهداشت آب و برق، پیاده‌سازی رویکرد مدیریت دارایی‌های فیزیکی در صنعت آب و برق و افزایش هرگونه بهره‌وری در صنعت آب و برق، به دستاوردهای مهمی منتهی خواهد شد.
معاون پیشین محاسبات و پایش عملکرد شورای شهر تهران گفت:‌ چوب حراج زدن به منابع مالی شهر و پر کردن خزانه با تخفیف 40 درصدی یکی از دستاوردهای غیر قابل انکارمدیریت شهری دوره ششم است.
مبلغ عضویت ایران در اجلاس شانگهای را نیز به عنوان مثال دوم خود می‌آورد: «عضویت ایران در شانگهای را دولت قبل کارهایش را انجام داد و فقط عضویت کامل انجام نگرفته بود. این را هم از دستاوردهای این دولت اعلام کردند!»
ساخت موشک «فتاح» که نخستین موشک مافوق صوت داخلی محسوب می‌شود، در راستای توسعه برنامه موشکی کشور است و در راستای اهداف بازدارندگی دفاعی کشور محسوب می‌شود. با توجه به اینکه ایران چهارمین کشوری است که به این سطح از فناوری مدرن در زمینه موشکی دست پیدا کرده، دستاورد‌های آن می‌تواند هم در سطح منطقه‌ای و در سطح جهانی قابل دسترس باشد. تبیین و تحلیل مقامات بلندپایه نظامی کشور از این موشک که می‌تواند سیستم‌های دفاعی آمریکا و اسرائیل از جمله گنبد آهنین را دور بزند.
در چند روز اخیر در فضای مجازی در خصوص رای اخیر دیوان بین المللی دادگستری لاهه در دعوی «برخی اموال متعلق به ایران» اظهارنظرهای مختلفی منتشر گردید. در این نوشتار سعی شده دستاوردهای کلی ایران در ارتباط با این رای را با زبانی ساده که قابل فهم برای افراد غیرآشنا با مسائل حقوقی نیز باشد بیان شود
در چند روز اخیر در فضای مجازی در خصوص رای اخیر دیوان بین المللی دادگستری لاهه در دعوی «برخی اموال متعلق به ایران» اظهارنظرهای مختلفی منتشر گردید. در این نوشتار سعی شده دستاوردهای کلی ایران در ارتباط با این رای را با زبانی ساده که قابل فهم برای افراد غیرآشنا با مسائل حقوقی نیز باشد بیان شود
خطیب نماز جمعه تهران گفت: با وجود فشارهای خارجی و جنگ ترکیبی دولت سیزدهم تاکنون دستاوردهای قابل توجهی داشته که با حمایت و بصیرت مردم به دست آمده است.
۱۶۵ نفر از دانش‌آموزان سمپاد که از هفت استان کشور در قالب ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی به استان هرمزگان رفته بودند، با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف آشنا شدند.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در خصوص برگزاری ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی در استان هرمزگان گفت: دانش‌آموزان در این اردوی دو روزه با قسمتی از واقعیت‌های انقلاب اسلامی آشنا شدند.
سردار نیلفروشان گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی با رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌ها، جاده و ریل‌گذاری و پزشکی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، در زمان پهلوی پزشکان هندوستان برای کار به ایران می‌آمدند و امروز آمار پزشکان زن قابل مقایسه با زمان پهلوی نیست. انقلاب اسلامی جزو چند کشوری است که عضو باشگاه فضایی بوده و ماهواره در مدار زمین قرار می‌دهد.
«ارتقای سطح علمی جامعه»، «کسب رتبه‌های بالای جهانی در تعداد مقالات و ارجاعات علمی و ثبت اختراعات»، «کاهش نرخ بی‌سوادی» و «افزایش قابل توجه تعداد رشته‌های دانشگاهی و دانشجویان» تنها بخشی از این دستاورد‌های کسب شده‌ای است که به نام انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.
مهدی طارمی در اولین مصاحبه طولانی خود پس از جام جهانی، از دستاوردهای سال قبل میلادی و اهداف بزرگش برای سال جدید می گوید.
همزمان با هفته پژوهش دستاوردهای پژوهشی پژوهشگران پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در قالب نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری، فضایی و ... با رویکرد هدف محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.
آیین‌ بهره‌برداری از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در قالب دوازدهمین شنبه امید و افتخار با حضور مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران و دیگر مسئولان شنبه ۲۱ آبان در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران برگزار شد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد ۴۵ روز دیگر توانمندی‌ها و دستاوردهای پژوهشی و فناورانه در قالب هفته پژوهش ارائه می شوند.
اعضاء شورای سیاست‌گذاری، شیوه رئیس‌جمهور در پاسخگویی به مشکلات و انداختن تقصیرها به گردن دولت‌های قبلی را در تناقض با سخنان و مشی پیشین ایشان، مبنی بر بی مسوولیتی روسای جمهور گذشته در مقصر دانستن دیگران و تمایز خود با آنها، دانستند. در واقع با گذشت بیش از یک سال از روی کارآمدن دولت جدید، لازم است اعضاء دولت به‌جای فرافکنی، عملکرد خود را تبیین کرده و اقدامات و دستاوردهای خود را با مردم در میان گذاشته و در قبال پذیرش کاستی‌ها نیز صادقانه و با شهامت برخورد کنند.
وزیر اطلاعات ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: دولت در این مدت یک‌ساله، منشأ تحولات قابل توجهی بود که به اذن حضرت احدیت، آثار مبارک آن از این پس، بیشتر و عمیق‌تر دیده خواهد شد.
رئیس قوه قضائیه گفت: محصولات و دستاوردهای صنایع دفاعی کشور حقیقتاً شگرف و قابل اعتنا است و پیشرفت‌های صورت گرفته در این حوزه منجر به تزریق حس اعتماد به نفس در جامعه و بالاخص جوانان شده است.
رئیس قوه قضائیه گفت:محصولات و دستاوردهای صنایع دفاعی کشور حقیقتاً شگرف و قابل اعتنا است و پیشرفت‌های صورت گرفته در این حوزه منجر به تزریق حس اعتماد به نفس در جامعه و بالاخص جوانان شده است.
تازه‌ترین اطلاعات از بانک مرکزی نشان می‌دهد این نهادناظر پولی کشور به دستاوردهای قابل تأملی در زمینه کنترل نقدینگی و تورم رسیده است.
تازه‌ترین اطلاعات از بانک مرکزی نشان می‌دهد این نهادناظر پولی کشور به دستاوردهای قابل تأملی در زمینه کنترل نقدینگی و تورم رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ