همایش نقش اسناد بین المللی حقوق بشر در آرای قضایی و لوایح وکلا امروز با حضور مقامات قضایی، وکلا و کارآموزان وکالت به همت مرکز وکلای قوه قضائیه و مشارکت معاونت آموزشی دادگستری استان قزوین برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاضی فدرال ناظر بر روند محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده مداخله او در انتخابات ۲۰۲۰ این کشور، با درخواست تیم حقوقی وی موافقت کرد.
صالح نیکبخت می‌گوید: «هیچ قاضی‌ای نمی‌تواند در مورد عام و کلی احکامی را صادر کند و آن را در اختیار پلیس قرار دهد مضافا اینکه مجازات موضوع تبصره ذیل ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی از مواردی است که باید ابتدا به ساکن در دادگاه مطرح شود و پرونده‌های مربوطه مستقیما بدون نیاز به تحقیق قاضی کشیک به دادگاه ارسال می‌شود.»
رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: برای متهم مذکور پرونده قضایی تشکیل شده و وی جهت طی تحقیقات تکمیلی با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شده است.
همان روز‌ها برای تهیه گزارش به یکی دو غسالخانه سر زدم و به چشم خویش دیدم که این بزرگواران در نهایت احترام و آرامش طوری با مردگان کرونایی رفتار می‌کنند که انگار بدن عزیزشان را غسل می‌دهند.
یکی از مشکلات بزرگ بارسا پر بودن فهرست این تیم با بازگشت قرضی هاست. سرجینیو دست یکی از همین بازیکنان است اما برای او دو پیشنهاد لیگ برتری رسیده و شاید به زودی جدا شود.
قرارداد قرضی وینگر بوشهری با استقلال به پایان رسید و مطابق انتظار، او امروز راهی امارات شد و بعد از ظهر به دبی رسید تا پس از سپری کردن ادامه تعطیلات تابستانی، خود را به کادرفنی جدید شباب الاهلی معرفی کرده و در دور جدید تمرینات این باشگاه حاضر شود.
فرمانده انتظامی مشهد در تشریح جزئیات پرونده معروف به «پاندای شعبده باز» گفت: پس از شناسایی مخفیگاه سارق معروف به «پاندای شعبده باز» عملیات پلیس با دستور قاضی صالح (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) به لابی یکی از هتل‌های هسته مرکزی شهر کشید و بدین ترتیب کارآگاهان در پوشش‌های مبدل منتظر ورود وی به هتل شدند.
شیمون مارسینیاک لهستانی قرار است دیدار حساس میان اینتر و پورتو را سوت بزند.
قاضی‌زاده می‌گوید از جانب باشگاه استقلال هیچ درخواست کمکی برای پرداخت طلب استراماچونی به مجلس ارائه نشده است.
ادعا می‌شود حسین زاده در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی به فکر انتقال قرضی بوده است.
قاضی پرونده دنی آلوز روز گذشته حکم به زندانی شدن او داد چرا که ترس از فرار این بازیکن از اسپانیا وجود داشت. در صورت اثبات اتهامات، دوران زندان او طولانی‌مدت خواهد بود.
پنجمین جلسه دادگاه پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی با ریاست قاضی مهرانفر برگزار شد.
معاون قضایی قوه قضاییه گفت: در تعریف امام خمینی(ره) از فرد محارب، عبارت «و لا یشترط کونه من اهل ریبه» نیز به معنای «شرط نیست که محارب اهل شر باشد» آورده شده است؛ این عبارت نشان می‌دهد که محارب بودن یک فرد به اهل شرارت بودن یا نبودن او و همچنین سابقه‌دار بودن یا نبودن او ارتباطی ندارد.
رئیس قوه قضائیه گفت:قاضی و وکیل باید فهم و درک سیاسی داشته باشند اما سیاسی کاری نکنند اگر قاضی و وکیل، سیاسی‌کاری پیشه کردند آنگاه دیگر نمی‌توانند به حق و عدالت و انصاف رفتار کنند.
مهاجم جوان پرسپولیس با وجود نیمکت نشینی در لیست خروجی یحیی گل محمدی قرار ندارد و باشگاه نیز تصمیمی برای جابجایی قرضی او ندارد.
«محمود الهباش» با صدور فتوای تحریم محصولات برند پوشاک و جواهرآلات «زارا»، از همه مسلمانان خواست چنین موضعی اتخاذ کنند.
در نتیجه حمله اوکراین به پل کریمه، ۴ نفر از جمله قاضی دادگاه داوری مسکو کشته شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از رؤسای کل دادگستری استان‌ها خواست تا یک قاضی مجرب و برجسته را به عنوان قاضی ویژه حدنگاری تعیین کنند.
جلسه قرائت رای پرونده زورگیر مسلح اتوبان نیایش در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد و حکم پرونده از سوی قاضی صلواتی به صورت حضوری به متهم ابلاغ شد.
اگر وزارت دادگستری و اف بی آی توانستند مانع از درز اخبار مربوط به این حمله به بیرون شوند این بدان معناست که آنان با احتیاط کامل تحقیقات درباره ترامپ را دنبال می‌کنند. حمله به چنین شخصیت سیاسی برجسته‌ای که جامعه بر سر آن قطبی شده توسط مقام‌های عالی رتبه تایید و نظارت می‌شد و دست کم آژانس‌های مجری قانون باید از یک قاضی فدرال حکم دریافت می‌کردند.
ما از رئیس کمیته بدوی شکایت کردیم، اما کمیته اخلاق در این قضایا چه می‌کند؟ این کمیته فقط تماشاگر است. اگر این میزها ماندنی بود، به من و امثال آقایان نمی‌رسید. نباید شرافت خودمان را برای بقا تحت‌الشعاع قرار بدهیم.
اغلب مردم و رسانه‌ها نیز انتقاد دارند كه چرا جرایم بازدارنده نیست و دزدها زودتر تر قاضی به خانه می‌روند كه در این مورد قضات بدون تقصیر هستند و باید به مر قانون عمل كنند و قانون كاهش جرایم دست قاضی را بسته است.
قیمت روغن موتور که مرداد سال گذشته ۴۱ درصد افزایش قیمت را ثبت کرده بود، با مجوز سازمان حمایت دوباره ۲۵ درصد گران شد.
گوشی هوشمند LeBest X14 پرومکس با قیمت تنها ۱۵۰ دلار، جدیدترین دستگاهی است که با تقلید از بسیاری از ویژگی‌های طراحی آیفون، ارائه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ